וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מספר על השיקום: "מרגיש שהייתי חסר לקבוצה בפן ההגנתי"

הישראלי שממשיך בהליך השיקום מפציעה סיפר על הקושי לצפות בפלייאוף מהצד, ועל מאמצי החזרה: "דמיינתי איך אשמור את טוביאס האריס"

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Will Newton, GettyImages
חוזר לאט לאט. אבדיה/GettyImages, Will Newton

אחרי שהעונה של וושינגטון הסתיימה, דני אבדיה מקווה לחזור למגרשים בהקדם. הפורוורד הישראלי שנפצע במהלך העונה חזר לאימונים חלקיים, אבל עדיין רחוק מלהיות כשיר. בריאיון לפודקאסט של האתר של הוויזארדס בעברית, סיפר על הליך השיקום.

"אני רוצה להמשיך בשיקום, לראות שהעצם שלי מתאחה ואני מתחיל לרוץ וחוזר לכושר. אולי אקפוץ לביקור קטן בארץ כדי לראות את המשפחה והחברים. אני כבר מתחיל לזרוק לסל בלי לקפוץ ולרוץ, אבל אני לא ממהר", אמר אבדיה על התכנית לקיץ.

עדיין לא ברור אם וושינגטון תאפשר לאבדיה לשחק בליגת הקיץ, דבר שלא התאפשר לו בקיץ שעבר בשל הקורונה, וכעת מוטל בספק בשל ההתאוששות שלו מהפציעה. "כל מה שייתן לי ניסיון וישפר אותי כשחקן, אשמח לעשות אותו. זאת גם החלטה של הוויזארדס", אמר.

אבדיה מודה שהתקשה לצפות במשחקי הקבוצה מהצד, במיוחד בפלייאוף. "תמיד אני חושב על הקטע ההגנתי, כי אני יודע שאני יכול לעזור באספקט הזה. דמיינתי איך אני שומר את טוביאס האריס, את ג'ייסון טייטום. אני מרגיש שיש לקבוצה את החיסרון שלי בפן ההגנתי, אבל אין מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully