וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המסר האניגמטי של דמיאן לילארד: "6-7 קבוצות כבר פנו לפורטלנד"

כוכב פורטלנד כתב "כמה זמן אני אמור להישאר מחויב?" אחרי עוד כישלון, ב-ESPN מדווחים: הניקס, הקליפרס, ההיט והלייקרס בעקבותיו

דמיאן לילארד, פורטלנד טריילבלייזרס. רויטרס
לא יכול לבד. לילארד/רויטרס

דנבר שוב הוכיחה הלילה (בין חמישי לשישי) את העוצמה שלה עם העפלה לחצי הגמר, אחרי שגברה על פורטלנד 115:126 והשלימה 2:4 בסדרה מולה, בדרך למפגש מול פיניקס. "אני אוהב את הקבוצה שלנו, אני אוהב כל שחקן בחדר ההלבשה", אמר המאמן מייק מאלון על הנאגטס, ששוב נהנו מתצוגת תכלית של הסנטר ניקולה יוקיץ', שקלע 36 נקודות והמשיך את השנה הנהדרת של דנבר. בשנה שעברה הנאגטס העפילו לגמר המערב, השנה הם מסתדרים בלי ג'מאל מארי ו-וויל בארטון הפצועים ומבהחלט מרשימים. "אנחנו ממשיכים למצוא דרכים לנצח", אמר מאלון, "אנשים לא מבינים כמה אנחנו חסרים בגלל הפציעות, כך שלא יכולתי להיות גאה יותר".

ומה לגבי יוקיץ' שקלע 20 מ-36 הנקודות ברבע השלישי, שבמהלכו דנבר מחקה פיגור 14? "בגלל זה הוא המועמד הברור ל-MVP", אמר עליו מאלון, "כי אתה יכול לקחת כל אחד מהקבוצה שלנו, כל עוד ניקולה שם. תשים אותו איתי וכל מי שאתה רוצה, ונמצא דרך לשחק, כי הוא עד כדי כך גדול". היום יוקיץ' קיבל תרומה מהחברים סביבו, כולל מונטה מוריס (22 נקודות ו-9 אסיסטים) ומייקל פורטר ג'וניור. "יש פה הרבה חבר'ה שהם שחקנים קשוחים", אמר פורטר, שקלע 22 נקודות ברבע הראשון. ועל זה יוקיץ' אמר: "במחצית הראשונה לא הייתי אגרסיבי, כי לא הייתי צריך להיות, לא רציתי לכפות כלום, למה שאעשה את זה כשיש לנו קלע כזה? למה לקרר אותו, או להכעיס אותו, כשאני יכול להקריב את עצמי?".

דמיאן לילארד מפורטלנד טוען שהשנה ניקולה יוקיץ' יכול להצעיד את דנבר לתואר. "הוא הכל בשבילם", אמר לילארד, "אני חושב שאם יש שנה ששחקן כמוהו יכול להוביל קבוצה כזאת לאליפות, זאת השנה הנוכחית, שבה אין פייבוריטית. איך שאני רואה את זה, השנה כולן יכולות להפסיד וכל אחת תוכל לקחת. בגלל זה ההדחה מאכזבת עוד יותר עבורי. כי הרגשתי שאם יש עונה שבה שחקן יכול לקחת את זה עצמו עד לתואר, זאת העונה הזאת. אני בהחלט חושב שהוא מסוגל".

מבחינת פורטלנד, לילארד אומר ש"לא זכינו באליפות, אז ברור שמה שקורה פה לא מספיק טוב. הפסדנו לקבוצה שהייתה בלי הפוינט גארד והשוטינג גארד הפותחים שלה (בארטון ומארי), וכנראה המקום שבו אנחנו נמצאים לא טוב מספיק". לאחר מכן לילארד העלה לחשבון האינסטגרם שלו מסר שעלול להדאיג את אוהדי פורטלנד, שרומז על ייאוש ועזיבה. "כמה זמן אני אמור להישאר מחויב? כמה זמן, עד שההכנות יביאו להזדמנות?". הציטוט מגיע אחרי עוד הדחה כואבת, אחרי שעל פי דיווחים לילארד כבר ביקש מההנהלה לחזק את הסגל, דבר שלא ממש קרה.

לפי דיווח של סטיבן איי סמית', הישארותו של דמיאן לילארד בבלייזרס רחוקה מלהיות מובטחת, ומאז ההדחה הלילה קבוצתו קיבלה שיחות טלפון מ-6-7 קבוצות שכבר הביעו בו התעניינות. לפי איי סמית', בין הקבוצות הללו נכללות הניקס, הקליפרס, ההיט וייתכן שגם הלייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully