וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "מכבי תל אביב יודעת להתגבר על עזיבת שחקנים"

3.6.2021 / 6:36

קפטן מכבי תל אביב חגג את הזכייה בגביע, החמיא לוואן לוון: "אנחנו מגיבים טוב למאמנים חזקים", התייחס למהומה סביב קלינגר: "האוהדים צריכים להתרכז באהבה לקבוצה שלהם", ולא נרתע מעזיבה אפשרית של דור פרץ ויונתן כהן

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

"יש לנו קבוצה מאוד חזקה שיודעת להתגבר על אכזבות", סיפר אמש (רביעי) שרן ייני הרבה אחרי שהקבוצה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב וזכתה בגביע המדינה. "אנחנו יודעים שהכדורגל מאוד נזיל והצלחנו לשים בצד את זה שלא זכינו באליפות ולבוא לגביע כדי לקחת אותו".

ייני התייחס לכל מה שקרה סביב האירועים שעירערו את ניר קלינגר וסלים טועמה. "אני מגנה כל קללה שמושמעת מהיציעים ובתוך המגרש. אני חושב שהאוהדים צריכים להתרכז באהבה לקבוצה שלהם. נכון שיש יריבות ספורטיבית אבל לא צריך לגלוש לאלימות פיזית או מילולית. אני תמיד בעד שאוהדים יעודדו את מי שהם אוהבים ולא יקללו את מי שהם שונאים".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב עם דור פרץ, שרן ייני. ברני ארדוב
"הצלחנו לשים בצד את זה שלא זכינו באליפות". ייני והגביע/ברני ארדוב

על פטריק ואן לוון אמר ייני: "פטריק יודע בדיוק מה שהוא רוצה ולכן הוא מעביר הוראות ברורות. הקבוצה מאוד מאומנת וכולם יודעים בדיוק מה המאמן מבקש. אנחנו מגיבים טוב למאמנים חזקים. אנחנו לא מתערבים למאמן בעבודה שלו. לי ולפטריק למשל לא היה שום ויכוח או שיחה על משהו שאני חשבתי שצריך להיות אחרת".

על האפשרות שדור פרץ ויונתן כהן יעזבו, אמר ייני: "מועדון כדורגל כמו מכבי תל אביב יכול וצריך להתגבר על עזיבה של שחקנים. בעבר עזבו אותנו ערן זהבי, קרלוס גרסיה או טל בן חיים והמועדון ידע להתמודד עם זה. חשוב שנייצר כל הזמן חשיבה שיש מי שיכנס לתוך התבנית. מי שיהיה איתנו, נשמח אבל גם נשמח אם שחקנים יתקדמו ויצליחו במקומות אחרים באירופה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב חגגה: ואן לוון יאמן, הרננדס רוצה לעזוב, פרץ מחכה לשדרוג משמעותי

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן עם שרן ייני. ברני ארדוב
"נשמח גם אם שחקנים יתקדמו ויצליחו במקומות אחרים באירופה". ייני עם כהן/ברני ארדוב

ייני סיפר מה הוא מרגיש כלפי האהבה הגדולה שהוא מקבל מהקהל: "לא גדלתי כמכביסט כי ההורים שלי לא אהבו בכלל כדורגל. הלכתי לכדורגל עם אבא של חבר שלי בכלל. עם השנים למדתי מהי מכבי תל אביב. בבוגרים לא תמיד אהבו אותי. עם הזמן מצאתי רגשות עזים כלפי המועדון בתוכי. מכבי תל אביב היא הבית שלי ואם יש לי ויכוח כזה או אחר בתוך מכבי תל אביב, אני נעלב כי בבית שלי לא מקבלים את הדעה שלי. היום טוב לי ואני רוצה להוציא מעצמי את הכי טוב שאני יכול. מה שקורה איתי עושה לי הרגשה מאוד טובה להמשיך. אני מקווה ללכת ולהשתבח עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully