וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חגגה: ואן לוון יאמן, הרננדס רוצה לעזוב, פרץ מחכה לשדרוג משמעותי

3.6.2021 / 6:25

מכבי תל אביב חגגה את התואר המתוק, עם הפנים לעונה הבאה: ההכרזה על הישארותו של המאמן אמורה להגיע בקרוב, הבלם שהצטיין ביקש לחזור לספרד, המו"מ עם פרץ רחוק מסיום. וגם: יונתן כהן יימכר בסכום מופחת, שכטר בדרך לבאר שבע, ריקן מכוון לקבוצה גדולה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את הזכייה בגביע המדינה/צילום גולשים

מכבי תל אביב חגגה את הזכייה בגביע המדינה אחרי הניצחון בדרבי התל אביבי 1:2 עד שעות הבוקר בבר הפתוח לייט האוס בנמל תל אביב. לקראת השעה שתיים לפנות בוקר הגיע אוטובוס הקבוצה מבלומפילד והוריד את השחקנים שרקדו, שתו ושרו במשך למעלה משעתיים. רק קצת יותר מ-200 אוהדים ידעו על קיום החגיגה הספונטנית וכל מי שהגיע למקום, הוכנס כדי לשמוח עם השחקנים.

הקבוצה לא צפויה לערוך חגיגה נוספת עם במה וקהל נרחב יותר, מכיוון שמרבית השחקנים כבר עוזבים היום לחופשות ולנבחרת. בשלב מסוים במהלך הלילה לקח אבי ריקן את המיקרופון ושאג: "זו הייתה עונה מטורפת. עשינו דבר ענק. לקחנו שלושה מתוך ארבעת התארים ועשינו מסע אדיר באירופה עד שהגענו לשלב 32 הגדולות. יש פה חדר הלבשה נדיר. יש פה גברים אחד אחד". ריקן עדיין לא זכה להצעה לחוזה חדש ונראה כי הוא בדרך החוצה אחרי שש שנים במועדון. מכבי נתניה רוצה אותו, אבל הוא מכוון לאחת הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי.

מהצד השקיף על הרוקדים המאמן פטריק ואן לוון שנשאר סולידי. מדי פעם בא אחד השחקנים לחבק אותו והוא גם שלף את הסלולרי וצילם לא מעט. ואן לוון ישאר מאמן מכבי תל אביב בעונה הבאה. זה מה שהוא רוצה וזה מה שאמורה מכבי תל אביב להודיע בקרוב. גם הוא מבין שהוא לא יכול לעשות כל כך הרבה תפקידים במקביל ונראה כי ימונה במקומו מנהל מקצועי למחלקת הנוער על מנת שהוא יוכל להתרכז בקבוצה הבוגרת. יתכן שאחד מעוזריו, אליעזר בן אהרון או אורי דוד, ישמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. בית"ר תל אביב בת ים רוצה את בן אהרון כמאמן בעונה הבאה במקום עמיר נוסבאום, אך במכבי תל אביב רוצים שהוא ישאר במערכת שלהם.

יימכר? צפו ביונתן כהן חוגג

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב עם דור פרץ, שרן ייני. ברני ארדוב
אחד צפוי לעזוב, השני רוצה להישאר. ריקן ודור פרץ עם הגביע/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • מכבי תל אביב חגגה את הזכייה בגביע עם כ-200 אוהדים בלבד, באופן ספונטני
  • הקבוצה צפויה להכריז בקרוב על הישארותו של פטריק ואן לוון לעונה נוספת
  • לואיס הרננדס ביקש לחזור לספרד. דור פרץ רוצה להישאר, אבל דורש שדרוג
  • יונתן כהן יימכר גם תמורת 2 מיליון יורו, שכטר בדרך לבאר שבע, ריקן צפוי לעזוב

ואן לוון היה מאוד רוצה להשאיר במכבי תל אביב את הבלם לואיס הרננדס. הוא מחזיק מאוד מהספרדי שהיה מספר אחת אמש קצת לפני דן גלזר שגם רשם משחק אדיר. אלא שהרננדס שחוזהו הוארך אוטומטית על ידי מכבי תל אביב, ביקש לסיים את דרכו בקבוצה ולחזור לספרד וכך כנראה יהיה, אלא אם יצליחו לשכנעו לעשות שינוי של 180 מעלות בהחלטה שלו.

איתי שכטר שהיה אחד הבולטים במהלך הלילה על רחבת הריקודים, צפוי לעזוב והוא ככל הנראה בדרכו להפועל באר שבע.

יונתן כהן לא הסתיר את זה שהוא מאוד רוצה לעזוב וסוכניו מתכוונים להסתער על האפשרות למכור אותו לאירופה. מכבי תל אביב פינטזה בעבר על 4 מיליון יורו תמורתו, אבל אם סוכניו יצליחו להביא הצעה של 2 מיליון יורו, קרוב לוודאי שמכבי תל אביב תסכים למכור כי כהן מאוד רוצה לעזוב ובקבוצה לא רוצים לעמוד בדרכו.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן עם שרן ייני. ברני ארדוב
מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו. יונתן כהן חוגג/ברני ארדוב

לעומת זאת דור פרץ רוצה להישאר, אבל חושב שהוא צריך לקבל שדרוג משמעותי בחוזה החדש שלו ולכן המשא ומתן שיש בין הצדדים עדיין רחוק מלהסתיים, מה עוד שאם תגיע הצעה אטרקטיבית לקשר המצטיין, הוא עשוי להחליט בכל זאת שהוא עוזב. נראה שההצעה שיש לו מפמליקאו מפורטוגל היא לא הראשונה שהוא ירצה לקפוץ עליה, אבל גם היא נשקלת על ידו.

מוקדם יותר במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק באולם בבלומפילד, חזר ואן לוון לרגע בו מונה להיות מאמן מכבי תל אביב לפני כחצי שנה, הרגע שאולי גם ישנה מעתה את כל העתיד שלו. "ביקשו ממני לקחת את אימון הקבוצה. לא הייתי צריך לחשוב על זה לרגע", סיפר ואן לוון. "אמרתי להם שאם הם צריכים אותי, אני מגיע. לא האמנתי שנסיים עם תואר כי הפער היה גדול, אבל ידעתי שהמאמץ בסוף ישתלם לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully