וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל אירחה בגמר את שגריר איחוד האמירויות בישראל

השגריר מוחמד אל חאג'ה היה אורח הכבוד של ההתאחדות בגמר הגביע, ולפני כן הוענקה לו חולצת נבחרת ישראל. יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "שיתוף הפעולה נעשה משמעותי יותר ויותר"

מוחמד אל חאג'ה שגריר איחוד האמירויות בישראל עם שר התרבות והספורט חילי טרופר, נשיא המדינה ראובן ריבלין, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון. לשכת העיתונות הממשלתית
השגריר ביציע לצד שר התרבות והספורט חילי טרופר ונשיא המדינה ראובן ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית

כחלק מהסכמי אברהם והשלום בין ישראל לאיחוד האמירויות, אירחה הערב (רביעי) ההתאחדות לכדורגל במשחק גמר גביע המדינה את שגריר איחוד האמירויות הערביות בישראל, מוחמד אל חאג'ה.

טרם פתיחת המשחק אירחו ראשי ההתאחדות לכדורגל, היו"ר אורן חסון, המנכ"ל יוסי שרעבי, המשנה למנכ"ל רונן הרשקו והאחראי על פיתוח הקשרים בין ההתאחדויות יריב טפר את השגריר אל חאג'ה לארוחה רשמית, בה הוענקה לו חולצת נבחרת ישראל עם ראשי התיבות של שמו בגבה.

מנכ"ל ההתאחדות יוסי שרעבי עם שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד אל חאג'ה, יו"ר ההתאחדות אורן חסון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
השגריר מקבל את חולצת הנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "היה לנו הכבוד לארח את כבוד השגריר, להציג בפניו את אחד מרגעי השיא של הכדורגל הישראלי ולתת לו לחוות אווירה גביע ודרבי יוצאת דופן ומרגשת מאין כמותה. היחסים בין המדינות זוכים לתרגום נפלא במגרש הכדורגל ושיתוף הפעולה בין ההתאחדויות, בו דנו גם הערב, הולך ונעשה משמעותי יותר ויותר. הוזמנתי לגמר הגביע באיחוד האמירויות על ידי השגריר וידידי יו"ר ההתאחדות שייח ראשיד בין אחמד אל נועימי, אבל הדבר לא הסתייע, ואני שמח שהערב נפלה בחלקנו הזכות לארח אותם בגמר שלנו עם 27,500 אוהדים ואוהדות באצטדיון מהמרגשים שאפשר לתאר. הכדורגל ימשיך להיות גשר מחבר בין מדינת ישראל וההתאחדות למדינות רבות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully