וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועה מגונה והרחקה: ניר קלינגר השתולל לאחר פסילת שער השוויון של הפועל

2.6.2021 / 23:59

מאמן האדומים הורחק לאחר שפרץ למגרש והתעמת עם השופט ארז פפיר לאחר שהשער של אליאס מהדקה ה-115 נפסל בחסות ה-VAR. סימן תנועה מגונה לאוהדי מכבי תל אביב יחד עם עוזרו סלים טועמה. יו"ר ההתאחדות אורן חסון ביקר את התנהלות אנשי הפועל

ניר קלינגר מסמן תנועות מגונות לעבר אוהדי מכבי תל אביב/ספורט1

אכזבה גדולה נרשמה הערב (רביעי) בהפועל תל אביב בתום ההפסד 2:1 בתום הארכה למכבי תל אביב בגמר גביע המדינה. האדומים פתחו נהדר את הדרבי ועלו ליתרון 0:1 בדקה ה-31 לאחר שער של עומרי אלטמן, אך ספגו את שער השוויון לאחר נגיחה של יונתן כהן (73) כשהיריבה העירונית השיגה את המהפך בהארכה לאחר 1:1 בתום 90 דקות, זאת כשלואיס הרננדס דחק מקרוב את השני של הצהובים בדקה ה-96.

האדומים כבר חגגו שער שוויון בדקה ה-115 אך לאחר בדיקת VAR של השופט ארז פפיר הוחלט לפסול את השער בשל עבירה גסה של שי אייזן בתחילת המהלך, ובמקום שער שוויון הורחק אייזן על העבירה והפועל נותרה בפיגור. בשלב זה איבדו אנשי הפועל תל אביב את העשתונות. ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה נכנסו למגרש, התעמתו עם פפיר כשקלינגר הורחק. לאחר מכן מאמן הפועל תל אביב ועוזרו סימנו תנועות מגונות לעבר אוהדי מכבי תל אביב לאחר שספגו הקנטות מצד אוהדי הצהובים. השניים ירדו מהמגרש לאחר שהורגעו, בין השאר על ידי אנשי מכבי תל אביב יואב זיו וברק יצחקי.

שופט המשחק ארז פפיר מתכוון להגיש דו"ח שיפוט חריף והפועל תל אביב ככל הנראה תעמוד לדין בעבור האירועים הערב.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב משתולל על השופט מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הורחק לאחר מהומת ענק. קלינגר/ברני ארדוב
ארז פפיר שופט כדורגל ישראלי שולף כרטיס אדום. ברני ארדוב
פפיר מוציא את הכרטיס האדום לקלינגר/ברני ארדוב
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב משתולל על השופט מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קלינגר רותח מזעם, פפיר עם האדום ביד/ברני ארדוב

כובש שער היתרון לזכות האדומים עומרי אלטמן: "לא חושב שאני יכול לתאר את ההרגשה במילים. התחושות קשות מאוד, בטח איך שהתפתח המשחק. טעות קטנה ששינתה מומנטום ושינתה את כל המשחק. קשה לי מאוד". על פסילת השער: "עדיין לא ראיתי את המהלך, אבל לפי מה שאמרו לי אפשר היה לוותר על זה. אבל מה זה מעניין אם טעה או לא טעה? אנחנו כרגע בלי הגביע וזו התוצאה. אולי זה היה המשחק האחרון שלי בהפועל תל אביב, כולם יודעים שאין לי חוזה בקבוצה לעונה הבאה. כרגע לא הציעו לי שום חוזה, אז אני לא יודע להגיד מה יהיה".

על ההתנהגות של קלינגר וטועמה שסימנו תנועות מגונות לאוהדי מכבי תל אביב: "אני לא יכול לשפוט אף אחד בשעת כעסו. זה משחק עם הרבה אמוציות, זה גמר גביע המדינה. אחרי גול, אחרי שחשבנו שאולי הולכים לפנדלים ואז משנים את ההחלטה - אני לא חושב שזה הזמן לשפוט אותם. בטוח שאתם תבינו אותם יותר טוב. ניר זה ווינר, קשה לו להפסיד, זה לא תמיד פשוט - במיוחד לא במשחק עם כל כך הרבה אמוציות. לאור איך שהתפתח המשחק, קשה לקבל את זה. אנחנו מתנצלים בפני הקהל, כל כך רצינו להביא את זה. היו לנו מאות שיחות שקשורות לאוהדים על כמה שזה מגיע להם ולמועדון הזה. המסר שלי אליהם הוא: בואו נרים את הראש".

קשר האדומים דן איינבינדר אמר במסיבת העיתונאים לאחר הגמר: "המינהלת היתה צריכה לתת לי כתף על מה שעברתי העונה. ציפיתי ליחס אחר אחרי מה שעשו לי".

צפו בתקציר ניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב בגמר הגביע

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב עם אודליה פרידמן מנכ"לית. ברני ארדוב
אלטמן בסיום המשחק/ברני ארדוב
איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב עם אדי גוטליב. ברני ארדוב
האדומים התקשו לקבל את ההפסד. אבו עביד עם גוטליב/ברני ארדוב

יו"ר ההתאחדות אורן חסון התייחס לתקרית האלימה לאחר פסילת השער של האדומים בסיום הודעת הברכה שלו למכבי תל אביב. חסון ביקר את ההתנהגות של אנשי הפועל תל אביב וכתב: "מוטב היה שהמעמד יכובד מצד כל המשתתפים ולא נחזה בתמונות של אובדן שליטה ועשתונות. הכדורגל שלנו ראוי ליותר מזה". יש לציין כי קלינגר וטועמה לא עלו לטקס חלוקת המדליות, אליו עלו שאר אנשי הפועל תל אביב.

שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר: "ברכות למכבי תל אביב על זכייתה בגביע המדינה. אחרי עונה קשה היא זכתה בגביע על המגרש ולעיני אצטדיון מלא. אני מברך את השחקנים ואנשי הקבוצה על המאבק, הכישרון והניצחון". השר טרופר התייחס גם לתקרית ולעימותים בין הצדדים: "עם זאת, לא ניתן להתעלם מהאלימות המילולית הקשה שליוותה את המשחק. לא כך אנחנו רוצים את הספורט שלנו, לא כך אנחנו רוצים את החברה שלנו. אני מגנה זאת מכל וכל".

מאור בוזגלו שהיה חלק מהפועל תל אביב במהלך העונה שעברה ושוחרר מהקבוצה בתום העונה עקץ את חבריו לשעבר, כשצייץ לאחר שער היתרון של הרננדס לזכות הצהובים: "הלך המענק", בהתייחסו למענק הגביע בחוזהו, אותו בהפועל תל אביב היו מחוייבים לשלם לו במידה והיו זוכים בתואר. לאחר עונה קשה במהלכה הבטיחו את הישארותם בליגה בפלייאוף התחתון האדומים נותרו ללא תואר לאחר הפסד מתסכל בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully