וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "לא עוזבים בית כל כך מהר", יונתן כהן: "רוצה לצאת לאירופה"

2.6.2021 / 23:50

כוכב הצהובים התרגש לאחר הזכייה בגביע ("לא הפסקתי לבכות") וסימן את היעד הבא. המאמן ואן לוון: "מי לא ירצה להמשיך במועדון כזה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

שחקני מכבי תל אביב חגגו דקות ארוכות עם אוהדיהם המאושרים את הזכייה בגביע המדינה, זאת לאחר שגברו הערב (רביעי) 1:2 על הפועל תל אביב בגמר בתום הארכה. הקבוצה של פטריק ואן לוון פיגרה 1:0 משער של עומרי אלטמן בדקה ה-31, אך יונתן כהן השווה בדקה ה-73, ולואיס הרננדס קבע מהפך בדקה ה-96 בתוך ההארכה, זאת לאחר 1:1 בתום 90 דקות.

הצהובים כבר חשבו שהם בדרך לפנדלים לאחר שספגו שוויון בדקה ה-115, אך לאחר שבדיקת VAR הראתה על עבירה קשה של שי אייזן בתחילת המהלך, השער נפסל ואייזן הורחק על ידי השופט ארז פפיר. לאחר עונה קשה בליגה אשר במהלכה הפסידה את האליפות למכבי חיפה, מצליחה מכבי תל אביב לסיים עם תואר משמעותי (לאחר שזכתה בגביע הטוטו ואלוף האלופים בתחילת השנה), בו היא זוכה לראשונה מאז 2014/15.

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר עם טל בן חיים. ברני ארדוב
השתעשעו בסיום. איתי שכטר עם טל בן חיים/ברני ארדוב

המאמן פטריק ואן לוון סיכם: "זה בהחלט היה משחק מרגש ואנחנו יכולים סוף סוף להגיד שסיימנו את המסע הזה עם פרס. אני חושב שהעובדה שזכינו בגביע אחרי מספר לא קטן של שנים אפשר להגיד שזה פרס ניחומים אחרי הפסד האליפות. אני חושב שבזמן שאימנתי במכבי תל אביב עבדנו טוב ונאבקנו על כל התארים. זו היייתה עונה טובה עבור מכבי תל אביב. אתם תגלו אם יהיו חדשות בנוגע להמשך דרכי. האם אני רוצה להמשיך? אני לא מכיר מישהו שלא ירצה להמשיך במועדון כזה".

יונתן כהן, שכבש את שער השוויון בדיוק כפי שעשה אביו בגמר הגביע ב-1988: "היום סגרתי מעגל, זה התואר האחרון שהיה חסר לי עם מכבי תל אביב. עליתי עם הקבוצה לליגה האירופית, זכיתי באליפות ועכשיו יש לי גם גביע. עשיתי חימום טוב ולא יכולתי לוותר על המשחק הזה. אני שמח שעזרתי לקבוצה לזכות בגביע, אין מאושר ממני. אני רוצה להודות למשפחה שלי ולהקדיש את זה לכל האוהדים שתמכו בי, זאת הייתה עונה קשה עבורי. סוף המשחק בכיתי. אנחנו מכבי תל אביב ואנחנו רוצים לזכות בכל התארים, אני רוצה לפרגן למכבי חיפה על האליפות שכנראה הגיעה להם, אבל הגביע הוא צהוב ותל אביב היא צהובה. אמרנו לפני המשחק שנבוא לזכות בגביע הזה כי זה מגיע לנו".

על העתיד: "יש לי חוזה במכבי תל אביב. אני לא אשקר ולא אסתיר שיש לי שאיפות לצאת לאירופה. זו הכוונה שלי זו המטרה שלי, אבל בינתיים יש לי חוזה במכבי תל אביב ואני נשאר".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב וזכתה בגביע המדינה, מהומה בסיום

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סגר מעגל. יונתן כהן/ברני ארדוב

דור פרץ, שהיה מהשחקנים הטובים ביותר העונה בשורות הצהובים: "זו עבודה מטורפת מבחינה קבוצתית קודם כל. עונה ארוכה וקשה, קורונה ופציעות - אבל סיימנו עם תואר וזה מה שחשוב. מה שעבר לנו בראש במהלך המשחק זה שאנחנו צריכים להיות שם בכל רגע, ואז הגיע השוויון ואיתו התחושה שנעשה את המהפך וזה באמת קרה. התחושות בסיום המשחק היו אושר צרוף. זה גמר גביע ראשון שלנו, ועוד זה היה דרבי שיש לזה כוחות משלו".

על המשך הדרך במכבי תל אביב: "לא עוזבים בית כל כך מהר. נשב ונראה בימים הקרובים או בשבוע הקרוב. אחרי כל פיק מסוים אפשר להגיע לפיק יותר גבוה. אני כמובן רוצה להתקדם בכל המישורים, אבל כרגע החגיגות של הלילה זה כל מה שחשוב".

הקפטן שרן ייני: "יש לנו קבוצה של גברים. הניצחון בוער בנו בדם שלנו בכל אימון. אני לא יודע אם אנחנו חיים בשביל הניצחון או בשביל לא להפסיד. כמובן שעצוב לנו על אובדן האליפות אבל תוך כמה ימים זכינו בגביע. גביע שני שלי בסך הכול, זה תואר כזה חמקמק, זה מדהים".

דור פרץ מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אחרי כל פיק אפשר להגיע לפיק יותר גבוה". דור פרץ/ברני ארדוב

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "ברכות למועדון מכבי תל אביב, לבעלים, להנהלה, למאמן פטריק ואן לוון, הצוות המקצועי, השחקנים ומאות אלפי האוהדים, על הזכייה בגביע המדינה. אין מתוק יותר מאשר זכייה בגביע המדינה, בתום עונה ארוכה ומתישה. בהצלחה בהמשך הדרך במוקדמות הליגה האירופית האזורית (קונפרנס ליג)".

יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "ברכות למכבי תל אביב על הזכייה בגביע המדינה לאחר מותחן אדיר. גביע המדינה חותם עונה מצוינת של המועדון גם בליגה האירופית ובליגת הבורסה לניירות ערך. הפועל תל אביב נאבקה עד לשריקת הסיום של עונה חריגה בכל מובן אפשרי והיא ראויה למחמאות. מוטב היה שהמעמד יכובד מצד כל המשתתפים ולא נחזה בתמונות של אובדן שליטה ועשתונות. הכדורגל שלנו ראוי ליותר מזה".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "ברכות למכבי תל אביב על זכייתה בגביע המדינה. אחרי עונה קשה היא זכתה בגביע על המגרש ולעיני אצטדיון מלא. אני מברך את השחקנים ואנשי הקבוצה על המאבק, הכישרון והניצחון. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהאלימות המילולית הקשה שליוותה את המשחק. לא כך אנחנו רוצים את הספורט שלנו, לא כך אנחנו רוצים את החברה שלנו. אני מגנה זאת מכל וכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully