וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חוששת מעונש כבד: "אם זה היה הפוך, פפיר לא היה הולך ל-VAR"

3.6.2021 / 6:30

קלינגר וטועמה צפויים להתנצל בעקבות ההתפרצות בגמר הגביע, אבל האדומים עדיין זועמים על השופט וטוענים לקיפוח: "זה לא שופט למשחק כזה". אייזן בהלם מהאדום, איינבינדר עקץ את המנהלת: "הם היו צריכים לדאוג לי". ויש גם אופטימיות לקראת העונה הבאה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

"כולם כאן מרוסקים. אף אחד לא מתקלח, אף אחד לא רוצה לצאת". ככה הגדירו בהפועל תל אביב את התחושות בחדר ההלבשה כשעה לאחר ההפסד 2:1 בדרבי בגמר גביע המדינה. השחקנים זעמו על השופט ארז פפיר גם דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום. "שופט שערוריה", "לא בענף" ו"פחדן" היו בין הכינויים שהדביקו לו, וכמה מהשחקנים הצהירו בעקבות פסילת שער השוויון שלהם ש"אם זה היה גול למכבי, הוא בחיים לא היה הולך ל-VAR".

הכעס הופנה גם לפפיר וגם לשופט ה-VAR יגאל פריד. הדעות בקרב האדומים היו חלוקות. שי אייזן העלה בסטורי תמונה של העבירה שגרמה לפסילת השער ולכרטיס האדום שספג וכתב "לא ייאמן", וגם האחים ניסנוב שצפו שוב ושוב במהלך טענו כי לא הייתה עבירה. לעומתם, אחרים במועדון טענו כי גם אם הייתה עבירה, היא לא כזאת שאמורה להביא לביטול השער.

"פפיר ראה את המהלך היטב ונתן לו להמשיך, אבל היה לו קל ללכת ל-VAR ולבטל, בדיוק כמו שהיה לו קל לשרוק פנדל לחובתנו מטר וחצי מהרחבה", אמרו במועדון. "מההתחלה הרגשנו רע איתו ועם יגאל פריד ב-VAR. ידענו שמהשילוב הזה לא ייצא טוב, זה לא שופט לגמר גביע".

שחקני הפועל תל אביב מתווכחים עם השופט ארז פפיר. ברני ארדוב
לא נרגעו. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • בהפועל תל אביב לא נרגעים מתצוגת השיפוט של פפיר, וטוענים לקיפוח
  • השחקנים תקפו את השופט בחדר ההלבשה: "פחדן", "לא בענף", שערורייה"
  • קלינגר וטועמה צפויים להתנצל על התנועות המגונות, אבל עשויים לספוג עונש כבד
  • דן איינבינדר עוקץ את המנהלת ובטוח: העתיד של הקבוצה ורוד, נשתדרג בעונה הבאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב משתולל על השופט מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרגיש רע עם ההתנהגות שלו. קלינגר/ברני ארדוב

הקבוצה תעמוד לדין על התנהגות אוהדיה, וכן על ההתנהגות של המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה. צוות השיפוט יציין את התפרצות הצוות המקצועי והספסל אל תחומי המגרש במספר מקרים ואת ההערות כלפיו, וכן את התנועות המגונות של קלינגר וטועמה אל עבר אוהדי מכבי תל אביב. קלינגר וטועמה הרגישו רע עם התנועות המגונות וצפויים להתנצל בעניין, אבל במועדון חוששים שיקבלו עונש קשה בבית הדין.

דן איינבינדר התייחס למהומות בסיום: "יש פה הרבה חבר'ה שיש להם אופי של ווינרים, גם הצוות כזה, ואני בטוח שהם רצו לגונן עלינו כשחקנים. קל מאוד לשפוט מבחוץ, אבל צריך להבין את הסיטואציה, זה לא פשוט לאף אחד. אנחנו ספורטאים וזה חלק מהמשחק, אבל מצד שני תמיד צריך לנסות להיות מעל הסיטואציה ולפעמים צריך קצת לנשום. בכל מקרה, צריך לגלות גם קצת הבנה למה שעובר על אנשים ברגע הזה".

איינבינדר הוסיף: "תבינו, זה רגע לא קל, היו פה הרבה שחקנים צעירים על המגרש שנתנו הופעה, כבר הגענו לדקות האחרונות וזה ברח לנו. כולנו יכולים להיות גאים באיך ששיחקנו, היו פה היום הרבה מאוד שחקני בית באיכות גבוהה ועם עתיד טוב".

דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב מאוכזב, שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
המסר של איינבינדר למנהלת: הפקרתם אותי/ברני ארדוב

איינבינדר דיבר גם על מה שעבר בתחילת העונה עם בית"ר ירושלים ועקץ את מנהלת הליגה: "ראיתי שארז כלפון והמנהלת ביקרו כל מיני דברים שקרו בחגיגות של חיפה, הם היו צריכים להיות גם במקרים אחרים. אני חושב שהייתי צריך לקבל תמיכה מכל הגורמים האלה במה שעברתי בתחילת העונה. לא יכול להיות ששחקן יפוטר ויהיה חודשיים בלי מסגרת, זה חמור והם היו צריכים לדאוג לי. למזלי המשפחה הייתה איתי, יש לי אופי חזק, עבדתי כמו משוגע, יש כאן מאמן שממש הכריח אותי להגיע ונתן לי את הקרדיט להנהיג ולהוביל. גם עם הקהל החיבור היה מיידי, באופן קצת מפתיע אפילו. עמדנו במשימה בליגה, הגענו לגמר גביע, וגם היום נתנו הופעה, הובלנו, תפסנו את מכבי תל אביב לא מוכנה, עצרנו אותה על כמעט אפס הזדמנויות עד השער של יונתן כהן. זה אכזרי, אבל אין מה לעשות".

ואיך הוא רואה את העונה הבאה של האדומים? "אושר דוידה, דני גרופר, דורון ליידנר, אופק ביטון, שי אליאס, רז שלמה - יש כאן כל כך הרבה שחקנים צעירים עם עתיד טוב ומבטיח, ואם הראש יישאר במקום והם יעבדו מאוד קשה, הם יכולים להיות נכסים עבור הפועל תל אביב ולהצעיד אותה קדימה. יחד עם זאת, כדי להתכונן לעונה הבאה צריך לעשות כמה שינויים משמעותיים אם רוצים להתקדם למקומות טובים יותר. מה שעשינו בחצי השנה הזאת יגרום לעוד שחקנים לרצות לבוא להפועל תל אביב, כולם כאן מאוחדים סביב המועדון, הקהל שבא היום בכמות אדירה וגם אתמול באימון נתן הצגה, יש כוח למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully