וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה יועמד לדין על הקריאות "ניאו נאצים", אצילי לא יואשם על הנאצות נגד מכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 15:43

קשר מכבי חיפה צפוי להיענש על הקריאות, חברו לקישור ששר גם הוא בגנות הצהובים לא יועמד לדין. צפו בסרטון חדש שמראה גם את סאן מנחם ומוחמד אבו פאני שרים "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה" בהובלת חזיזה

עומר אצילי עם דולב חזיזה בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

בהתאחדות לכדורגל החליטו הבוקר (שלישי) להעמיד לדין את קשר מכבי חיפה דולב חזיזה, שנראה שר "יא גרמנים, יא ניאו נאצים" במהלך חגיגות האליפות של הירוקים. "תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את חזיזה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת", נכתב בהודעה הרשמית של ההתאחדות. מאוחר יותר פורסם שחזיזה אף הושעה משני המשחקים הקרובים של נבחרת ישראל.

כזכור, בסרטון אחר שהפך לוויראלי ברשתות, חזיזה ועומר אצילי נראים ונשמעים שרים: "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה". מאוחר יותר השניים פרסמו התנצלות באינסטגרם. חזיזה כתב: "בתוך ההתרגשות וההמולה ושכרון החושים המצב קצת יצא משליטה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, מצטער ממי שנפגע". אצילי כתב: "חברים דברים קצת יצאו משליטה. לא הייתה כוונה לפגוע ולא שוכח מי היה איתי ברגעים הקשים. אם מישהו נפגע מחילה".

בינתיים צצו סרטונים חדשים של חגיגות השחקנים עם האוהדים אחרי הזכייה באליפות, ובאחד מהם, נראים גם סאן מנחם ומוחמד אבו פאני מצטרפים לשירת "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה" בהובלתו של דולב חזיזה.

דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני וסאן מנחם בקריאות בגנות מכבי תל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

"אני מתנצל, אלו מלים שלא היו צריכות להיאמר ואני מקווה שאוהדי מכבי חיפה יוותרו על השורה המיותרת הזאת", הוסיף חזיזה הבוקר. "זה היה בלהט הרגע, לא התכוונתי למלים ואני מקבל אחריות מלאה על מה שקרה. בשבילי לא להיות חלק מנבחרת ישראל בשני המשחקים הקרובים זה עונש לא פשוט, אבל אני מקבל ההחלטה. הכי חשוב לחזור כמה שיותר מהר וטוב לנבחרת".

עוד אמר הקשר: "נכון שזו האליפות הראשונה שלי ונכון שאכלנו, שתינו וחגגנו בטירוף עם הקהל, אבל אלו מלים שלא היו צריכות להיאמר וחבל שיצאו מפי. יש דברים שאנחנו כעם היהודי לא יכולים ואסור לנו לומר גם אם זה בלהט הרגע. אני דור שלישי למשפחה שנמלטה מציפורני הנאצים וקשה לי ממש עם העובדה שזה יצא דווקא ממני. אני מקבל בהכנעה את הדין ולוקח אחריות מלאה על מה שקרה. אני מאחל לנבחרת שלנו הצלחה במשחקים הקרובים ואעשה הכל כדי לחזור לשם כמה שיותר מהר. שוב סליחה מעומק הלב ותודה על הכל".

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
צפוי להיענש. חזיזה/מאור אלקסלסי

מבין חזיזה ואצילי המקרה של הראשון חמור יותר מבחינת המחלקה המשפטית של ההתאחדות בגלל השימוש במילים "ניאו נאצים". יש לציין כי גם המקרה של אצילי חמור, אך מבחינת התובע נראה כי השימוש ב"ניאו נאצים" מעמיד את חזיזה באור חמור יותר.

בנוסף, החליט רשף להעמיד את הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי חיפה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיהן. "בדקה ה-55 למשחק הושלכו מיציע אוהדי מכבי תל אביב כוס שתייה ו-2 מצתים לעבר כר הדשא", נכתב בהודעת ההתאחדות בנוגע לצהובים. "בזמן המשחק נשמעו מספר פעמים קריאות מכיוון יציע אוהדי הפועל תל אביב "שתהיה שואה למכבי", הוסיפו על המשחק של הפועל תל אביב. "יש לציין כי טרם פתיחת המשחק, הודלק רימון עשן בצבע ירוק", נכתב בהקשר של האלופה הטרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully