וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה הושעה משני משחקי הנבחרת, רוטנשטיינר: "הדבר חמור וחייב אמירה מצידנו"

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 15:43

קשר מכבי חיפה יחמיץ את מונטנגרו ופורטוגל בעקבות הקריאות נגד מכבי תל אביב. אורן חסון: "הנבחרת מחייבת קוד התנהגות שאסור להתפשר לגביו". חזיזה התנצל: "מקווה שאוהדי מכבי חיפה יוותרו על השורה המיותרת הזאת"

עומר אצילי עם דולב חזיזה בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

חגיגת האליפות המתריסה של דולב חזיזה והקללות לאוהדי מכבי תל אביב עלו לו ביוקר. אחרי ההחלטה להעמידו לדין משמעתי, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ומאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר החליטו להשעות את השחקן משני משחקי הידידות הקרובים מול מונטנגרו ופורטוגל.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל הסביר את ההחלטה: "ההשתייכות לחדר ההלבשה של הנבחרת והיותך שחקן נבחרת ישראל מחייבים קוד התנהגות שאסור להתפשר לגביו. דולב חזיזה הספיק כבר להתנצל על הדברים שאמר וראוי היה שכך יעשה. אני מאמין להתנצלותו הכנה, אך יחד עם המאמן הלאומי החלטנו כי לא ניתן להסתפק בכך".

וילי רוטנשטיינר: "הובאו לידיעתי הדברים שדולב אמר ברגעים של שמחה גדולה, כך גם התנצלותו. שוחחתי על כך עם יו"ר ההתאחדות והיה ברור לנו כי הדבר חמור ומחייב אמירה ברורה מצדנו. דולב שחקן מצוין, הוא כבר זמן לא מבוטל חלק משמעותי מנבחרת ישראל ואני משוכנע כי בעתיד, לאחר שנמצא יחד את הדרך לתקן את שאירע, הוא ישוב טוב יותר למדים הלאומיים".

דולב חזיזה עצמו אמר היום: "אני מתנצל, אלו מלים שלא היו צריכות להיאמר ואני מקווה שאוהדי מכבי חיפה יוותרו על השורה המיותרת הזאת. זה היה בלהט הרגע, לא התכוונתי למלים ואני מקבל אחריות מלאה על מה שקרה. בשבילי לא להיות חלק מנבחרת ישראל בשני המשחקים הקרובים זה עונש לא פשוט, אבל אני מקבל ההחלטה. הכי חשוב לחזור כמה שיותר מהר וטוב לנבחרת".

עוד אמר הקשר: "נכון שזו האליפות הראשונה שלי ונכון שאכלנו, שתינו וחגגנו בטירוף עם הקהל, אבל אלו מלים שלא היו צריכות להיאמר וחבל שיצאו מפי. יש דברים שאנחנו כעם היהודי לא יכולים ואסור לנו לומר גם אם זה בלהט הרגע. אני דור שלישי למשפחה שנמלטה מציפורני הנאצים וקשה לי ממש עם העובדה שזה יצא דווקא ממני. אני מקבל בהכנעה את הדין ולוקח אחריות מלאה על מה שקרה. אני מאחל לנבחרת שלנו הצלחה במשחקים הקרובים ואעשה הכל כדי לחזור לשם כמה שיותר מהר. שוב סליחה מעומק הלב ותודה על הכל".

כזכור, בסרטון אחר שהפך לוויראלי ברשתות, חזיזה ועומר אצילי נראים ונשמעים שרים: "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה". מאוחר יותר השניים פרסמו התנצלות באינסטגרם. חזיזה כתב: "בתוך ההתרגשות וההמולה ושכרון החושים המצב קצת יצא משליטה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, מצטער ממי שנפגע". אצילי כתב: "חברים דברים קצת יצאו משליטה. לא הייתה כוונה לפגוע ולא שוכח מי היה איתי ברגעים הקשים. אם מישהו נפגע מחילה".

מבין חזיזה ואצילי המקרה של הראשון חמור יותר מבחינת המחלקה המשפטית של ההתאחדות בגלל השימוש במילים "ניאו נאצים". יש לציין כי גם המקרה של אצילי חמור, אך מבחינת התובע נראה כי השימוש ב"ניאו נאצים" מעמיד את חזיזה באור חמור יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully