וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר על חזיזה ואצילי: "מאוד לא אהבתי את זה, הם צריכים לשמש דוגמה"

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 19:57

מאמן מכבי חיפה התראיין ב-103FM וביקר את הסרטונים בהם הופיעו שני השחקנים: "יש אוהדים שראו המשחק כעניין של חיים ומוות"

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
לא אהב את הסרטונים של אצילי וחזיזה. בכר/מאור אלקסלסי

אחרי האליפות עם מכבי חיפה אתמול (ראשון), התראיין היום מאמן הירוקים ברק בכר לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על התחושות, החגיגות והעונה שעברה הקבוצה שלו.

על תחושותיו אמר: "זה שילוב של הרבה דברים, מאחורי הקלעים נעשית עבודה במהלך כל השנה, אבל אין ספק שבמהלך החודש האחרון בו לכל פעולה הייתה משמעות עבדנו קשה, זו עבודת צוות ויש לי עוזרים שמורידים ממני הרבה מאוד עבודה. עוד הוסיף, כי: "לשמחתי יש צוות שכל כך רוצה בהצלחתי ובהצלחת הקבוצה ומגדיל ראש, ואני נותן לו את הסמכויות לעשות זאת. לכן זה הרבה יותר קל להשתלט על השחקנים, בטח אחרי הפסדים שצריך להרים אותם ברמה המנטלית. האליפות נועדה להיות הכי קשה שיש, אך האמנתי שנעשה זאת".

בהמשך דבריו, סיפר בכר על המשחק מול קבוצת עירוני קריית שמונה השבוע, שהוכרע בדקה ה־93 והוביל לתיקו 1:1: "הגול שהיינו דקה מאליפות מול קריית שמונה הרגיש כמו הפסד. זה שהיה לנו משחק ארבעה ימים אחרי ק"ש והיה פחות זמן זה יתרון גדול. קיבלתי המון הודעות של אוהדים שלקחו את המצב של הקבוצה לבחירה בין חיים או מוות, זו אחריות גדולה מאוד וזה הרבה מעבר לכדורגל. נכון שזה רק ספורט, אך הצלחנו להביא את השחקנים ליכולת מקסימלית, גרמנו לשמחה גדולה לכל כך הרבה אוהדים וזה הדבר הכי משמח מבחינתי".

על שחקני הקבוצה דולב חזיזה ועומר אצילי שהצטרפו אתמול לשירת האוהדים וקיללו את יריבתם מכבי תל אביב, הדגיש ברק בסיום השיחה: "מאוד לא אהבתי את זה, שחקנים צריכים לשמש דוגמה גם אם הם בהתלהבות, זה לא צריך לקרות ונדאג שזה לא יקרה יותר".

מגן מכבי חיפה רז מאיר אמר: "התחושות טובות מאוד, החלום שלי התגשם בתור אחד שהיה בנוער של ממכבי חיפה וחלמתי להניף את הצלחת יחד עם הקבוצה הבוגרת. אחרי עשור שזה לא קרה התחושה יותר כיפית ושמחה, ואני שמח שגרמנו לכל האודים לשמוח, זה המעט שיכולנו לעשות".

בהמשך דבריו, הוסיף: "עבדנו קשה בשביל הרגע הזה, 30 אלף אוהדים בסמי עופר זו אופוריה שלא הייתה ואני לא זוכר דבר כזה. היינו ראויים לכך. הרגע הכי גדול שקרה ושבר את הלב של כולנו היה התיקו מול קריית שמונה, שספגנו שער בדקה ה־93. אנחנו הקבוצה שהכי כיף לראות אותה, לקחנו את האליפות בצדק".

בסיום דבריו, התייחס מאיר לביקורת שספגו שחקני הקבוצה עומר אצילי ודולב חזיזה בעקבות הצטרפותם לשירת הניצחון עם קהל האוהדים, שכללה הטחת קללות על מכבי תל אביב: "אני חושב שמן הראוי שאני לא אתייחס לסוגיה של עומר אצילי ודולב חזיזה, אך אני כן יכול להבין שזה הגיע ממקום של אופוריה. אני לא חושב שהם התכוונו לזה והם גם התנצלו, אני לא מצדיק את זה אבל אני יכול להבין שלא התכוונו לדברים בלב שלם".

קפטן מכבי חיפה נטע לביא כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "כשהייתי ילד חלמתי, כשהתבגרתי עבדתי, וכשעליתי לבוגרים והפכתי לקפטן הקבוצה האמנתי. הרגע הזה הוא של כולנו משפחת מכבי חיפה. אני רוצה להודות לקרובים שלי שבלעדיהם לא הייתי מגיע לרגע הזה. להורים שלי שגידלו אותי ותמכו בי. לאח ואחות שלי שהאמינו בי. ולשיר אהובתי שעוברת איתי מסע של עליות ירידות לילות ללא שינה, ומכילה את השגעונות שלי.

"למועדון הענק הזה שנותן לי את הבמה, מאמין בי ומאפשר לי להיות שחקן וקפטן הקבוצה. ולכם האוהדים, התואר הזה מגיע לכם, סבלתם, צחקו עליכם אך לא וויתרתם כל משחק מחדש הייתם שם שרתם בכל הכח והתעקשתם שמכבי חיפה זה המועדון הכי גדול בישראל והיום סוף סוף אתם יכולים ללכת בגאווה עם החולצה הירוקה. אוהב - נטע ?".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully