וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד מכבי חיפה נאלץ לוותר על המשחק לטובת חדר הלידה - והרוויח פעמיים

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 16:14

מתן גבעתי, אוהדי הירוקים, היה בחדר לידה יחד עם אשתו סי בזמן המשחק והילד נולד עם הנפת צלחת האליפות

מתן גבעתי אוהד מכבי חיפה. הקריה הרפואית רמב"ם, אתר רשמי
שיהיה במזל טוב. גבעתי/אתר רשמי, הקריה הרפואית רמב"ם

סי (30) ומתן (30) גבעתי, תושבי זכרון יעקב, הם אוהדים שרופים של מכבי חיפה, וביחד הם מנויים למשחקים של הקבוצה. אתמול (ראשון) סי, שהייתה בשבוע ה-38 להריונה, התחילה להרגיש צירים. "כל השבוע דיברתי אליו וביקשתי ממנו: רק אל תצא בזמן המשחק!", משחזר גבעתי. אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד.

בגלל שמדובר בהריון ראשון, החליטה היולדת הירוקה לחכות ולוודא שמדובר בצירים אמיתיים, "מה זאת אומרת, כדי לא לפספס את המשחק!", היא מסבירה, אבל הצירים התבררו כדבר האמיתי, והשניים נכנסו לרכב. בדרך לרמב"ם ראו בני הזוג את האוהדים שנוסעים למשחק: "ברגע שכל החברים ראו שאני לא מגיב ולא מגיע למשחק הם הבינו שאנחנו בחדר לידה", אומר גבעתי ומוסיף, "כשהגענו לחדר לידה המיילדת ראתה אותי לבוש במדים בירוק וישר אמרה לי שבחדר הלידה שלנו אין טלויזיה! האחות השנייה צחקה וסיפרה לי שהיא אוהדת הפועל. מיד צעקתי שיחליפו את הצוות", הוא צוחק.

בעוד שהקולות שבוקעים מחדרי הלידה הם די צפויים, מחדר הלידה בו שהו בני הזוג גבעתי יצאו קולות אחרים לגמריי. "אז היינו בחדר לידה, וסי תוך כדי הצירים צועקת לי ודורשת שאני אספר לה מה קורה במשחק. המיילדת אמרה לה שהיא בפתיחה מלאה, והיא צעקה עליי - נו? לקחנו כבר אליפות?!", משחזר גבעתי את שאירע אתמול בערב ומגיע לרגע השיא - "המשחק נגמר, לקחנו אליפות, והוא נולד ממש ברגע של הנפת הצלחת, אושר כפול. כולם כתבו לי שזה כמו שתי לידות, דאבל" הוא מספר.

"אני לא בטוחה על מה הוא קיבל יותר ברכות", מוסיפה האם הטרייה בצחוק, "כולם כל הזמן אמרו לי לא ללדת ביום ראשון, אז אני בטוחה שהם הביאו את זה על עצמם".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully