וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה ואצילי שרו: "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה". חזיזה לדין?

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 11:02

חזיזה שר על הצהובים: "גרמנים, ניאו נאצים", גם אצילי הצטרף לשירי הנאצה נגד האקסית. השניים התנצלו, ההערכה היא שהתובע יחמיר עם חזיזה יותר מעם אצילי, ואיך הגיבה אשתו של אצילי?

צפו בדולב חזיזה שר בחגיגות האליפות: "יא גרמנים, יא ניאו נאצים"/צילום גולשים

כמעט כמו בכל שנה, גם חגיגות האליפות של מכבי חיפה תפסו שחקן של הקבוצה מצטרף לשירי נאצה של האוהדים. הפעם מדובר בדולב חזיזה, שבמהלך החגיגות עם האוהדים הירוקים שר על מכבי תל אביב: "יא גרמנים, יא ניאו נאצים, יא סאחים, אין לכם חיים".

חזיזה אמר אתמול אחרי המשחק בין היתר: "קצת מאכזב שלקחנו אליפות בלי לנצח את מכבי תל אביב, אבל בסופו של דבר אנחנו אלופים והם מסתכלים עלינו מהמקום השני". שחקן הכנף המצטיין הורחק במהלך העונה משלושה משחקים אחרי שנטל חלק פעיל במהומה האלימה בסיום הדרבי החיפאי.

בסרטון אחר שהפך לוויראלי ברשתות, חזיזה ועומר אצילי נראים ונשמעים שרים: "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה". אצילי שיחק עד הקיץ האחרון במכבי תל אביב.

בשעות הבוקר המאוחרות, השניים פרסמו התנצלות באינסטגרם. חזיזה כתב: "בתוך ההתרגשות וההמולה ושכרון החושים המצב קצת יצא משליטה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, מצטער ממי שנפגע". אצילי כתב: "חברים דברים קצת יצאו משליטה. לא הייתה כוונה לפגוע ולא שוכח מי היה איתי ברגעים הקשים. אם מישהו נפגע מחילה".

צפו באצילי וחזיזה שרים נגד אוהדי מכבי תל אביב

עומר אצילי עם דולב חזיזה בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

אור אצילי, אשתו של עומר, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אנשים אוהבים לשפוט. כמו ששפטו לפני שנה. תמיד יהיה להם מה להגיד, לא משנה מה תעשה, תגיד או תשיר. לך עם האמת שלך, שהיא לא לפגוע. דברים קרו, דברים קורים ואת הגלגל אי אפשר להחזיר לאחור. כולנו אנשים, ומאחורי כל שחקן עומד בן אדם. ביוני שעבר לא דמיינתי שחודש יוני הזה ייראה ככה".

"השנה הזאת הייתה מאתגרת במיוחד, אין ספק", המשיכה. "נפגעתי, אבל התנהלתי לפי הלב והאמונה שלי של איך החיים צריכים להתנהל. קיבלתי החלטה ואני עומדת מאחוריה בשיא הביטחון! החיים שלנו הם לא שחור או לבן, יש גם המון אפור באמצע. חלקנו בוחרים להתעלם ממנו, וחלקנו בוחרים להתמודד איתו. גאה כך ובנו, אוהבת אותך".

בשנה שעברה דור מיכה ואצילי הרתיחו את מכבי חיפה כשהצטרפו לקריאות "מכבי חיפה חיזבאללה" של אוהדי מכבי תל אביב. תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את השניים לדין את סמך הצילומים והם נקנסו ב-1,000 שקל כל אחד.

ומה עכשיו? מבין חזיזה ואצילי המקרה של הראשון חמור יותר מבחינת המחלקה המשפטית של ההתאחדות ונראה שיש סיכוי גבוה יותר שחזיזה יעמוד לדין בגלל השימוש במילים "ניאו נאצים". בכל מקרה ההחלטה של התובע רשף תתקבל רק בהמשך מכיוון שדיוני בית הדין הוקדמו ליום שלישי בגלל שביום רביעי יתקיים גמר גביע המדינה. גם המקרה של אצילי חמור, אך מבחינת התובע נראה כי השימוש ב"ניאו נאצים" מעמיד את חזיזה באור חמור יותר.

עוד בוואלה!

בכר צפוי להעדיף חוזה חדש על מעבר לחו"ל, פגישה מכרעת עם רוקאביציה

לכתבה המלאה

יו"ר נעמת, חגית פאר, פרסמה הודעה בתגובה לסרטון של אצילי: "מכבי חיפה החליטה להחתים את עומר אצילי על אף התנהלותו הערכית הפגומה- כנראה שמבחינתו מדובר בלגיטימציה להמשך התנהגותו המזעזעת. מדובר בשחקנים שמביישים את מכבי חיפה ואת הכדורגל הישראלי כולו. אחד מכוכבי הסרטונים הוא אותו שחקן שמכבי חיפה החליטה להחתים על אף התנהלותו הערכית הפגומה בעבר - כנראה שמבחינת עומר אצילי מדובר בלגיטימציה להמשך התנהגותו המזעזעת. אני קוראת להתאחדות לכדורגל ולכל הגורמים הרלוונטיים לשקול צעדים משמעתיים נגד השחקנים ונגד המועדון שמהווה להם בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully