וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה ליובל אשכנזי שתמממש את האופציה עליו

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 17:39

הירוקים החליטו להאריך את ההתקשרות עם הקשר והודיעו לו על כך, אך בצוות המקצועי יחליטו אם להשאירו או להשאיל אותו

ברק בכר ונטע לביא מדברים אחרי האליפות של מכבי חיפה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

אחרי חגיגות האליפות, במכבי חיפה יתפנו כדי לבנות את הסגל לעונה הבאה כשכבר בעוד שבועיים הקבוצה תחזור לאימונים. במועדון מימשו את האופציה על סאן מנחם, מולו מתנהל גם משא ומתן בשבוע האחרון לשדרוג והארכת חוזהו. בנוסף, צפויים בקבוצה לממש את האופציה על רז מאיר. במכבי חיפה הודיעו ליובל אשכנזי שהחליטו לממש את האופציה עליו והוא יחתום על חוזה חדש. עם זאת, בצוות המקצועי עדיין לא קיבלו החלטה לגביו וייתכן כי הוא יושאל לעונה אחת לקבוצה אחרת.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מבוקש באמריקה. רודריגס/מאור אלקסלסי

המטרה הראשונית של מכבי חיפה היא להחתים את המאמן ברק בכר על חוזה חדש, וב-48 השעות הקרובות ייפגשו עימו ראשי המועדון. שני הצדדים מעוניינים להמשיך את ההתקשרות, כשהמאמן מצפה לשדרוג משמעותי לאחר שהעונה ויתר על לא מעט כסף לעומת החוזה שהיה לו בהפועל באר שבע. בנוסף, סוכנו דודו דהאן זכה לגישושים מקבוצות באירופה אך ההערכה שבשלב הזה בכר יעדיף לחתום במכבי חיפה אם הכול ילך לפי התוכנית ולהמשיך לפחות לעונה נוספת בניסיון לרשום גם הצלחה במפעלים האירופאיים.

מי שמחזיק בחוזה במכבי חיפה ומבוקש ביבשת אמריקה הוא הקשר הספרדי חוסה רודריגס. הקשר עזב לספרד לחופשת מולדת ובכל מקרה לא יהיה בחגיגות הרשמיות. בשבועות האחרונים קיבלו נציגיו הזרים הצעה מקבוצה ב-MLS, לפי גורמים המעורים בפרטים מדובר בהצעה כספית גבוהה במיוחד. במקביל, השחקן מבוקש על ידי שתי קבוצות בליגה הראשונה במקסיקו, ונראה שגם כאן מדובר בהצעות כספיות גבוהות. למרות זאת, השחקן מחזיק בחוזה במכבי חיפה ומי שתרצה אותו תצטרך להגיש קודם כל הצעה רשמית למועדון שלא מתכוון לוותר בקלות על הקשר.

רועי משפתי, שוער מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
מתלבט. משפתי/קובי אליהו

בנוסף, שוערה של מ.ס אשדוד רועי משפתי מבוקש בקבוצה. במועדון מחפשים שוער בכיר שישמש כשוער משנה לג'וש כהן ויוכל בעונה ארוכה להתייצב גם כשוער ראשון ולאחר שאריק ינקו חתם במכבי פתח תקוה, עלה שמו של משפתי. השוער קיבל מסרים כבר בנושא ומתלבט האם להגיע כשוער שני.

בנוגע לחגיגות האליפות, הרי שבעירייה סגרו את כל הפרטים אך מחכים לאישור משטרתי ולכן עדיין לא יצאה הודעה רשמית. לפי התכנון שגם הוגש למשטרה החגיגות יתקיימו במגרשי אתו"ס בעיר ויחלו בשעה 19:00 כשהשחקנים יוצגו בפני הקהל ולאחר מכן יישאו דברים המאמן, הנשיא יעקב שחר והקפטן נטע לביא. בהמשך תעלה להופיע הזמרת עדן בן זקן. עם זאת בעירייה מחכים לאישור של המשטרה כדי להודיע רשמית על קיום החגיגות.

ה"נשק הסודי" של מכבי חיפה

Ever Lab/יחצ

בין האימונים וההכנות למשחק האליפות, שחקני מכבי חיפה פקדו מדי שבוע את המעבדה לבריאות אופטימלית Ever Lab לאריכות איכות החיים שמפעילה טכנולוגיות קצה חדשניות, שהיו עד כה בשימוש בלעדי של NASA, אריות הים האמריקנים, הFBI וליגת ה-NBA וה-NFL שמטרתם העצמת המוח, הנפש והגוף.

שחקני הקבוצה השתמשו בין היתר בטכנולוגיות הבאות:

  • טכנולוגיית מדיטציה חדשנית הנמצאת בשימוש בFBI המאיטה את קצב גלי המוח העוזרת לריכוז.
  • טכנולוגיות מבוססות אינפרה אדום אשר חודרת את שכבת העור עד לרמת התא ומפעיל את מנגנוני הריפוי והתחדשות של הגוף.
  • טיפול קריו-תרפיה (סאונת קור של דקות בטמפרוטורה של מינוס 83 מעלות) המסייעת להורדת דלקתיות, הפחתת כאב, שיפור מערכת החיסון ותפקוד הלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully