וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה ניצחה בנס ציונה והורידה את מכבי חיפה ללאומית

קוטי קלארק (23, 15 ו-10) הוביל את הקבוצה של דרוקר ל-87:98 ושלח את הירוקים ללאומית. גלבוע/גליל ניצחה 63:77 את הפועל חיפה

שחקן בני הרצליה קוטי קלארק מול שחקן עירוני נס ציונה ווין סלדן. דני מרון
טריפל דאבל גדול שלו הבטיח להרצליה עוד עונה בליגת העל. קוטי קלארק/דני מרון

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (שלישי) והיורדת השנייה לליגה הלאומית נקבעה. מכבי חיפה תצטרף לעירוני נהריה ותשוב לליגה הלאומית, שתי עונות לאחר שעלתה לליגת העל בעקבות ניצחונה של בני הרצליה 85:96 על עירוני נס ציונה. גלבוע/גליל השלימה סוויפ על הפועל חיפה כשניצחה אותה 63:77.

שחקן בני הרצליה אלייז'ה תומאס מול שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי. דני מרון
הרצליה חזרה מפיגור דו ספרתי. תומאס מול מיינסי/דני מרון

עירוני נס ציונה - בני הרצליה 98:87

לאחר 10 הפסדים ב-11 משחקיה האחרונים שסיבכו אותה בקלחת של התחתית, השיגה בני הרצליה ניצחון חוץ גדול בלב המושבה שהשאיר אותה סופית בליגה וקבע כי מכבי חיפה תצטרף לעירוני נהריה ותנשור לליגה הלאומית. הקבוצה של שרון דרוקר פתחה טוב מאוד את המשחק ועלתה ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון, אך נמרוד לוי הנהדר דאג לריצה מקומית ולמהפך. נס ציונה הגדילה את יתרונה ועלתה ליתרון דו ספרתי, אך קוטי קלארק היה פשוט אדיר, סיים עם טריפל דאבל (23, 15 ו-10) ויחד עם מקס היידגר וסטורם וורן שהצטרף לאחרונה, קבע מהפך וסחף את הרצליה עד הניצחון. נס ציונה מפסידה לאחר שמונה ניצחונות ליגה רצופים.

קלעו לנס ציונה: נמרוד לוי 26 ו-9 ריב', פטריק מילר (6 אס', 5 ריב') 19, בריאן אנגולה (9 ריב', 5 אס', 8 איבודים) 15, ג'רום מיינסי 12 ו-5 ריב', ליאור קררה 10, ווין סלדן 5.

קלעו להרצליה: מקס היידגר 26, קוטי קלארק (15 ריב', 10 אס') 23, גייב לווין 16 ו-7 ריב', יאיר קרביץ 11 ו-10 אס', אלייז'ה תומאס 7 ו-5 ריב', סטורם וורן (10 ריב') ואלישי כדיר 6 כ"א, אבירם זליקוביץ' 2, מרלן ויל 1.

האורחת פתחה היטב את המשחק ועלתה ל-7:19 מהיר. נס ציונה התעוררה בהמשך והחלה לקזז בהפרש של הרצליה. ריצת 0:9 סייעה לכתומים להפוך ולרדת ביתרון 25:28 לקראת הרבע השני. נמרוד לוי הנהדר היה פשוט בלתי ניתן לעצירה, ונס ציונה הגדילה את יתרונה. הרצליה הצליחה לעצור מעט את הסחף ולהפסקה ירדה בפיגור 52:45.

קוטי קלארק היה נהדר ברבע השלישי וסייע להרצליה לקזז אט אט בהפרש של המארחת. גייב לווין בלט גם הוא והקבוצה של שרון דרוקר השיבה אליה את היתרון וירדה לקראת הרבע המכריע ביתרון 64:67. מקס היידגר קלע שלשה שקבעה 66:74 להרצליה, שעלתה שוב על הסוס. ההפרש של האורחת הגיע כבר ל-12, אך נמרוד לוי החזיר את ההפרש לחד ספרתי. קוטי קלארק הגיע לטריפל דאבל, סטורם וורן נלחם מתחת לסלים, היידגר היה גדול גם הוא בסיום, והרצליה השיגה ניצחון, 87:98 גדול על נס ציונה. הקבוצה של דרוקר הבטיחה עוד עונה בליגת העל, מכבי חיפה היא היורדת השנייה ללאומית.

עוד בוואלה!

מכבי ראשון לציון: נועם דוברת ייעדר חודשיים מפעילות

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו. דני מרון
גלבוע עם עוד ניצחון. יפתח זיו/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חיפה 63:77

הקבוצה של אבישי גורדון עם ניצחון שני ברציפות מתקרבת לעבר הבטחת המקום השלישי לפחות, ושמרה לבינתיים על המקום השני בטבלה. המארחת שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, כשהקבוצה של אלעד חסין עלתה כמעט ללא אנרגיות ונקלעה לפיגור דו ספרתי מוקדם במהלך הרבע הראשון. הפער של גלבוע/גליל רק הלך וגדל הודות למשחק נהדר מצדו של נתנאל ארצי (18) לו סייעו יותם חנוכי (14) ואייזאה קאזינס (11). ג'ייסון סיגרס (13) בלט אצל המפסידה.

קלעו לגלבוע: נתנאל ארצי 18, יותם חנוכי 14, אייזאה קאזינס 11, קרי בלאקשייר (6 ריב'), עמית גרשון ויפתח זיו (5 ריב') 8 כ"א, בניה סרור וגיל בני 3 כ"א.

קלעו להפועל חיפה: ג'ייסון סיגרס 13 ו-5 ריב', ראקים באקלס 12 ו-10 ריב', קינן אוואנס 11, לנארד פרימן 9 ו-9 ריב', חנן קולמן 8, איגור נסטרנקו 6, אופק אביטל ועמית כהן 2 כ"א.

המארחת פתחה בסערה בעוד שחקניו של חסין נראו רדומים ולא מרוכזים בפתיחה. יפתח זיו ונתנאל ארצי ניצלו זאת כדי להעלות את קבוצתם ל-2:11 מהיר ומכאן הדרך ליתרון דו ספרתי הייתה קצרה. 14:26 לגלבוע/גליל בסיום הרבע הראשון. הקבוצה של אבישי גורדון המשיכה במגמה מהרבע הראשון וההפרש הלך וגדל. ארצי המשיך ביכולת המשובחת, כשגם אייזאה קאזינס הצטרף לחגיגה. 30:48 למארחת במחצית.

הפועל חיפה המשיכה להציג יכולת ירודה גם ברבע השלישי. המארחת אמרה תודה והגדילה עוד ועוד את יתרונה. 40:66 לגלבוע לקראת הרבע הרביעי. במהלך הרבע האחרון ראינו בעיקר גארבג' טיים, במהלכו הצליחה האורחת למזער מעט נזקים. 63:77 לגלבוע/גליל בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully