וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין התגרה באוהדי ירושלים, התעמת עם השחקנים וצייץ: "בריימו הזה חסר תועלת"

כוכב מכבי תל אביב ספג טכנית אחרי שהתגרה בקהל ולא קיבל את זה יפה. ספרופולוס: "השופטים צריכים לכבד אותו יותר"

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם עמי ביטון מול שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. ברני ארדוב
ווילבקין בסיום המשחק/ברני ארדוב

שלשה של אדם אריאל על הבאזר סידרה הערב (שני) להפועל ירושלים 82:83 דרמטי על מכבי תל אביב. השלשה הזו הגיעה לאחר שסקוטי ווילבקין ספג עבירה טכנית בעקבות התגרות באוהדי ירושלים כשגם במהלך שקדם לכך הוא התפרץ כלפי השופט שלא שרק עבירה לזכותו.

ווילבקין לא קיבל את ההפסד בצורה מכובדת והלך להתעמת עם שחקני ירושלים ובעיקר עם סולימאן בריימו שסימן לו תנועת השתקה, כשרק התערבות של אנשי הספסל הצהובים מנעה עימות פיזי. גם אדם אריאל חימם את האווירה כשסימן תנועת השתקה לעבר אוהדי מכבי תל אביב מיד אחרי שלשת הניצחון שלו.

גארד מכבי תל אביב פצח בשרשרת ציוצים דקות ספורות לאחר סיום המשחק כשהוא מעלה את סרטון ההשתקה של כוכב אטלנטה טריי יאנג לעבר אוהדי ניו יורק ניקס מהלילה וכתב: "וואוו אני לא מאמין שהוא עשה את זה אחרי שקלע קליעה גדולה. לא צפיתי במשחק, אבל אני בטוח שהוא קיבל עבירה טכנית על זה שהתגרה באוהדים". ווילבקין הוסיף: "אעשה את זה שוב וזה היה שווה את זה. המשחק הזה לא שינה כלום, אנחנו עדיין במקום הראשון. לבריימו הייתה החוצפה להשתיק אותי אחרי המשחק. כזה חסר תועלת". בנוסף, הוא העלה את התמונה של אריאל משתיק את הקהל וכתב: "שמישהו יגיד לשופטים שהם פספסו משהו". ושוב כתב: "מעולם לא נזקקתי לחופשת הקיץ כמו שאני זקוק לה עכשיו". ווילבקין המשיך: "אני משתיק אוהדים מאז שאני משחק בקולג', מעולם לא קיבלתי על זה עבירה טכנית. זהו, אני סיימתי להיום. תיהנו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "לא שיחקנו מספיק טוב בהגנה, נתנו להם לחזור. הכי חשוב שסיימנו את העונה במקום הראשון ואנחנו מרוצים מאוד ועכשיו מתרכזים במשחק הגביע. השופטים צריכים לכבד יותר את סקוטי ווילבקין. השומר של אדם אריאל נפל, זו הייתה תאונה, קרה פעמיים. זו הבעיה של מכבי ראשון לציון, לא שלי".

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. ברני ארדוב
איזו שלשת ניצחון גדולה. אריאל/ברני ארדוב

קולע שלשת הניצחון אדם אריאל אמר: "במיוחד בתקופה כזאת שאנחנו בסיטואציה קשה וקצרים ושחקנים עזבו, אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. נלחמנו, נתנו את הלב. זה מה שנעשה עד סוף העונה ואני שמח. זה מה שאני עושה. השחקנים אמרו לי שאקלע את הזריקה הזו, המאמן תכנן תרגיל בשבילי. אני מאמין בזריקה שלי ולשמחתי זה נכנס. זה מדהים מה שהאוהדים שלנו עושים גם בעונה כזו שפחות הולך. הייתי חייב לאוהדים ואני מקווה שהחזרתי להם. מי שנמצא פה יש לו אופי מדהים. קבוצה שעוברת דברים כאלה וכולם נשארים ביחד זה מראה על אופי. כל אחד פה יש לו לב ענק וזה לא מובן מאליו".

מאמן ירושלים יונתן אלון: "אנחנו מבצעים את הדברים שאנחנו צריכים לעשות. לא נבהלנו גם כשהיינו בפיגור דו ספרתי, ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות. החוכמה היא לדעת להתמודד עם הנפילות האלה, מה אנחנו משחקים ולאיזה מהלכים אנחנו הולכים. איזה כיף לשמוע ירושלים של זהב עכשיו אחרי הניצחון. אני מקווה שיהיו לי ניצחונות גדולים יותר. אדם אריאל זה ילד שהגיע להפועל ירושלים בגיל 12 אליי לקבוצה, אני אוהב אותו מאוד. גם בעונה שעברה אמרתי שלפחות הוא קלע את הסל הזה נגדנו. זה יכול לתת לנו ביטחון. זה מגיע לאוהדים, מה שהם עברו העונה. מגיע להם. כאחד שהיה שם פעם אני יודע איך זה מרגיש וזה כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully