וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: נועם דוברת ייעדר חודשיים מפעילות

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 11:18

קפטן הכתומים פרק את מרפקו בניצחון על הפועל תל אביב, ובבדיקה שנערכה לו לא התגלו סימנים לנזק לרצועות המרפק כך שיוכל להיות כשיר לחלוטין לקראת פתיחת העונה הבאה

נועם דוברת, מכבי ראשון לציון, מול סי ג'יי האריס, הפועל חולון. דני מרון
הפציעה תשנה את ההחלטה על עתידו? דוברת/דני מרון

קפטן מכבי ראשון לציון נועם דוברת סובל מפריקה בכתפו וייעדר כחודשיים מפעילות, כך אובחן במרכז הרפואי שמיר במהלך הלילה (בין שני לשלישי). דוברת נפצע כדקה לסיום המשחק נגד הפועל תל אביב כשניסה לעלות להטבעה ונחת בצורה רעה שהובילה לכך שהמרפק ביד ימין יצא ממקומו. דוברת פונה מיידית לבית החולים, שם טושטש והמרפק הוחזר למקומו ולאחר מכן ידו גובסה. בתום בדיקה מקיפה התגלה כי לא נגרם נזק לרצועות המרפק.

דוברת (18, 1.94) הוא אחד הכוכבים המבטיחים של הכדורסל הישראלי. הוא עלה לקבוצת הבוגרים של מכבי ראשון לציון כבר בגיל 16 והחל מהעונה שעברה הפך לחלק מרכזי בקבוצה כשהעונה הוא מעמיד בממוצע 10.6 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק. דוברת הוביל את נבחרת הקדטים של ישראל בשנת 2018 למקום העשירי באליפות אירופה ושנה לאחר מכן היה הכוכב של נבחרת הנוער שעלתה לדרג א'. בחודש פברואר השנה זומן בפעם הראשונה לסגל נבחרת ישראל ונטל חלק בשני משחקי מוקדמות יורובאסקט 2022.

לדוברת חוזה לעוד שנתיים במכבי ראשון לציון, אך שמו נקשר בחודשים האחרונים עם מעבר אפשרי לאירופה או למכבי תל אביב. הכתומים רוצים לשמור אותו לפחות עוד שנה אחת, כשהפציעה כעת עשויה לשנות את התמונה כולה. דוברת עתיד לצאת בקיץ הבא לדראפט ה-NBA כשבחלק מהמוקים הוא כבר דורג בסוף הסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully