וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מגבים את ווילבקין: "האוהדים צעקו לו דברים קשים בפתיחה"

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 7:23

הצהובים מסכמים את ההפסד בארנה להפועל ירושלים ("מקווים שזו רק מכה קלה בכנף"), קלויארו מסביר את מה שעבר על חברו: "ספג עבירה טכנית משמעותית על משהו לא חמור מדי. הוא רק השתיק את הקהל, זה חלק מהספורט". בקבוצה לא מתכוונים להתעסק בבקשת ראשון לציון

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם עמי ביטון מול שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. ברני ארדוב
"חלק מהספורט". ווילבקין/ברני ארדוב

מכבי תל אביב רשמה אמש (שני) הפסד ליגה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים כשספגה 83:82 דרמטי מהפועל ירושלים בארנה. הצהובים, שהבטיחו את המקום הראשון בטבלה עוד לפני המשחק, שמטו יתרון דו ספרתי במחצית השנייה ונכנעו לשלשת ניצחון של אדם אריאל על הבאזר.

זה היה ערב אמוציונאלי ומוזר בירושלים. המשחק החל באיחור של 45 דקות בשל בעיות בשעון המשחק, ועל הפרקט התפתח משחק פיזי עם לא מעט עימותים בין השחקנים. 23 שניות לסיום קלע סקוטי ווילבקין שלשה שהעלתה את מכבי תל אביב ליתרון 3, והגיב בשתי תנועות השתקה לקהל של ירושלים שעלו לו בעבירה טכנית. ירושלים ניצלה את המהלך ובסופו של דבר ניצחה. בסיום התעמת ווילבקין עם סולימן בריימו ופתח בסדרת ציוצים כועסת בטוויטר.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם טים פנינג. ברני ארדוב
"הוא בטח מתוסכל". ווילבקין בסיום/ברני ארדוב

"לא יודע מה סקוטי כתב, אבל הוא בטח מתוסכל", אמר אנג'לו קלויארו. "אני חושב שהוא רק השתיק את הקהל, בשבילי זה חלק מהספורט, הקהל שלהם צעק לעברו דברים קשים בתחילת המשחק, זאת הייתה עבירה טכנית משמעותית על משהו לא חמור מדי. זה קרה, וזה מה שהיה. אדם אריאל קלע 3-4 שלשות מול הספסל שלנו והוא הסתובב ודיבר עם מישהו בקהל כל פעם שהוא קלע, הוא היה חם, ועשה מהלכים גדולים, אני לא חושב שהוא היה צריך לקבל טכנית, אבל כנראה שכאן אריאל היה צריך לקבל 3-4 טכניות".

על ההפסד דווקא לירושלים שהייתה במצב לא פשוט ערב המשחק אמר הפורוורד: "ידענו שהם יבואו להילחם, המאמן אמר לנו את זה לפני. לא שיחקנו מספיק טוב, אני לא יודע על מה הם משחקים, המקום הראשון שלנו מובטח, היינו צריכים לשחק על הכבוד ולא עשינו את זה מספיק טוב .זו קריאת השכמה, לא משנה מי עומד מולנו אנחנו צריכים להיות מוכנים. ההפסד הזה היה קצת מהכול".

אחד מאנשי הקבוצה הוסיף כי: "זה מסוג המשחקים שאפשר להפסיד כי המשמעות שלהם מבחינת העונה היא לא קריטית. מצד שני, לא רוצים להגיע עם מטען שלילי לקראת גמר הגביע ביום חמישי. נקווה שזו רק מכה קלה בכנף".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
במועדון לא מגיבים לראשון לציון. ספרופולוס/דני מרון

הצהובים יחלו בהכנות לגמר הגביע נגד מכבי ראשון לציון ביום חמישי. במועדון סירבו להגיב לדברי אנשי מכבי ראשון לציון שקראו להם שוב להסכים לדחות את גמר הגביע בשל מצב הקבוצה, ומבחינתם המשחק יתקיים גם אם היריבה ממול תעלה לפרקט עם הנוער כפי שהודיעה שתשקול לעשות. "לא ניתן לפרובוקציות להסית אותנו מההכנות למשחק", אמרו במועדון. "אין שום תאריך שבו ניתן לשחק את המשחק הזה מלבד יום חמישי. לא נשחק אותו אחרי ה-15 ביוני כי אנחנו צריכים לשחרר את השחקנים שלנו. אנחנו לא צריכים להיפגע".

אחת השאלות המקצועיות שיעמדו בפני יאניס ספרופולוס היא האם להלביש את אותלו האנטר למשחק. הסנטר חזר לשחק וכמו אנטה ז'יז'יץ' היה רחוק מיכולתו הטובה. מנגד דראגן בנדר נמצא בכושר טוב יותר וייתכן שיוחלט כי האנטר ינוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully