וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון השלימה סוויפ על הפועל תל אביב, נועם דוברת נפצע

שיא קריירה מדהים לטל פלד הצעיר (23) סייע לקבוצה של גודס להשיג 93:99. הגארד הצעיר נחת בצורה מדאיגה על מרפקו. באר שבע הבטיחה את מקומה בפלייאוף לאחר 76:85 על מכבי חיפה

איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון. עודד קרני, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
ראשון לציון השלימה סוויפ על האדומים. קולשוב מול אפשואו/אתר רשמי, עודד קרני, מכבי ראשון לציון

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (שני). הפועל באר שבע הבטיחה את מקומה בפלייאוף לאחר שניצחה 76:85 את מכבי חיפה, שהסתבכה קשות בתחתית. מכבי ראשון לציון הפתיעה את הפועל תל אביב, למרות שעלתה רק עם זר אחד, הרבה הודות לטל פלד הצעיר שסחף אותה ל-93:99 ולסוויפ עונתי על האדומים.

רכזה הצעיר של מכבי ראשון לציון נועם דוברת פרק את המרפק לקראת סיום המשחק מול האדומים, ופונה לבית החולים. חשש גדול בקרב אנשי הקבוצה משבר ביד.

seperator
טל פלד שחקן מכבי ראשון לציון. עודד קרני, מכבגי ראשון לציון, אתר רשמי
משחק מדהים של הנער בן ה-18. פלד/אתר רשמי, עודד קרני, מכבגי ראשון לציון

הפועל באר שבע - מכבי חיפה 76:85

לאחר התקופה הקשה שעברה בזמן מטח הטילים לדרום, ולאחר שבכירי זריה כמו אריק גריפין וקיילב אגאדה עזבו בעקבות המצב - הצליחה הקבוצה של רמי הדר לרשום ניצחון שלישי ברציפות והבטיחה את המקום בפלייאוף. הירוקים פתחו טוב יותר והוליכו ביתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון, אך עמית זיס ואריק תומפסון התעוררו ברבע השני וסייעו למארחת לקבוע מהפך. ברבע השלישי ברחה באר שבע ליתרון דו ספרתי ולמעשה סגרה עניין. אריק תומפסון (19) וספנסר וייס (15) הוליכו את קלעי המנצחת. מכבי חיפה במצב רע מאוד והיא עם רגל וחצי בלאומית.

קלעו לבאר שבע: אריק תומפסון 19 נקודות, ספנסר וייס (9 אסיסטים, 5 ריבאונדים) 15, עמית זיס 14 ו-6 ריב', טראוייס ווריק וניק הורנסבי (9 ריב' ו-5 אס') 11 כ"א, אמיר בל 6, נטע סגל 5, בן אייזנהארט 4.

קלעו לחיפה: כריס דאו 24, קיילין לוקאס 14, מייקל קובינס 11 ו-9 ריב', מייקל בריסקר 7, טיילור בראון 6, רומן סורקין ורומן רובינשטיין 5 כ"א, נאור שרון 2 ו-8 אס'.

האורחת פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ל-4:11. באר שבע ניסתה להיכנס לעניינים, אך הירוקים המשיכו לצעוד ביתרון. סיום חזק הוריד את חיפה ביתרון 12:23. אריק תומפסון וטראוויס ווריק סייעו למארחת לחזור ולצמק עד 29:26. באר שבע השלימה את המהפך ועלתה ל-36:40. במחצית הוליכה באר שבע 38:42.

המארחת ברחה ברבע השלישי ובזכות ריצת 2:12 סגרה רבע מצוין ביתרון 17. אריק תומפסון ועמית זיס הנהדרים לא הותירו אפשרות לירוקים לעצור את הסחף. 49:66 לבאר שבע בסיום הרבע השלישי. הירוקים ניסו מעט להוריד את ההפרש והצליחו, אך לא באמת הצליחו לאיים על הניצחון של באר שבע. שהבטיחה את מקומה בפלייאוף. 76:85 לבאר שבע בסיום.

אקיל מיצ'ל שחקן מכבי ראשון לציון עם נועם דוברת. עודד קרני, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
עוד ניצחון עם זר אחד בלבד. מיצ'ל ודוברת/אתר רשמי, עודד קרני, מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון - הפועל תל אביב 93:99

במשחק האחרון לפני גמר הגביע, הקבוצה של גיא גודס שוב הרשימה עם זר אחד בלבד. האורחת פתחה את המשחק היטב ועלתה ליתרון נוח בהובלת טוקוטו וים מדר, אך ראשון לציון ידעה לחזור נהדר, הרבה הודות לטל פלד הצעיר, ששדרג את שיא הקריירה שלו ל-23 נקודות בערב מופלא במהלכו קלע 6 שלשות מ-10 נסיונות.

האמריקאי היחיד שנותר אצל ראשון לציון, אקיל מיצ'ל, הוליך את קלעי הכתומים עם 25 נקודות, כשמנגד משחק טוב של טילמן, טוקוטו, מדר וסטול וערב שלשות נהדר מצד האדומים לא עזר להם. הכתומים הציגו הגנה נהדרת ברבע המכריע וסגרו ניצחון מרשים, שלא משנה יותר מידי לשתי הקבוצות. רגע מדאיג נרשם לקראת הסיום כשנועם דוברת נחת לא טוב על המרפק. הגארד הצעיר של ראשון לציון פונה לבית החולים לאחר שפרק את המרפק.

קלעו לראשל"צ: אקיל מיצ'ל (10 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 25 נקודות, טל פלד 23 (שיא קריירה), גולן גוט 16, נועם דוברת (10 אסיסטים, 4 ריב') 14, איגור קולשוב 11 ו-5 ריב', נועם אביבי 9, נמרוד טישמן 1.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יי. פי. טוקוטו (12 אסיסטים, 8 ריב', 7 איבודים) 21, פול סטול וג'סטין טילמן (8 ריב') 18 כ"א, ים מדר (6 אס', 5 ריב') 16, רז אדם 8, לוטן אמסלם 5, דניאל קופרברג 4, רג'י אפשואו 3.

האורחת פתחה היטב את המשחק ועלתה ל-3:12 מהיר בהובלת ים מדר וג'י. פי. טוקוטו. הכתומים התקשו לקלוע במהלך הרבע הראשון, בו קלעו ארבעה סלי בלבד וירדו בפיגור 21:11 לקראת הרבע השני. טל פלד הצעיר צלף שלשה שנייה בתחילת הרבע השני, איגור קולשוב קלע גם הוא ופתאום ראשון הורידה עד מינוס נקודה בלבד. ליי אפ של קולשוב קבע 25:25. שלשה נוספת של פלד העלתה את המארחת ליתרון ראשון 30:31. טל פלד סיים מחצית מופלאה עם שיא קריירה של 15 נקודות, אך המילה האחרונה הייתה של ים מדר ששלשה שלו קבעה 38:44 במחצית.

האדומים המשיכו לקלוע באחוזים טובים מעבר לקשת, כשפול סטול חימם את הידית וצלף ארבע שלשות רצופות. נועם דוברת וטל פלד המשיכו בשלהם, כשאקיל מיצ'ל היה נהדר גם הוא והחזיר את חבריו מפיגור דו ספרתי. שלשה של טוקוטו הורידה את האורחת ביתרון 68:77. ראשון לציון עלתה אחרת לרבע הרביעי כשאחוזי הקליעה של האורחת צנחו. נועם דוברת נחת בצורה מדאיגה על המרפק ופונה לבית החולים, אך חבריו הסתדרו והצליחו לרשום ניצחון מרשים כשהם עם זר אחד בלבד, 93:99 על הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully