וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חאתם עבד אלחמיד ואלטון אקולטסה ייעדרו מול מ.ס. אשדוד

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 20:21

הקבוצה התאמנה יחד אחרי למעלה משבוע לקראת המשחק הדחוי (חמישי, 18:00, ספורט 3), רצון וחטואל צפויים לפתוח. דין דוד ושלומי אזולאי חזרו לאימונים אשדוד, הראשון צפוי לפתוח

מחזור 33הסתיים20/05/2021
מ.ס. אשדוד
  • ספורי (45)
  • מוואסי (51)
2:2
  • (29) רוסה
  • (54) סלליך
הפועל באר שבע

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד קיבלו בסיפוק את החלטת מנהלת הליגות לקיים את משחק הליגה הדחוי מחר (חמישי, 18:00, ספורט3) מול הפועל באר שבע בחיפה. בקבוצה היו ודאי רוצים לחזור לעיר ולשחק באשדוד, אבל בנסיבות הקיימות שמחו אתמול בקבוצה שלפחות לא יצטרכו לנדוד מחר לעיר אחרת, אלא ישחקו בחיפה אליה הגיעו כזכור אתמול בבוקר כדי לחזור לפעילות. "זו תהיה הרגשה כל כך מוזרה לקיים משחק בית 150 קילומטר מאשדוד", אמר הבוקר שחקן בקבוצה שתתאמן הערב פעם נוספת במתקן קצף של מכבי חיפה אחרי שאתמול עשתה שם שני אימונים.

מי שהפתיעו וערכו אימונים טובים ומלאים הם דין דוד ושלומי אזולאי שנעדרים ממשחקים כבר שבועות ארוכים בגלל פציעות. רן בן שמעון יצטרך להכריע מחר באשר לשיתוף השניים ולכמה דקות. גיל כהן שביתו באשדוד נפגע מטיל שנחת בסמוך, עשוי לפתוח בהרכב אחרי היעדרות ארוכה. מוחמד כנעאן ייעדר מחר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

"מצער שאנחנו משחקים בחיפה", אמר רן בן שמעון. "אני מבין את האילוצים, אבל אותי זה מצער". "צריך לחזק את תושבי המדינה ואת החיילים", אמר רועי גורדנה. "בזכותם אנחנו יכולים לקיים את המשחק. בנוגע למשחק, הוא חשוב מאוד מבחינתנו כי אנחנו רוצים את המקום השלישי".



אחרי למעלה משבוע בו נערכו אימונים בשני חלקים, יעביר היום (רביעי) רוני לוי אימון משותף להפועל באר שבע בבית הנבחרות בשפיים לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד (חמישי, 18:00, ספורט 3). בקבוצה כזכור איפשרו למי שגר במרכז הארץ להתאמן עם רוני לוי בשפיים והיתר התאמנו עם אליניב ברדה בבאר שבע. היום כבר יערכו כל השחקנים יחד את האימון המסכם וישנו בבית מלון בנתניה ממנו יצפינו מחר בצהריים לחיפה לקראת המשחק.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
סובל מבעיה בברך. אלחמיד/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

אחרי למעלה משבוע בו נערכו אימונים בשני חלקים, העביר היום (רביעי) רוני לוי אימון משותף להפועל באר שבע בבית הנבחרות בשפיים לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד. בקבוצה כזכור אפשרו למי שגר במרכז הארץ להתאמן עם רוני לוי בשפיים והיתר התאמנו עם אליניב ברדה בבאר שבע. היום כבר ערכו כל השחקנים יחד את האימון המסכם וישנו בבית מלון בנתניה ממנו יצפינו מחר בצהריים לחיפה לקראת המשחק.

חאתם עבד אלחמיד שסובל מבעיה בברכו ייעדר וכך גם אלטון אקולטסה המוצהב. לואי טהא כבר סיים את העונה בגלל פציעה. את אלחמיד צפוי להחליף במרכז ההגנה איתן רצון ואת אקולטסה עשוי להחליף רותם חטואל.

כזכור המשחק מחר בין הפועל באר שבע לאשדוד ייערך עשרה ימים אחרי מועדו המקורי. "אין לשום קבוצה יתרון", אמר שחקן בהפועל באר שבע. "אשדוד בחרה לא להתאמן. אנחנו התאמנו בקושי רב. אלה שתי קבוצות ליגת מערים שספגו עשרות מטחים. תנצח, מי שתדע להתאושש טוב יותר ממה שעברנו".

עוד בוואלה!

גורמים במכבי חיפה: "אם באר שבע ואשדוד משחקות בחמישי, גם מכבי תל אביב יכולה"

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: חיפה

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ניצחה בכל שלושת המפגשים העונה, וזה הרצף הכי טוב שלה מול הפועל באר שבע.

* כל 21 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים, מאז ה-0:0 בווסרמיל בנובמבר 2012. חאתם עבד אלחמיד פתח אז בהרכב אשדוד.

* מ.ס. אשדוד ברצף של שלוש תוצאות תיקו. ארבעה משחקים רצופים ללא הכרעה בליגת העל? זה לא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2017. באר שבע עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, כפי שקרה לה גם בשלהי העונה שעברה.

* הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון ומאז מינויו של רוני לוי ניצחה רק את בני יהודה (0:2 בטרנר). סך הכול צבר המאמן 10 נקודות מ-33 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully