וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לקראת מכבי תל אביב: "שתי הקבוצות צריכות לעשות סוויץ' בראש"

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 13:11

מכבי חיפה מתכוננת לחצי גמר הגביע מול הצהובים בצל המצב הביטחוני (חמישי, 21:00, ספורט 5), המאמן מתלבט בנוגע להרכב ומודה: "הסיטואציה לא אידיאלית". בקבוצה ענו לטענות של מכבי תל אביב: "אם באר שבע ואשדוד משחקות עכשיו, אז גם הם יכולים"

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה מול אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא מוכנים שהשחקנים שלהם ישלמו את המחיר. פלאניץ' מול מכבי תל אביב/אריאל שלום

במכבי חיפה עוסקים מאתמול גם בהכנות המקצועיות לחצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב שאמור להתקיים מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5), אבל במקביל נאלצים להגיב גם להאשמות של הצהובים ולעתירה שהגישו במטרה לדחות את המשחק.

עוד לפני ההחלטה הסופית הירוקים הציעו לקיים את משחק הליגה מול מ.ס. אשדוד מחר ולדחות את חצי הגמר לשבוע הבא, אבל במנהלת ביטלו את האפשרות הזאת בשל המשחק החסר של אשדוד מול הפועל באר שבע שיתקיים אף הוא מחר באיצטדיון בחיפה.

הירוקים זועמים על המהלך של מכבי תל אביב. "אף אחד לא הכריח אותם לשלוח את הזרים לחו"ל", אמרו בקבוצה. "עובדה שאשדוד ובאר שבע שספגו הרבה יותר מטחים הצליחו למצוא פתרונות כדי להרגיע את הזרים. רצינו לבוא לקראת מכבי תל אביב, אבל זה לא יכול להיות במחיר הבריאות של שחקנים שלנו".

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. ברני ארדוב
הייתה דילמה. יעקב שחר/ברני ארדוב

בחיפה משוכנעים שהעתירה תידחה. "הבסיס לעתירה של מכבי תל אביב הוא לא בגלל הזרים שטסו אלא בגלל חוסר היכולת שלהם להתאמן בעת הזו. אם באר שבע ואשדוד משחקות בחמישי והצליחו למצוא פתרונות לאימונים, גם מכבי תל אביב יכולה. מאז פתיחת הסבב קיבלנו בהבנה את הדחיות, אבל עכשיו לא נותר לאן למתוח את לוח השנה. סירבנו למשחק בכל יומיים".

גם במנהלת סירבו לדחיית המשחק שכן הוא היה מוביל לדחייה במשחקי הליגה וללוח זמנים לא הגיוני. עמדה זו תוצג בהגנה בדיון בעתירה היום בבית הדין העליון של ההתאחדות.

אחת הסיבות העיקריות שבחיפה סירבו היא שגם הם מבינים שלא ניתן יהיה לדחות את העונה מעבר לסוף חודש מאי, שכן הם נאלצים לשחרר את ניקיטה רוקאביציה ואת צ'ארון שרי למשחקי נבחרות אוסטרליה וסורינאם שייערכו בחודש יוני.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב בטוחה: סיכוי גבוה לזכות בעתירה לדחיית חצי הגמר

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. אריאל שלום
מתלבט. בכר/אריאל שלום

בצד המקצועי, ברק בכר עדיין מתלבט בנוגע להרכב והיום לאחר האימון המסכם הוא יגבש אותו באופן סופי. ההתלבטויות העיקריות של המאמן הם במרכז השדה ובעמדת המגן הימני.

בכר אמר לקראת המשחק: "שתי הקבוצות צריכות לעשות סוויץ' בראש. זה מצב לא נעים ולא אידיאלי, אבל אנחנו מקצוענים וצריך לבוא כמו שצריך למשחק. הקהל מאוד רצה לתמוך בו, ונעשה הכל כדי לשמח אותו וגם את הקהל הגדול שיש לנו בדרום ונמצא במצב לא קל".

נטע לביא הוסיף: "מצד אחד אפשר להגיד שהמצב מבאס ושאי אפשר לשחק כדורגל במצב הזה, אבל מצד שני יש הרבה אנשים שיושבים בבית וזה משהו שיכול לעזור להם להעביר את הזמן ויכול לעשות מצב רוח טוב. אני כן חושב שאנחנו צריכים לשחק, כדורגל הוא עבור האוהדים גם אם לא יכולים להגיע לאיצטדיון. למרות חוסר הוודאות השבוע, התאמנו כמו שצריך והתכוננו למשחק הזה. נקווה לעשות את הכי טוב שלנו ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully