וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בטוחה: סיכוי גבוה לזכות בעתירה לדחיית חצי הגמר

19.5.2021 / 6:06

הצהובים משוכנעים בסיכוייהם להזיז פעם נוספת את המשחק נגד מכבי חיפה ויציעו שמשחקי הליגה הנותרים ייערכו לפני משחקי הגביע. במועדון טוענים שההתאחדות הייתה חייבת לכנס את הפורום הכללי: "התחשבו רק במכבי חיפה". יגיעו לביהמ"ש אזרחי? הקבוצה זכתה באות מגן הכבוד

שחקני מכבי תל אביב עם שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מתכוונים ללכת עד הסוף עם העתירה. שחקני מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב משוכנעים שיש להם סיכוי גבוה לזכות היום (רביעי) בעתירה שהגישו אתמול לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כנגד ההחלטה לקיים את חצי גמר גביע המדינה מחר מול מכבי חיפה.

במכבי תל אביב יטענו בדיון היום אחר הצהריים כי ההתאחדות היתה חייבת לכנס את פורום ההנהלה שלה על מנת להכריע בסוגייה מכיוון שמדובר בעת חירום ולא להסתפק בהכרעה של ועדת ליגה וגביע. כמו כן משוכנעים במכבי תל אביב כי בית הדין העליון יתחשב בעובדה שמכבי תל אביב לא התאמנה בצורה מסודרת בשל היותה בטווח הטילים ובשל כך גם נאלצה לשחרר את שחקניה הזרים שדרשו לעזוב את הארץ.

במכבי תל אביב יטענו בשל כך לחוסר הגינות ספורטיבית ניכר. היועצים המשפטיים של הקבוצה עורך הדין מורן מאירי ועורכת הדין יעל מרגלית יציגו לבית הדין את האפשרות האחרת עליה דנו אתמול בניסיון למצוא תאריכים אחרים והיא לקיים ראשית את משחקי הליגה בשבוע הבא ואז לשחק את חצי הגמר ב-31 במאי וב-3 ביוני את הגמר.

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לצד בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. דני מרון
"התחשבו רק במכבי חיפה". יעקב שחר/דני מרון

יש לציין כי נבחרת ישראל ונבחרת מונטנגרו ביטלו את המשחק ביניהן שתוכנן ל-5 ביוני ולכן מההיבט הזה אין מניעה מקיום משחק הגמר ב-3 ביוני. "בסופו של דבר ההתאחדות קיבלה רק את הצד של מכבי חיפה", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "בצד של מכבי תל אביב לא התחשבו. לא בעובדה שאנחנו בעת מלחמה כבר עשרה ימים ולא בזה שהחלטה כזו חייבת להתקבל ולהיות נידונה בפורום של הנהלת ההתאחדות לכדורגל".

אם העתירה של מכבי תל אביב תידחה הערב, תשקול הקבוצה פנייה דחופה לבית משפט אזרחי כדי לקבל סעד ממנו.

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. דוברות בית הנשיא,
ריקן עם התואר/דוברות בית הנשיא

קרן מכבי תל אביב זכתה באות מגן הכבוד לעונת 20/21, בטקס שנערך בנוכחות נשיא המדינה, ראובן ריבלין, בבית הנשיא בירושלים. אות מגן הכבוד מוענק החל מעונת 2014/15 על ידי נשיא המדינה למועדוני ליגת העל שבלטו במהלך העונה בעשייה חינוכית-ערכית ובהתמודדות עם תופעות של אלימות וגזענות במגרשים.

בין נימוקי הוועדה בבחירת הענקת אות מגן הכבוד לקרן מכבי נאמר: "מועדון מכבי תל אביב מהווה את אחד מעמודי האש שהולכים לפני המחנה באמצעות הפעילות הענפה של קרן המועדון. בין פעילותיה של הקרן ניתן למצוא את אימוץ ילדי חינוך לפסגות, קשישים, ניצולי שואה, חיילים בודדים ותמיכה באוכלוסיות רבות נוספות שנפגעו במשבר הקורונה. בנוסף, בשנתיים האחרונות המועדון הציב רף ערכי גבוה בהתמודדות עם אירועים חריגים של שחקנים ואוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully