וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורצים שהו 20 דקות בביתו של ערן זהבי: "זה הרבה מעבר לפריצה רגילה". המשטרה פרסמה תיאור של החשודים

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 13:43

שחקן פ.ס.וו העביר את הלילה שאחרי השוד בביתו תחת אבטחה מיוחדת, בקבוצה יאפשרו לו להקדים את שובו לישראל ולוותר על שני המשחקים האחרונים של העונה. בתגובה ראשונה אמר: "מקרה לא נעים". שני צעירים כבני 20 חשודים: "כפתו גם את הילדים, והשאירו אותם חסרי אונים"

שוד בביתו של ערן זהבי בהולנד/מתוך יוטיוב

ערן זהבי ומשפחתו עברו את הלילה בביתם באמסטרדם אחרי שקבוצתו פ.ס.וו איינדהובן דאגה לאבטחה שתשהה מסביב לבית כל הלילה. במועדון ההולנדי יקבלו כל החלטה של זהבי ואם ירצה להקדים את שובו לישראל, הם יאפשרו לו זאת. ערן ושי שעברה אתמול את השוד האלים עם הילדים בבית, יחליטו היום האם להשאיר את החזרה לארץ כמתוכנן ליום שני הבא, אחרי שני המשחקים האחרונים העונה מול זוולה בבית ומול אוטכרט בחוץ או להקדים ולנחות בישראל עוד קודם.

במהלך השוד אתמול גזרו הפורצים חלק קטן משערה של זהבי כי חשבו בתחילה שהיא אינה דוברת אמת ולא מספרת להם היכן הרכוש. כשהשתכנעו שהיא סיפקה להם את כל התכשיטים והארנקים, הם לקחו את השלל ועזבו. על פי ההערכות הם שהו בבית 20 דקות. במשטרה טענה זהבי כי להערכתה לא מדובר על שוד שנבע מהיותם ישראלים.

בתגובה ראשונה למקרה כתב זהבי היום בפוסט אינסטגרם: "תודה לכולם על הדאגה והאהבה, מבקש מכולם להבין את המצב ולכבד את הפרטיות שלנו כרגע לעכל את הדברים. מקרה לא נעים, הרבה מעבר לפריצה רגילה לבית וגניבת רכוש. שוב תודה לכולכם על הדאגה, מעריכים את זה מאוד. אשתי את מלכה".

למשפחת זהבי ברור שהשודדים ידעו שזהבי נסע למשחק חוץ והם תיכננו היטב את עיתוי הפריצה. בכל זמן השוד ילדיו של זהבי נכחו בבית ושמרו על שתיקה. שי זהבי הדגישה הבוקר בפוסט שפירסמה שלפחות מבחינה פיזית הילדים לא נפגעו.

פוסט התגובה של ערן זהבי לשוד בביתו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
פוסט התגובה של ערן זהבי לשוד בביתו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
ערן זהבי ליד ביתו באמסטרדם עם שוטר. INTER VISUAL STUDIO, אתר רשמי
השוד תוכנן במדיוק. ערן זהבי מחוץ לביתו/אתר רשמי, INTER VISUAL STUDIO

היום פרסמה משטרת אמסטרדם הודעה ובה תיאור המקרה ותיאור החשודים, כפי שנמסר על ידי שי זהבי. "בסביבות השעה 14:40, פעמון הדלת צלצל והאישה ראתה איש לבוש במעיל של חברת משלוחים. מיד כשפתחה את הדלת, החשוד הצמיד אותה לקיר ואליו הצטרף חשוד שני, חמוש בנשק".

בהודעת המשטרה המשיכו לגולל את הסיפור. "החשודים השתלטו על הבית אחרי שקשרו את האמא וארבעת הילדים וכיסו את פיהם בנייר דבק. הם הסתובבו בבית וחיפשו אחר חפצים יקרי ערך, כשהם זורעים כאוס בבית. בסופו של דבר הם יצאו מהבית אחרי שאספו תכשיטים וכסף מזומן, כשהם משאירים את האם והילדים קשורים ועם פיות מכוסים, כשהם חסרי אונים. למרבה המזל, אף אחד מבני הבית לא נפצע אבל השוד היה אלים וטראומתי עבורם".

במשטרה קראו לציבור לעזור בפיצוח החקירה, פנו בניסיון למצוא עדים נוספים למקרה וביקשו משכנים שגרים בקרבת מקום להעביר לרשותם סרטונים ממצלמות אבטחה בסביבה.

כך תוארו שני החשודים בפריצה:

חשוד 1:

כבן 20, כהה עור, לא מגולח, בין 1.65 ל-1.70 מטר, שלבש טי שירט של חברת משלוחים ומעיל שחור.

חשוד 2:

כבן 20, צבע עור בהיר, בין 1.65 ל-1.70 מטר, לבש מסיכה כחולה וז'קט בצבע ירוק עם כובע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully