וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד השודדים התחזה לשליח, "פתאום שמענו את ערן מדבר בעברית, אשתו הייתה בפאניקה"

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 21:42

עוד פרטים מתבררים בנוגע לשוד האלים שעברה משפחת זהבי. שחקני פ.ס.וו סיפרו על מה שקרה באוטובוס: "חווינו הכול בשידור חי"

ערן זהבי, שי זהבי. ניר פקין
חוויה מטלטלת. ערן ושי זהבי/ניר פקין

משטרת אמסטרדם עדיין לא ביצעה מעצרים אחרי השוד האלים שעברו אשתו וילדין של ערן זהבי היום (ראשון) בשעות הצהריים המאוחרות בביתם. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן שהה עם קבוצתו שהתכוננה למשחק החוץ נגד וילם II, אבל שוחרר מההתמודדות מיד עם היוודע החדשות הקשות, ועשה את דרכו בבהילות בחזרה לאמסטרדם - שם הוא מתגורר עם המשפחה.

לפי הדיווחים בהולנד, אחד השודדים התחזה לשליח שמבקש למסור חבילה לשי זהבי וברגע שהייתה להם הזדמנות, השניים התפרצו לתוך הבית. אשתו של הכדורגלן הותקפה לעיני הילדים והשודדים קשרו אותה ואותם באזיקונים, בזמן שעברו על תכולת הבית.

"החקירה נמצאת בתחילתה, עדיין לא ברור אילו חפצים וכמה כסף נשדדו", אמר דובר מטעם המשטרה, שהגיעה בכוחות גדולים למקום, כולל מסוק. החוקרים תשאלו את דיירי הרחוב וסגרו את הזירה בסרט משטרתי, כשזהבי הגיע למקום והתעדכן על ההתפתחויות. אשתו עשתה את דרכה לתחנת המשטרה על מנת לתת עדות ולמרות שההתקפה האלימה, בהולנד דיווחו שלא נרשמו פציעות שמצריכות טיפול בבית חולים.

אחיו של השחקן, אבי זהבי, כתב בסטורי שלו באינסטגרם: "אנחנו מעריכים את הדאגה שלכם, כולם בסדר תודה לאל".

שחקני פ.ס.וו סיפקו עוד פרטים מהרגע בו זהבי התבשר על האירוע באוטובוס של הקבוצה. על פי דיווח של העיתונאי ריק אלפרינק, השחקנים סיפרו כי "אשתו הייתה בפאניקה ועדכנה אותנו בטלפון על השוד". הקפטן דנזל דומפריס אמר: "פתאום הבשורה עברה בכל האוטובוס. היינו עצובים וכמובן חסרי אונים. חווינו את הכול בשידור חי. לא ייאמן שדבר כזה קורה. זו חוויה נוראית. אנחנו רוצים לחזק את ערן ואת משפחתו. היה קשה לשחק עם הידיעה הזו, אבל אנחנו מקצוענים ועשינו את העבודה שלנו".

מרקו ואן חינקל הוסיף: "זהבי דיבר בעברית באוטובוס ומיד הבנתי שקרה משהו לא טוב. זה אירוע לא פשוט ואנחנו מחזקים אותו ואת המשפחה".

רוג'ר שמידט, מאמן פ.ס.וו, הוסיף: "אנחנו שמחים שאף אחד לא נפגע, אבל זו ודאי הייתה חוויה איומה למשפחה. כולנו היינו בהלם, רצינו לנצח עבור ערן".

עוד בוואלה!

אשתו וילדיו של ערן זהבי עברו שוד אלים בביתם באמסטרדם

לכתבה המלאה

זהבי הגיע עם משפחתו להולנד בספטמבר 2020, אחרי שחתם בפ.ס.וו איינדהובן. אשתו וילדיו של חלוץ נבחרת ישראל מתוגררים ביחד איתו באמסטרדם למרות שהעיר מרוחקת כשעה וחצי נסיעה מאיינדהובן. משפחת זהבי מתגוררת ברובע בייטנפלדרט, שמזוהה עם הקהילה היהודית באמסטרדם. מדובר בשכונה שקטה בה יש בית כנסת ובתי ספר יהודיים, ומרבית האוכלוסייה שמתגוררת בה משתייכת למעמד הביניים והגבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully