וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו וילדיו של ערן זהבי עברו שוד אלים בביתם באמסטרדם

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 20:47

שני רעולי פנים פרצו לבית המשפחה באמסטרדם, תקפו את אשתו של החלוץ וקשרו אותה ואת ילדיהם. זהבי שוחרר מיידית מהמשחק של איינדהובן אצל וילם II כדי לשהות לצד משפחתו. בתקשורת ההולנדית דיווחו על נוכחות מאסיבית של כוחות ביטחון, כולל מסוק משטרתי

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - הירנביין 2:2/ספורט 3

אירוע מטלטל וקשה לערן זהבי ומשפחתו. אשתו וילדיו של חלוץ פ.ס.וו איינדהובן עברו היום (ראשון) שוד אלים בזמן שהוא התכונן למשחק מול וילם II. זהבי היה אמור להתחיל את המשחק על הספסל, אבל ביקש להשתחרר מהסגל ולנסוע חזרה הביתה כדי להיות לצד המשפחה.

קצת לפני 16:00 שעון הולנד (17:00 שעון ישראל), התקבלה במשטרת אמסטרדם תלונה על שוד אלים בביתו של חלוץ נבחרת ישראל. במהלך השוד פרצו לבית המשפחה שני רעולי פנים, בזמן שאשתו של החלוץ, שי, הייתה לבדה עם שלושת ילדיהם. השודדים תקפו את שי באופן אלים וקשרו אותה ואת שלושת הילדים עם אזיקונים.

בתקשורת ההולנדית דיווחו על נוכחות משטרתית מאסיבית בסביבת הבית, כשלמקום אף הוזעק מסוק של כוחות הביטחון. שי זהבי נלקחה לתחנת המשטרה כדי להעיד בפני החוקרים על המתרחש. זהבי אמור לחזור עם משפחתו לארץ ביום שני הבא אחרי שהעונה בהולנד תסתיים והאירוע המטלטל שעבר עם משפחתו עשוי, לדברי גורמים המקורבים אליו, להשפיע על עתידו המקצועי.

אחיו של השחקן, אבי זהבי, כתב בסטורי שלו באינסטגרם: "אנחנו מעריכים את הדאגה שלכם, כולם בסדר תודה לאל".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
חוויה מטלטלת. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

זהבי הגיע עם משפחתו להולנד בספטמבר 2020, אחרי שחתם בפ.ס.וו איינדהובן. אשתו וילדיו של חלוץ נבחרת ישראל מתגוררים באמסטרדם למרות שהעיר מרוחקת כשעה וחצי נסיעה מאיינדהובן.

שחקני כדורגל הם יעד "מועדף" לשודדים מזה שנים רבות. במרץ האחרון שחקן נבחרת ארגנטינה ופריז סן ז'רמן, אנחל די מריה, הוחלף במהלך משחק של האלופה הצרפתית אחרי שלאנשי המועדון הגיע מידע לפיו שודדים פרצו לביתו בזמן שאשתו וילדיהם היו במקום ובזמן השוד כלאו את בני המשפחה. יממה לפני כן, נפרץ בית הוריו של שחקן אחר מפריז, מרקיניוס הברזילאי. לפי דיווחים במולדתו של הבלם, אביו הוכה במהלך התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully