וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ערן זהבי: "עברו עלינו שעות קשות". החזרה למכבי תל אביב מתקרבת?

10.5.2021 / 6:18

שי זהבי הגיבה לראשונה לשוד: "לא הרימו יד על הילדים". החלוץ מנסה להקדים את הטיסה ארצה ולא פוסל ויתור על המשך הקריירה האירופית וקאמבק לקרית שלום

שוד בביתו של ערן זהבי בהולנד/מתוך יוטיוב

בסביבתו המודאגת של ערן זהבי, לא פוסלים חזרה שלו לישראל לקראת העונה הבאה וזאת לאור הטראומה הקשה שחוותה המשפחה אתמול (ראשון) באמסטרדם עת ביצעו רעולי פנים שוד אלים בביתו כשרעייתו שי וילדיו בבית ולצערם חווים את כל הדרמה והמראות הקשים. אמש פעל זהבי כדי להקדים את טיסת המשפחה חזרה לישראל. לזהבי היו כרטיסי טיסה ליום שני הבא והוא ניסה להקדים את החזרה כבר להיום.

בסביבתו כאמור טענו שהוא יבחן את כל האופציות ובתוכן חזרה לישראל, כאשר מכבי תל אביב היא זו שאמורה להיות הראשונה להחתימו. זהבי יהיה בן 34 בחודש יולי, כך שהוא תיכנן להמשיך לפחות עוד עונה באירופה, אבל כעת הוא עשוי לוותר על המשך הקריירה ביבשת כדי להרגיש שוב את הביטחון האישי שיש לו ולמשפחה בישראל.

ערן זהבי ליד ביתו באמסטרדם עם שוטר. מתוך טוויטר, צילום מסך
הקדים את הטיסה חזרה ארצה. זהבי בזירה אתמול/צילום מסך, מתוך טוויטר

"אצל ערן אתה אף פעם לא יודע מה יחליט באשר לסיטואציות מסויימות. אם יחליט לחזור לארץ, מישהו יופתע או ירים גבה?", שאלו מקורבי הכוכב.

הבוקר העלתה שי זהבי פוסט תגובה ראשון לאחר השוד וכתבה: "אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם - הבית שלנו. עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל. חשוב לי לציין שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור, פיזית. נפשית, אנחנו כולנו נצטרף לעבוד יחד ולעבור את זה בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה ועל הרצון לעזור, זה מחמם את הלב".

עוד בוואלה!

אשתו וילדיו של ערן זהבי עברו שוד אלים בביתם באמסטרדם

לכתבה המלאה
שי זהבי, אשתו של ערן זהבי, מגיבה לשוד האלים שעברה המשפחה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
שי זהבי, אשתו של ערן זהבי, מגיבה לשוד האלים שעברה המשפחה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully