וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת משחק העונה, עדכונים חיים: המנהלת קוראת לקהל להגיע מוקדם ל"אירוע מרגש עבור כל אוהד כדורגל"

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 11:06

מכבי תל אביב מחכה למכבי חיפה (20:30, ספורט5): במנהלת מתרגשים לקראת המשחק הראשון עם אצטדיון מלא מאז הקורונה ומצפים לעיכוב בכניסה, סוגיית הכרטיסים נמשכת. לירן ליאני ישפוט בחצי גמר הגביע. כל העדכונים

מחזור 33הסתיים09/05/2021
מכבי תל אביב
  • טיבי (6)
  • פשיץ' (17)
2:2
  • (36) דוניו
  • (39) שרי
מכבי חיפה
תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

10:20: יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון לקראת משחק העונה: "היום בפעם הראשונה לאחר למעלה משנה של מגיפת הקורונה שמשחק ישוחק בפני איצטדיון מלא, במה שהופך לאירוע מרגש עבור כל אוהד כדורגל. אני קורא לאוהדי הקבוצות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה להקדים את הגעתם היום למשחק העונה.

"זה יהיה המשחק הראשון שבמסגרתו הליכי בדיקת הכרטיסים במסגרת נוהלי התו הירוק, יעשו ל-30,000 צופים, תרחיש שיביא לעיכובי כניסה בשערים, ומשחק זה יהיה המשחק הראשון שבו המערכת תתנסה בכניסה שכזו.

"אני מבקש מהאוהדים להקפיד ולהישמע להוראות המשטרה והסדרנים עבור הביטחון והבטיחות של כולנו. לא בכל עונה יש משחק אחד שמרכז כל כך הרבה עניין ושכל כך הרבה מונח על הכף בהקשר של זכייה באליפות ומהווה יום חג לכדורגל הישראלי. בואו נשמור על בריאותכם, ובכדי שנוכל למנוע התקהלות, ושהצופים יוכלו להנות מהמשחק כולו, אנא עשו את כל המאמצים להקדים את בואכם. בהצלחה לשתי הקבוצות".

אוהדי מכבי תל אביב ומכבי חיפה מתכוננים למשחק העונה/מנהלת ליגת העל

10:10: איך האיש שהוכתר כקוסם עם 95 אחוזי הצלחה מאז מינויו כמאמן זמני צנח ל-48 אחוזים בלבד במאני טיים של העונה? כבר לא נאמבר ואן: מאחורי הצניחה של פטריק ואן לוון ומכבי תל אביב בפלייאוף. לכתבה המלאה

עוד בוואלה!

רוקדים עם כוכבית: מכבי חיפה מעולם לא זכתה באליפות בלי לנצח את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

9:30: ההתאחדות לכדורגל הודיעה שלירן ליאני ישפוט בחצי הגמר בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ביום רביעי בבלומפילד (20:30, ספורט5). דודו ביטון ורועי חסן יהיו הקוונים, זיו אדלר ועידן ירקוני יהיו בעצדת ה-VAR.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה לפני שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מתרגשים? הקרב הגדול מתקרב/מאור אלקסלסי

9:00: משחק חשוב, וסמלי: מכבי חיפה מעולם לא זכתה באליפות בלי לנצח את מכבי תל אביב. האם זכייה בתואר ללא שמירה על המסורת הזו משמעותה אליפות עם כוכבית? לכתבה המלאה

8:45: איך יכול להיות שעומר אצילי יזומן לנבחרת ישראל? מדהים כמה מהר לקח לתקשורת הישראלית למחוק לחלוטין את הקלון המחפיר של עומר אצילי, הלבנת חטא שצפויה להוביל אותו עד לסגל נבחרת ישראל. במציאות שבה אף אחד לא לוקח אחריות, לא מפתיע שגם ההתאחדות שלנו צפויה לירוק בפרצוף של מדינה שלמה. מסכימים או לא?

6:33: מכבי חיפה בטירוף? מכבי תל אביב עדיין פונה לאוהדים - רכשו כרטיסים אחרונים. אבי ריקן הפצוע ניסה לחזור אבל נטש את האימון ולא יכלל בסגל. לכתבה המלאה

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יכבוש מול האקסית? אצילי/דני מרון

כמה מספרים לקראת המשחק:

* זה יהיה המפגש ה-167 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:69 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 49 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-31 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 20 ניצחונות צהובים ועוד 10 תוצאות תיקו.

* כרגע עומדים הצהובים על 16 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד מול מכבי חיפה. שיא המועדון - רצף של 21 משחקים ללא הפסד - נרשם מול הפועל באר שבע (בין השנים 1991 ל-2002).

* בשני המקרים הקודמים שבהם מכבי תל אביב אירחה את מכבי חיפה במחזור ה-33, הירוקים השיגו ניצחון חוץ. שלומי ארבייטמן וליאור רפאלוב קבעו 0:2 במאי 2010, ושנה מאוחר יותר היה זה תומר חמד שכבש צמד ב-0:2 בדרך לאליפות האחרונה של החיפאים.

* מאז ה-0:2 בקרית שמונה במחזור ה-25, מכבי תל אביב הוציאה לפחות כדור אחד מהרשת בכל שבעת משחקי הליגה שלה. בשלושת המחזורים האחרונים גם איבדה נקודות וסך הכול השיגה שני ניצחונות בפלייאוף העליון.

* איתן שמואלביץ' שפט משחק בין הקבוצות רק פעם אחת בעבר. זה קרה באוקטובר 2011, כאשר שרן ייני כבש ראשון בבלומפילד ואייל גולסה, אז עוד בירוק, קבע 1:1.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 22913

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully