וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת מתכננת תחרות בכל עמדה, טואטחה וכיאל בתמונה

29.4.2021 / 15:52

הראש של בעלי הפועל באר שבע בכרטיס לאירופה, אבל לעונה הבאה היא כבר מתכננת מאבק אמיתי בכל עמדה במגרש. מגן מכבי חיפה וקשר בני סכנין ברשימה אם יהיו חופשיים. בקבוצה קיבלו השראה מניצחון באר שבע על מכבי תל אביב בכדורסל: "אין סיבה שלא נעשה את זה גם"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

אלונה ברקת מתעקשת שהיא עדיין לא החלה בהכנות לעונה הבאה כיוון שהיא רוצה שהקבוצה תהיה מרוכזת רק במאבק על כרטיס לקונפרנס ליג, אבל על דבר אחד כבר הסכימה בעלי הפועל באר שבע בינה לבין עצמה: היא רוצה שני שחקנים טובים על כל עמדה בעונה הבאה כדי לייצר מאבק אמיתי שירים את הרמה של הקבוצה.

לוואלה! ספורט נודע כי אמנם לא נפתח משא ומתן עם כמה שחקנים שהשמות שלהם כבר פורסמו בתקשורת כמו דור מיכה, אבל מבחינת הפועל באר שבע יש כמה שחקנים שבהחלט כבר סומנו. כך למשל, במועדון שוקלים ברצינות ללכת על טאלב טואטחה אפילו ששון גולדברג מגלה שיפור ביכולתו אחרי שעבר פציעה קשה וגם הוא אמור לקבל הצעה לחידוש חוזהו. טואטחה לא מוצא את מקומו במכבי חיפה העונה ורואה את סאן מנחם לפניו בהרכב. לעתים לא מוצא טואטחה אפילו מקום בסגל כפי שהיה במשחק האחרון בין מכבי חיפה להפועל באר שבע השבוע. בבאר שבע מאמינים שהוא יכול לתרום לשיפור הקבוצה בעונה הבאה.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
על הכוונת למרות השיפור של שון גולדברג. טואטחה/מאור אלקסלסי, .

שחקן נוסף שנמצא ברשימות הוא בירם כיאל. ברקת רצתה לצרף אותו כבר העונה אבל יוסי אבוקסיס העדיף שלא וכיאל הלך לבני סכנין. במידה שרוני לוי ייתן אור ירוק למהלך, בעלת הקבוצה תנסה לצרף את קשר בני סכנין שסביר להניח שירצה לשחק בעונה הבאה בקבוצה יותר גדולה עם שאיפות ומטרות יותר משמעותיות מאלה של בני סכנין. לוי רוצה שני קשרי אמצע בעונה הבאה ואם יבקש את כיאל, זה יהיה על חשבון שחקן זר.

שחקן בני סכנין בירם כיאל. אודי ציטיאט
יגיע על חשבון זר? כיאל/אודי ציטיאט

בתוך כך הקבוצה חוזרת היום להתאמן אחרי שרוני לוי העניק לשחקנים יומיים מנוחה כדי לנוח ולהתרענן. המפגש מול מכבי תל אביב הוא רק ביום שני, אבל שחקנים בבאר שבע כבר לגמרי בעניין מעכשיו. "אם הפועל באר שבע בכדורסל ניצחה את מכבי תל אביב, אין שום סיבה שאנחנו לא נעשה את זה גם", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "יש מצב רוח אחר אחרי המשחק מול מכבי חיפה. אנחנו לגמרי מאמינים שאנחנו יכולים לנצח את מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully