וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת ובאר שבע סוף סוף מעודדים: "חשבו שמכבי חיפה תבוא לטיול"

27.4.2021 / 6:40

אחרי רצף אכזבות, הקבוצה מבירת הנגב קיבלה את משחק ההצהרה שחיפשה: הבעלים מבינה שהבסיס לעונה הבאה לא רע, המניות של סלליך ואקולטסה עלו, גם רוני לוי הרוויח נקודות, וכעת הפנים למכבי תל אביב, ולכרטיס לאירופה: "בטוח שעכשיו יותר יחששו מאיתנו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

תחושת סיפוק עצומה בהפועל באר שבע אחרי התיקו 1:1 אמש (שני) מול מכבי חיפה. לערב אחד, אחרי המון לילות של אכזבה, הרגישה הפועל באר שבע שוב כמו באותם ימים נפלאים שחוותה בעבר הלא רחוק של הליגה האירופית בתחילת העונה ושל גביע המדינה בסוף העונה שעברה. המחצית הראשונה אותה סיימה הקבוצה ביתרון מהשער הנפלא של שגיב יחזקאל היתה אולי המחצית הטובה של הקבוצה העונה וכעת לוטשים בקבוצה עיניים לעבר המשחק הקרוב שוב בטרנר והפעם מול מכבי תל אביב.

"צריך לייצר המשכיות", אמר אמש המאמן רוני לוי שספג הרבה ביקורות ועדיין לא ניצח משחק בפלייאוף העליון, אך אמש העמיד קבוצה כמו שצריך והכין את הפועל באר שבע כשווה מול שווה אל מול המוליכה וזו שמשחקת את הכדורגל הטוב ביותר לאחרונה. עבור שחקני הפועל באר שבע המשחק אמש היה המשחק אותו חיפשו כבר הרבה זמן. גם אם לא ניצחו ואפילו שמיגל ויטור הציל מהפסד בדקות האחרונות עם הרחקה הירואית מהקו אחרי הנגיחה של דולב חזיזה, עדיין חשו בחדר ההלבשה של הקבוצה בימים האחרונים שאיש לא סופר אותם.

"חשבו שמכבי חיפה תבוא לטיול בטרנר ותאסוף את הנקודות", אמר אמש שחקן בסיום המשחק. "אף אחד לא ספר אותנו ואמרו שחיפה כבר עם 4 נקודות יתרון על מכבי תל אביב. אז באנו והראינו הרבה אופי וגם יכולת טובה. בטוח שמכבי תל אביב עכשיו תחשוש הרבה יותר מהמשחק שמחכה לה כאן".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים, אור דדיה. דני מרון
החזירו את הכבוד ואת האמונה, גם לעצמם. באר שבע/דני מרון

עיקרי הדברים

  • הפועל באר שבע מעודדת אחרי התיקו מול מכבי חיפה: "הם חשבו שהם יבואו לטיול"
  • המניות של סלליך ואקולטסה עלו, מחאות לאלחמיד ודדיה, גם רוני לוי הרוויח נקודות
  • אחרי התיקו, בקבוצה מחכים למכבי תל אביב: "בטוח שעכשיו הם הרבה יותר יחששו"
  • אלונה ברקת קיבלה זריקת עידוד, המטרה עדיין אירופה: "הכל אפשרי עכשיו"

מי שהעלה את המניות שלו אמש הוא סינטאיהו סלליך שחוזר מפציעה ארוכה והציג משחק שיגרום לאלונה ברקת לחשוב בשנית האם כדאי דווקא להשאירו מאחר שבתום העונה הוא מסיים חוזה. גם אלטון אקולטסה שחוטף הרבה לעג ובוז כי הוא לא מצליח לשחזר בליגת העל את יכולתו מהליגה האירופית של תחילת העונה, נתן הרבה חומר למחשבה ואם ימשיך כך, איש בבאר שבע לא יהרהר אם כדאי להשאילו לקבוצה אחרת אחרי שהמועדון רכש את כרטיסו.

בהגנה הרשימו חאתם עבד אלחמיד ומיגל ויטור וגם המגנים אור דדיה שבישל נהדר ליחזקאל ושון גולדברג מהצד השני היו טובים מאוד.

אלונה ברקת יצאה אמש מעודדת מטרנר. סוף סוף היא ראתה שיש לה בסיס לא רע לעונה הבאה ושלא הכל אבוד. בעלת הבית עדיין רוצה את המקום הרביעי והחליטה לא לעסוק בעונה הבאה עד אשר תסתיים משימת הכרטיס לאירופה מהמקום הרביעי העונה. "יש עוד 15 נקודות בקופה והכל אפשרי", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "אם ננצח את מכבי תל אביב, כל המאבק על אירופה יהיה ממשי ומוחשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully