וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו לא כושלים במאני-טיים, ניצחנו גם משחקים עם הגב אל הקיר"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:1 בבאר שבע: "ברור שאני מאוכזב, אבל פגשנו קבוצה טובה שנלחמה פה כמו שלא נלחמה כל השנה". רודריגס יחמיץ את משחק העונה, מאבוקה נפצע

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי חיפה פספסה הערב (שני) הזדמנות לפתוח פער של ארבע נקודות בפסגת ליגת העל, לאחר שסיימה ב-1:1 טעון ועצבני מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. המוליכה קיוותה לנצל את ההפסד של מכבי תל אביב בקרית שמונה כדי ליצור לעצמה יתרון של שני משחקים על פניה, אבל הפער עומד כעת על שתי נקודות, 13 ימים לפני משחק העונה. הירוקים חתמו את הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון ללא הפסד, אך עם שלוש תוצאות 1:1.

מי שלא יוכל לשחק מול מכבי תל אביב בליגה הוא חוסה רודריגס, שספג במהלך המחצית הראשונה את הצהוב התשיעי שלו העונה. צ'ארון שרי החליף אותו בדקה ה-37 והשווה בכדור חופשי בדקה ה-55. גם ארנסט מאבוקה בספק למשחקים הקרובים לאחר שמתח שריר ונאלץ לצאת בהפסקה. יש לציין שמול מכבי פתח תקוה בשבת תחסר מכבי חיפה את שרי ודולב חזיזה בגלל כרטיסים צהובים.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם שחקניו. דני מרון
"הקבוצה הזו מתקדמת". ברק בכר/דני מרון

המאמן ברק בכר אמר בסיום המשחק: "ברור שאני מאוכזב. אחרי ששרי נכנס הכדורגל יותר זרם. לא היינו טובים, אבל יכולנו לנצח את המשחק בסוף עם ההצלה המדהימה. ניקח את הנקודה מול קבוצה טובה ונתכונן ליום שבת. אנחנו לא כושלים במאני-טיים, היו משחקים עם הגב אל הקיר שניצחנו. פגשנו קבוצה טובה שנלחמה פה כמו שלא נלחמה כל השנה. אני שמח ששרי קם מהספסל, כבש והשינוי עבד. הקבוצה הזו מתקדמת. גם אם לא ניצחנו היום, ראינו חבר'ה שמתקדמים מדי משחק. השחקנים כן מתחילים להתבשל, כן מוכנים ואני מאוד מאמין בהם".

לקראת מכבי פתח תקוה: "יש לנו שחקנים חסרים, אבל אנחנו צריכים לבוא ולנצח. לא יהיה קל. רק אחרי זה נתכונן לבלומפילד".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1 עצבני

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. דני מרון
תחושת החמצה. נטע לביא והחברים/דני מרון

הקפטן נטע לביא: "רצינו מאוד לנצח, לא סיפקנו את הסחורה. זה היה משחק חוץ קשה מאוד שלא פתחנו טוב, אבל השגנו נקודה ואנחנו מסתכלים קדימה. ניסינו לנצח, לא הצלחנו לנצח ונקווה שבפעם הבאה נצליח. תקפנו בסוף והייתה הצלה מדהימה מהקו לחזיזה. נקווה שבמקרים הבאים זה ייכנס. יש קרב אליפות צמוד מאוד, נכריע אותו על המגרש ולא בדיבורים".

דולב חזיזה התייחס להצלה של מיגל ויטור בתוספת הזמן לנגיחה שלו: "זה מבאס, אבל הוא הציל את הכדור מהקו וכל הכבוד לו. לא היה לנו משחק טוב, אנחנו יודעים את זה, ואנחנו שמחים שחזרנו והשגנו נקודה. הייתה חסרה טיפת מזל שנשיג את השער הזה בדקה ה-90. באנו לפה כדי לשחק כדורגל, באר שבע נתנה הכול והיה פה קרב רציני. אנחנו שמחים שלא הפסדנו כי כבר היינו בפיגור ולא שיחקנו טוב. יש לנו עכשיו משחק קשה מול מכבי פתח תקוה, ומה שיהיה יהיה. מקווה שבסופו של דבר נהיה במקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully