וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "ההצלה של מיגל ויטור הייתה הירואית, זה מתאים לו"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 22:51

מאמן הפועל באר שבע החמיא לבלם שמנע מדולב חזיזה שער בדקה ה-92: "יש לנו קבוצה טובה, אבל אנחנו בתקופה בה פחות הולך"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון, אבל הערב (שני) היא נראתה טוב וסיימה ב-1:1 ביתי מול המוליכה מכבי חיפה. בקבוצה התאכזבו מהעובדה שהשער של צ'ארון שרי הגיע אחרי ספק עבירה שבוצעה על סף הרחבה וכמובן שהחמיאו לבלם הוותיק מיגל ויטור, שהציל שער בטוח של דולב חזיזה בדקה ה-92.

רוני לוי דיבר בסיום המשחק עם השופט לירן ליאני והתעלם בתחילה מברק בכר. לאחר מכן לחץ לו את היד בצורה רפה.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"יכולנו לעשות את ה-0:2 ולגמור את המשחק". רוני לוי/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר בסיום: "ההצלה של מיגל ויטור הייתה הירואית וזה מתאים למיגל. אנחנו צריכים להמשיך בדברים שעשינו היום ונהיה טובים. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים. לפעמים דברים הולכים קשה בצורה מסוימת. הדברים הולכים לנו קשה מתחילת הפלייאוף. לאף קבוצה לא קל נגדנו. בחלק מהמשחקים היינו טובים יותר מהיריבה ולא ניצחנו. היום יכולנו לעשות את ה-0:2 ולגמור את המשחק, אבל אנחנו בתקופה בה הדברים לא הולכים כל כך. הנעת הכדור מאחורה הייתה מפחידה, אבל יש לנו שחקנים איכותיים שיודעים להניע את הכדור מצוין. אם היינו מנסים סגנון אחר אז אחוזי החזקת הכדור היו משמעותיים לטובת מכבי חיפה. זה מה שהחזיק אותנו במשחק, הצלחנו להשתחרר מהלחץ שלהם ולהגיע להתקפות מעבר. קיבלנו החלטות לא טובות בהתקפה. אנחנו צריכים לשפר את העניין הזה אצל השחקנים.

לגבי העובדה שז'וזואה שיחק באגף אמר המאמן: "הייתה לנו התלבטות. הכנסנו את תומר יוספי כדי להחזיק בכדור יותר. חשבנו שיהיה לז'וזואה יותר חופש פעולה אם יזוז לאגף, אבל כנראה שטעינו. רצינו מאוד לנצח היום. אנחנו מתאמנים בצורה טובה ואנחנו מקווים לנצח במחזור הבא את מכבי תל אביב".

כובש השער שגיב יחזקאל אמר: "מאכזב, אם היינו כובשים את השני במחצית השנייה היה משחק אחר. עשינו משחק טוב, כל השחקנים. כולם באו אל המשחק בצורה נחושה והראינו אופי. אני שמח שנתנו לקהל לטעום קצת ממה שאנחנו יודעים לעשות. אנחנו לא מתעסקים לא במכבי חיפה ולא במכבי תל אביב, לא מעניין אותנו הפער ביניהן. אנחנו רק רוצים להשתפר, לגרום לזה שהיציעים פה יהיו מלאים". על רוני לוי: "אני מרגיש טוב מאוד עם רוני, הוא נותן לי גיבוי ואת כל הביטחון שיש. נמשיך בדרך הזו והכול יהיה טוב. אני לא מתעסק במה שהיה, אני במועדון גדול כמו הפועל באר שבע. לא מעניין אותי מכבי תל אביב או מה היה, אני חושב רק על הפועל באר שבע והמטרות שלה, לא מעניין אותי שום דבר אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully