וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיץ' הצטרף לרשימת המוצהבים בסכנה. ואן לוון לא יעשה לכך חשבון?

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 10:36

החלוץ הפך להיות השחקן השישי שנמצא בסכנת השעיה לחצי גמר הגביע, אבל המאמן צפוי לפתוח בהרכב החזק העומד לרשותו בבאר שבע. במכבי תל אביב מקווים שיונתן כהן יחזור להרכב, גולסה עשוי להיות כשיר לצמד המשחקים מול הירוקים

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

אחרי תקופה מאוד אינטנסיבית של אימונים ומשחקים, החליט פטריק ואן לוון לתת לשחקני מכבי תל אביב יומיים חופש אתמול והיום כדי להתאוורר מקרית שלום ולתת מנוחה לגוף. אתמול חגגו רובם עם אנריק סבוריט את יום הולדתו.

אחרי שמצב הרוח היה שפוף מאוד בשל ההפסד לעירוני קרית שמונה, קיבלה הקבוצה אנרגיה חדשה אחרי התיקו של מכבי חיפה בבאר שבע שלשום ושוב הדברים ברגליים של שחקני מכבי תל אביב. "זה פלייאוף קשה אחרי עונה ארוכה מאוד. לנו גם היה מסע ארוך באירופה ושיחקנו הרבה יותר משחקים לכן סביר להניח שגם אנחנו וגם מכבי חיפה עוד נאבד נקודות במשחקים שנותרו", אמר אמש שחקן בקבוצה.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יפתח לראשונה מאז החזרה מהפציעה? יונתן כהן/מאור אלקסלסי

ואן לוון יחזיר להרכב ביום שני במשחק החוץ בבאר שבע את לואיס הרננדס, אנריק סבוריט ואנדרה ז'ראלדש. איתן טיבי מורחק וההולנדי יצטרך להחליט האם לפתוח שוב עם מתן בלטקסה או לקחת סיכון ולעלות עם שרן ייני שגם כזכור סוחב כרטיס צהוב רביעי וכרטיס נוסף בטרנר ימנע ממנו מלשחק נגד מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה עוד שבועיים.

עם הכרטיס הצהוב שספג אלכסנדר פשיץ' בקרית שמונה בתחילת השבוע, יש כעת לא פחות משישה שחקנים במכבי תל אביב שנמצאים בסכנת צהובים לגביע המדינה. לדור פרץ ואנריק סבוריט 8 צהובים כעת. שרן ייני, מאור קנדיל, לואיס הרננדס ואלכסנדר פשיץ' עם 4. למרות שכל השישה עם סכנת צהוב והשעיה ממשחק הגביע, ההערכה במכבי תל אביב היא שוואן לוון לא יעשה חשבון ויעלה את ההרכב הכי חזק שלו בבאר שבע גם במחיר של השעיה מהגביע.

עוד בוואלה!

הפנקס פתוח והיד רושמת: על ההפסד של מכבי תל אביב בקרית שמונה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. אריאל שלום
עשוי להיות כשיר למשחקים מול מכבי חיפה. גולסה/אריאל שלום

בתוך כך, במכבי תל אביב מקווים שאחרי שלושה משחקים בהם עלה מהספסל, יתחיל יונתן כהן את המשחק בבאר שבע על כר הדשא בהרכב הפותח. הדברים עדיין תלויים בשיחה עם כהן ובבדיקות המעקב שעושים לו. במכבי תל אביב מאוד נזהרים עם כהן כדי לא לגרום לפציעה מחודשת של השחקן החשוב.
אייל גולסה ממשיך להגביר קצב לקראת חזרה מלאה לאימונים עם כל הקבוצה. למעלה מחודש מאז שנפצע בברכו בנבחרת ישראל, מאמינים במכבי תל אביב שהקשר יהיה כשיר לשבוע מכבי חיפה עוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully