וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אייל גולסה השלים אימון מלא

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 17:51

בשורות טובות לצהובים: הקשר, שנפצע במשחקי הנבחרת לפני כחמישה שבועות, חזר לעניינים ועשוי להיות כשיר לשבוע מכבי חיפה

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

בשורות טובות למכבי תל אביב: אייל גולסה ערך היום (חמישי) אימון מלא לראשונה מאז נפצע במדי הנבחרת לפני חמישה שבועות. הקשר בדרך הנכונה להחלים מהפגיעה בברכו וצפוי להיות כשיר לשבוע מכבי חיפה, שיכלול כמובן את משחק העונה בליגה ואת חצי גמר הגביע בבלומפילד. ספק אם גולסה ישחק מול הפועל באר שבע ביום שני, אבל קרוב לוודאי שביום ראשון הבא הוא יהיה בסגל למשחק העונה מול מכבי חיפה.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. אריאל שלום
בשורות נהדרות למכבי תל אביב. גולסה/אריאל שלום

מכבי תל אביב נוטה להשאיר את אלכסנדר פשיץ' לעונה נוספת. חוזהו של החלוץ הסרבי יסתיים בתום העונה והאלופה צריכה להחליט האם לממש את האופציה שיש לה עליו. לוואלה! ספורט נודע כי היא נוטה לעשות כך ולהאריך את ההתקשרות עם החלוץ שכבש העונה תשעה שערים, אבל בעיני לא מעט אנשי מקצוע ואוהדים של הקבוצה דווקא לא הותיר עד כה חותם משמעותי ואפילו מעט אכזב.

כמה סיבות גורמות למכבי תל אביב לרצות את פשיץ' לעונה נוספת, בניגוד, כאמור, לדעת רבים. הראשונה קשורה לכך שהצהובים כבר למודי ניסיון באשר לחלוצי מטרה מהסגנון של פשיץ' והוכח בעבר עד כמה קשה לקבוצה למצוא שחקן איכותי במיוחד. הדוגמא של פשיץ' מוכיחה זאת כי החלוץ הסרבי הגיע באיחור אחרי שבכל הקיץ לא מצאה מכבי תל אביב את השחקן שהיא רצתה. פעם זה היה כי הדרישות הכספיות היו גבוהות ופעם כי השחקן לא רצה לבוא לישראל. בנוסף, במכבי תל אביב מאמינים שפשיץ' יהיה יותר טוב בעונה השנייה שלו במועדון כאשר יעשה הכנה עם יתר חבריו ויהיה הרבה יותר מחובר אחרי חבלי הקליטה של העונה הראשונה.

זאת ועוד, פשיץ' עבר את הקורונה לפני מספר חודשים ומאז הוא עדיין לא חזר לעצמו. בעניין הזה בטוחים במכבי תל אביב שהזמן יעשה את שלו ובעוד זמן מה השפעת הקורונה לגמרי תחלוף, כך שהוא יחזור לכושרו הגופני מלפני המחלה. גורם במועדון אמר היום שבאלופה ישמחו לקבל חיזוקים נוספים להשארת החלוץ, בדמות פיניש טוב שעדיין יכול לסייע למכבי תל אביב לזכות בדאבל.

פשיץ' גם מרגיש טוב בתל אביב והתחבר לישראל. בליגת העל משחקים כמה סרבים כמו ננאד צבטקוביץ' ומתיאה ליואיץ', כך שחברה מהמדינה שלו לא חסרה לו בארץ והוא מרגיש מאוד נוח. בכל הפניות שנעשו אליו עד כה מאוהדי מכבי תל אביב, הוא הדגיש וכתב שהוא רוצה להישאר במועדון, אבל הדברים לא תלויים רק בו.

בתוך כך במכבי תל אביב יש מי שמצר על כך שפטריק ואן לוון מחק את דן ביטון מהרוטציה. טבלת הבישולים עדיין מלמדת כי הקשר מוביל את הרשימה עם שמונה בישולים ובאלופה יש כאלה שחושבים שלקראת המאני טיים ולאור הפציעה של מתן חוזז והאכזבה מאילון אלמוג, צריך ואן לוון להחזיר לביטון את הביטחון ולנסות להוציא ממנו יותר לקראת סיום הליגה. "אין לנו יותר מדי אופציות", אמר גורם בסביבת המועדון. "חוזז נפצע, אילון קיבל הזדמנויות והנה כבר שני משחקים הוא לא היה בסגל בכלל. נכון שיונתן כהן חזר אבל מכבי תל אביב צריכה עוד קשר כמו דן ביטון אפילו לרוטציה של 30 דקות. צריך להחזיר לו את הביטחון וליהנות ממה שיש לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully