וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל באר שבע לא משחקת בשביל מכבי תל אביב או מכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 16:54

בקבוצה מבירת הנגב, שתארח הערב (20:30, ספורט 5) את הירוקים, קיבלו פניות ובקשות להילחם כפי שקרית שמונה נלחמה מול מכבי תל אביב. שחקן בקבוצה: "אנחנו צריכים לשחק בשביל המטרות שלנו"

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

החל מאמש (ראשון) בתום ההפסד של מכבי תל אביב בקרית שמונה, מוצפים שחקנים של הפועל באר שבע ואף גורמים אחרים במועדון בפניות של אוהדים ממכבי תל אביב ומקורבים שונים למועדון הצהוב שמבקשים כי הפועל באר שבע תילחם הערב מול מכבי חיפה כפי שקרית שמונה שיחקה ונלחמה אמש מול מכבי תל אביב. זאת כמובן כדי שמכבי חיפה לא תנצח הערב ותפתח פער של ארבע נקודות בצמרת.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם תומר יוספי. דני מרון
חושבים רק על המטרות שלהם. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

גורם בהפועל באר שבע אמר היום: "הפועל באר שבע לא צריכה להילחם למען מכבי תל אביב ולא צריכה בכלל לחשוב על המטרות של מכבי חיפה. הפועל באר שבע מועדון ענק ומפואר בכדורגל הישראלי שצריך לשחק בשביל עצמו ובשביל המטרות שלו".

כזכור בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת העבירה בשבוע שעבר מסר לכל אנשי המועדון ובתוכם השחקנים לפיו היא לא מרימה ידיים באשר לעונה הזו ולא מוכנה לוותר על מאבק על כרטיס לקונפרנס ליג ומשכך היא מצפה להתחיל לנצח בפלייאוף העליון, מה שהקבוצה לא עשתה עד כה, כדי לתפוס בתום העונה את המקום הרביעי שעשוי לתת בסבירות גבוהה כרטיס לאירופה אם מכבי חיפה או מכבי תל אביב יזכו בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully