וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת תובעת את ברק אברמוב וצירפה תצהיר מתובע ההתאחדות

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 16:47

בעלי הפועל באר שבע נגד עמיתה מבני יהודה, שסירב להתנצל אחרי שטען כי היא זו שהתלוננה בהתאחדות על החוזה של אבוקסיס אצל הזהובים

תקציר: בני יהודה - הפועל חדרה 3:2/ספורט1

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת הגישה היום (שני) תביעת לשון הרע בגובה של 100 אלף שקל כנגד בעלי בני יהודה ברק אברמוב. ברקת הגישה את התביע באמצעות עורך הדין אהוד סול אחרי שנתנה לאברמוב לפני שבועיים הזדמנות לחזור בו מדבריו, אך הוא הבהיר לה במכתב בחזרה שהוא לא מתנצל ולא חוזר בו מהאשמותיו.

אלונה ברקת ביציע במשחק של הפועל באר שבע. לירון מולדובן
לא מוותרת. ברקת/לירון מולדובן

ברקת החליטה לתבוע לאחר שאברמוב תקף אותה מילולית במהלך דיון של דירקטוריון הקבוצות במנהלת הליגה לפני מספר שבועות. בעלי בני יהודה טען אז באוזני כל נציגי הקבוצות שהיו בפגישה כי ברקת התלוננה בהתאחדות לכדורגל נגד בני יהודה וטענה לכאורה ולדברי אברמוב שצריך לחקור את החוזה עליו חתם יוסי אבוקסיס בבני יהודה אחרי שעזב את הפועל באר שבע העונה. כזכור אחרי שאבוקסיס עבר לבני יהודה נקראה הקבוצה ובראשה אברמוב והמאמן לחקירה בוייצמן יער על החוזה עליו חתם המאמן. ברקת אמרה לאברמוב שהיא לא יודעת על מה הוא מדבר ואפילו לא יודעת שיש חקירה ולא קשורה לכך בשום אופן, אבל בעלי בני יהודה לא קיבל זאת וכאמור סירב להתנצל או לחזור בו.

לוואלה! ספורט נודע כי לתביעה שהוגשה היום מצורפת התייחסות של תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף שהתבקש על ידי עורך הדין סול להתייחס לשאלה האם ברקת היא זו שהתלוננה בפני ההתאחדות כנגד בני יהודה. רשף ביקש לא להיכנס בין שני המועדונים בסכסוך הנדון, אבל כתב שעל פי מה שהוא יודע ברקת אינה הסיבה לכך שנפתחה חקירה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully