וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מכבי תל אביב לא תממש את האופציה, מאור קנדיל יצטרף למכבי חיפה

28.4.2021 / 13:02

אם הצהובים לא יודיעו למגן בן ה-27 על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, הירוקים יקפצו על ההזדמנות להחתים אותו כמחליפו של מאבוקה, שלא אמור להמשיך, על מנת שיתחרה על עמדת המגן הימני עם רז מאיר. מכבי חיפה בתגובה: "זה לא על הפרק"

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

מגן מכבי תל אביב מאור קנדיל יסיים בתום העונה חוזה במועדון, ואם בקרית שלום לא יממשו את האופציה שיש להם עליו הוא ישחק בעונה הבאה מכבי חיפה. המגן הימני שפתח את העונה כשחקן הבכיר בעמדה ובחלון ההעברות של ינואר ראה את אנדראה ז'ראלדש חוזר לתפקיד, יסיים בסוף החודש הבא את חוזהו, ולמכבי תל אביב יש אופציה להודיע לו כי היא מאריכה את החוזה שלו לתקופה של שנתיים נוספות. במכבי חיפה הגיבו לידיעה ומסרו: "זה לא על הפרק".

קנדיל, שהפך גם לשחקן סגל נבחרת ישראל אצל וילי רוטנשטיינר, מאוד אהוב ומקובל במכבי תל אביב, ולמרות שז'ראלדש נחשב למגן הימני הבכיר, הוא עדיין מקבל לא מעט דקות, כמו למשל במשחק האחרון מול עירוני קרית שמונה בו פתח, אבל עד כה מכבי תל אביב לא אותתה על כוונתה להשאיר אותו.

מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב לפני יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בעונה הבאה בירוק? קנדיל/מאור אלקסלסי

לוואלה! ספורט נודע כי אם האלופה לא תממש את האופציה עליו, מכבי חיפה תהיה הראשונה לקפוץ על כך, זאת גם בשל העובדה שארנסט מאבוקה לא אמור להמשיך בשורות הירוקים, ובמועדון ירצו להתחזק במגן ימני בכיר נוסף לצד רז מאיר. אופציה אפשרית נוספת עבור קנדיל תהיה הפועל באר שבע, שם אלונה ברקת החליטה שהיא רוצה שני שחקנים טובים בכל עמדה, ותרצה לצרף גיבוי משמעותי לאור דדיה.

כך או אחרת, האופציה עדיין שייכת למכבי תל אביב, ויש לה זמן להכריע בנושא. יש שחקנים נוספים שמסיימים חוזים בקרית שלום וקרוב לוודאי שבמהלך החודש הבא יכריעו פטריק ואן לוון, ברק יצחקי וגורמים נוספים את מי משאירים על פי האופציות ולמי מציעים חוזים חדשים.

עוד בוואלה!

פשיץ' הצטרף לרשימת המוצהבים בסכנה. ואן לוון לא יעשה לכך חשבון?

לכתבה המלאה
ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כבר מחפשים לו מחליף. ארנסט מאבוקה/מאור אלקסלסי

קנדיל בן ה-27 החל את הקריירה שלו בבית"ר שמשון תל אביב, עוד ב-2010 וחמש שנים מאוחר יותר, ב-2015, ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל במדי בני יהודה, הקבוצה בה עשה את הפריצה הגדולה. בקיץ 2018 מכבי תל אביב החליטה לצרפו, והוא חתם על חוזה לשלוש שנים בשורות הצהובים. באותה שנה אף זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל לקראת משחק הידיות מול נבחרת רומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully