וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האוהדים מתנפלים על הכרטיסים לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 11:30

כ-3,500 מתוך 4,000 הכרטיסים שהועברו לירוקים למשחק החוץ מול המלאבסים בשבת נחטפו תוך 24 שעות. בכר טרם החליט באיזה מערך לפתוח

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

אוהדי מכבי חיפה מתנפלים על הכרטיסים למשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה ביום שבת. אתמול (שלישי) בשעות הבוקר העבירו המלאבסים כ-4,000 כרטיסים, ובתוך 24 שעות נמכרו כבר כ-3,500 כרטיסים כשכל הכרטיסים שהוקצו לאוהדים הירוקים יימכרו עד יום שבת, והקבוצה תיהנה מעידוד של אלפי אוהדים במשחק חוץ.

בצד המקצועי, אחרי האכזבה מול הפועל באר שבע, ברק בכר וצוותו יבהירו לשחקנים שהמשחק מול מכבי פתח תקוה הוא משחק מפתח לזכייה באליפות, שכן המטרה העיקרית כעת היא להגיע למשחק מול מכבי תל אביב ב-9 במאי עם יתרון נקודות בטבלה. המאמן יחסר את דולב חזיזה וצ'ארון שרי המוצהבים וכן את ארנסט מאבוקה הפצוע. בכר עדיין לא החליט מי ישחק במקום שני השחקנים בקישור, כשההתלבטות היא האם לעלות במערך של שלושה בלמים שלא צלח מול הפועל באר שבע או שמא להציב את מוחמד עוואד או גודסיי דוניו בכנף, במערך של ארבעה שחקני הגנה.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
יגיעו בהמוניהם. אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

"ברור שכולנו התאכזבנו מהתיקו מול הפועל באר שבע, אבל אין לנו זמן לבכות", אמר שחקן בקבוצה. "מכבי פתח תקוה לקחה מאיתנו כבר יותר מדי נקודות העונה ורק ניצחון שם יחזיר אותנו למסלול לקראת המטרה שהיא זכייה באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully