וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי מחלק טיפים לים מדר ודני אבדיה: "צריך לנצל את ההזדמנויות"

שחקן מכבי תל אביב עוקב מקרוב אחרי דור ההמשך של הכדורסל הישראלי, מסביר מה מדר חייב לשפר ומה אבדיה יכול ללמוד מהמשחק המפורסם שלו מול גולדן סטייט: "ברור שהשיטה של וושינגטון לא מתאימה לו, אבל הוא צריך לדעת להעניש". וגם: הלו"ז הנוח של הוויזארדס

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

עומרי כספי עוקב מקרוב אחרי דור ההמשך של הכדורסל הישראלי, ומקווה לראות את ים מדר ודני אבדיה מממשים את הפוטנציאל. בפודקאסט שלו, חילק שחקן מכבי תל אביב טיפים לשחקנים הצעירים. ראשית, דיבר על הקושי של דני אבדיה להשתלב בהתקפה של וושינגטון.

"צריך לקחת את ההזדמנויות בסופו של דבר. כששומרים עליך שחקנים כמו סטף קרי או כריס פול כמו שהיה במשחקים האחרונים, צריך לדעת להעניש", אמר כספי. "לדני יש יתרון פיזי גדול עליהם והוא חייב לנצל מצבים כאלה. ברור שהשיטה לא הכי מתאימה לו. זה ברור. זה לא גולדן סטייט או סן אנטוניו, אבל מצד שני יש לפעמים כל מיני מצבים קטנים שאפשר להרוויח עוד זריקה, עוד מהלך שמכניס אותך לעניינים. ב-NBA, אם השלשה שלך נכנסת, אם עשית מהלך טוב, האנרגיה במשחק משתנה. זה מזכיר לי את המשחק מול גולדן סטייט שקלעתי בו 36 נקודות. אתה יוזם מהלכים, ופתאום מחפשים אותך. במשחק הזה הובלתי כדור וזרקתי שלשה במתפרצת, זה לא קורה בדרך כלל ולא חושב שעשיתי את מאז. אבל ברגע שאתה עושה כל מיני דברים על המגרש, האנרגיות משתנות. זה משהו שמאוד יכול לעזור לדני".

על ים מדר כספי אמר: "אני מאוד אוהב את ים. הוא מוכשר ועושה מספרים טובים בהפועל וגם הגנתית מרגישים אותו. הוא לוחץ את הכדור, הוא חוטף, אבל צריך לעבוד על הקליעה, כי כדי להגיע לרמות הגבוהות זו חובה. אני חולם לראות אותו רכז מוביל ביורוליג או אפילו מגיע ל-NBA, אבל ברמות האלו אתה חייב קליעה אבסולוטית. אם הוא יעשה את זה, הוא יממש את הפוטנציאל שלו ויגיע הכי רחוק שאפשר".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Alex Menendez, GettyImages
"חייב לדעת להעניש שחקנים נמוכים ששומרים עליו". אבדיה/GettyImages, Alex Menendez

ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים החזירו את וושינגטון למירוץ אחר מקומות 9-10 במזרח, דרכם ניתן יהיה להשתחל לפלייאוף. "זו המטרה שלנו כרגע", אמר אמש (חמישי) בראדלי ביל. "אנחנו זקוקים לעזרה מקבוצות אחרות, אבל ננסה לשלוט במה שאפשר לשלוט".

וושינגטון אכן תלויה בקבוצות שמקדימות אותה - בפרט טורונטו ושיקגו, שכן את אינדיאנה התשיעית ככל הנראה כבר לא תשיג - אבל החדשות הטובות היא שבניגוד אליהן, לה יש לוח משחקים נוח מאוד עד תום העונה.

למעשה, לפי אתר Tankathon, המנתח את קושי המשחקים של כל קבוצה עד תום העונה, לשלוש קבוצות בלבד יש לוח משחקים קל יותר מהוויזארדס: מיאמי, יוטה ודאלאס.

עוד בוואלה!

דני אבדיה: "לא קל להיות פה במועדים עצובים ובחגים, אבל אני מוכן להקריב"

לכתבה המלאה
דני אבדיה עם ראסל ווסטברוק. חשבון הטוויטר של הוויזארדס, אתר רשמי
מאני טיים. ווסטברוק ואבדיה/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של הוויזארדס

לפחות על הנייר, לדני אבדיה וחבריו סיכויים לא רעים להמשיך במומנטום גם בתקופה הקרובה שכן ששת משחקיהם הקרובים יהיו מול יריבות בעלות מאזן שלילי: ניו אורלינס, דטרויט, אוקלהומה סיטי, גולדן סטייט, אוקלהומה סיטי וקליבלנד. ארבעת המשחקים הראשונים יהיו בבית.

לשם השוואה, עד מרץ, לוושינגטון היה את לוח המשחקים החמישי הכי קשה בליגה, ועל כן כעת פוגשים הוויזארדס יריבות נוחות יותר עד תום העונה. עד כה, המאזן שלהם מול קבוצות בעלות מאזן חיובי עומד על 19:12, אך לא מעט מהבעיות מגיעות דווקא מכיוון הקבוצות בעלות המאזן השלילי: תשעה ניצחונות היו לוויזארדס מול יריבות נחותות, לכאורה, לצד 14 הפסדים.

אם זה לא מספיק, הרי שאמש התבשרה שיקגו שכוכבה הגדול זאק לאבין ייאלץ להחמיץ "מספר משחקים" בשל נהלי הקורונה של הליגה. הבולס מחזיקים במקום העשירי, המוביל לטורניר ה"פליי-אין" לכניסה על הפלייאוף, אך הם סופרים ארבעה הפסדים רצופים וספק אם יחזיקו מעמד ללא הסקורר המוביל שלהם.

הבעלים של הוויזארדס טד לאונסיס מחמיא בין היתר לאבדיה

הלו"ז המלא עד סיום העונה

ניו אורלינס (בית)
דטרויט (בית)
אוקלהומה סיטי (בית)
גולדן סטייט (בית)
אוקלהומה סיטי (חוץ)
קליבלנד (בית)
סן אנטוניו (בית)
לוס אנג'לס לייקרס (בית)
קליבלנד (חוץ)
דאלאס (חוץ)
אינדיאנה (בית)
מילווקי (חוץ)
טורונטו (חוץ)
אינדיאנה (חוץ)
אטלנטה (חוץ)
אטלנטה (חוץ)
קליבלנד (בית)
שארלוט (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully