וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן יהיה זה שיציג את קובי בריאנט בטקס היכל התהילה

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 20:38

גדול הכדורסלנים בכל הזמנים ייקח חלק בטקס שייערך בעוד חודש בדיוק. דייויד רובינסון יציג את טים דאנקן, אייזאה תומאס את קווין גארנט

גלויה של מייקל ג'ורדן עם קובי בריאנט, לזכרו של כוכב לוס אנג'לס לייקרס המנוח. AP
צפוי טקס מרגש במיוחד/AP

בעוד חודש בדיוק ייכנס קובי בריאנט להיכל התהילה של הכדורסל ויוצג על ידי לא אחר ממייקל ג'ורדן, כך הודיעו הערב (חמישי) מארגני הטקס. גדול הכדורסלנים בכל הזמנים, שבעצמו זכה לכבוד ב-2009, היה קרוב מאוד לכוכב לוס אנג'לס לייקרס לשעבר.

"במשחק הכדורסל, בחיים, כהורה, קובי מעולם לא שמר שום דבר לעצמו", אמר ג'ורדן בטקס האשכבה שנערך לבריאנט בפברואר 2020. "הוא נתן את כל מה שיש לו. הוא היה חברי היקר, הוא היה אחי הקטן. הוא היה נוהג להתקשר אלי ב-11:30, 2:30, 3:00 בבוקר, מדבר על מהלכי פוסט-אפ, התקפת המשולש. היתה לו תשוקה שקשה לתאר. דיברנו על עסקים, על משפחה, על הכל, הוא פשוט ניסה להיות אדם טוב יותר כולם רצו לדבר על השוואות ביני לבינו, אני רק רציתי לדבר על קובי. כשקובי מת, חלק ממני מת". לקראת סיום הנאום, אמר MJ הדומע: "עכשיו יצטרכו לעשות מים בוכה חדש שלי. אמרתי לאשתי שזה לא יקרה... זה מה שקובי עושה לי".

ג'ורדן יציג בטקס גם את קים מאלקי, האישה הראשונה בהיסטוריה שזכתה באליפות המכללות כשחקנית, עוזרת מאמן ולאחר מכן כמאמנת.

את טים דאנקן יציג חברו לסן אנטוניו ספרס, דייויד רובינסון. קווין גארנט יוצג על ידי כוכב דטרויט פיסטונס לשעבר אייזאה תומאס, כשאת מאמן יוסטון לשעבר יוסטון יציגו שחקניו לשעבר, האקים אולג'וואן וקלווין מרפי.

שמות נוספים שייכנסו להיכל התהילה בטקס הקרוב כוללים את שחקן ומאמן העבר השוויצרי פטריק באומן, שהלך לעולמו באוקטובר 2018; שחקנית העבר טמיקה קצ'ינגס, מאמנת העבר ברברה סטיבנס ומאמן העבר אדי סאטון, שהלך לעולמו לפני כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully