וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל בעיות בלבו: למרכוס אולדריג' הודיע על פרישה

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 1:21

הפורוורד בן ה-35, ששוחרר לאחרונה מסן אנטוניו ומצא בית חדש בברוקלין, הודיע ששיחק את משחקו האחרון ב-NBA. "חוויתי קצב לא סדיר במשחק האחרון, אחת החוויות המפחידות בחיי. החלטתי לתעדף את המשפחה". נבחר שבע פעמים למשחק האולסטאר

שחקן ברוקלין נטס למרכוס אולדירג'. Sarah Stier, GettyImages
פרישה מפתיעה. אולדריג'/GettyImages, Sarah Stier

למרכוס אולדריג' הודיע הערב (חמישי) באופן מפתיע על פרישה מכדורסל בגיל 35, בשל בעיות בלבו.

הפורוורד הוותיק ששוחרר לאחרונה מסן אנטוניו ומצא בית חדש בברוקלין כתב ברשתות החברתיות: "היום אני כותב את המכתב הזה בלב כבד. במשחקי האחרון, שיחקתי עם קצב לב לא סדיר. בהמשך הלילה הקצב נהיה גרוע עוד יותר, מה שהדאיג אותי. למחרת הודעתי לקבוצה מה מתרחש והם שלחו אותי להיבדק בבית החולים. אף שמצבי טוב יותר כרגע, התחושה בלב היתה אחת החוויות המפחידות ביותר שאי פעם חוויתי.

"בשל כך, החלטתי לקבל את ההחלטה הקשה ולפרוש מה-NBA. ב-15 השנים האחרונות שמתי את הכדורסל קודם להכל, וכעת הגיע הזמן לתעדף את הבריאות והמשפחה שלי. אני אסיר תודה על כל מה שהמשחק הזה תרם לי: הזכרונות הנהדרים, העליות והמורדות, וכל החברויות שלי, שאנצור לנצח. אני מודה לפורטלנד על שבחרה בילד דקיק מטקסס ונתנה לו הזדמנות. פורטלנד העניקה לי שנים שאי אפשר לשכוח והיא תישאר בלבי לנצח.

"אני רוצה להודות לספרס על שקיבלו אותי לתוך המשפחה והעניקו לי חמש שנים של הנאה. אחרונה וחביבה, אני רוצה להודות לך, ברוקלין. רצית אותי כל כך הרבה זמן. במשחק שכל הזמן משתנה, ביקשת שאבוא ופשוט אעשה מה שאני טוב בו. אני מצטער שזה לא נמשך הרבה זמן, אבל היה לי כיף להיות חלק מחבורה כל כך מיוחדת. אף פעם אי אפשר לדעת מתי משהו יסתיים, אז נסו לוודא שאתם נהנים מדי יום. זה בהחלט מה שאני עצמי עשיתי".

אולדריג' (35, 2.11 מ') נבחר במקום השני של דראפט 2006 על ידי שיקגו ומיד הועבר בטרייד לפורטלנד, בה כיכב עד 2015. לאחר מכן הגיעו חמש עונות וחצי במדי סן אנטוניו ובאמצע העונה הנוכחית, בדמדומי הקריירה שלו, החליטו הספרס לשחרר אותו ולאפשר לו לחתום בקבוצה שמתחרה על האליפות. אולדריג' העדיף את ברוקלין בין היתר על פני שתי הנציגות של לוס אנג'לס ונראה לא רע בכלל בחמשת משחקיו הראשונים בנטס, עם 12.8 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק.

הפורוורד נבחר שבע פעמים למשחק האולסטאר, פעמיים לחמישייה השנייה של העונה ושלוש פעמים לחמישייה השלישית של העונה. ממוצעי הקריירה שלו עומדים על 19.4 נקודות (49 אחוז מהשדה, 81 אחוז מהקו), 8.2 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-1.1 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully