וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סיכוי קלוש שיונתן כהן ודן גלזר יהיו כשירים לתחילת הפלייאוף

30.3.2021 / 11:08

הצהובים מודאגים ממצבת הפצועים לקראת באר שבע: "לפתוח את הפלייאוף בלי כהן, גלזר וגולסה ומבלי לדעת מתי הם יחזרו, זה יותר מדי. כמה כבר אפשר למשוך בלי השחקנים המובילים?". עכשיו נשאר להם רק לקוות שפרץ וטיבי יחזרו כשירים מהשבוע העמוס בנבחרת

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

אחרי הפציעה של אייל גולסה במדי הנבחרת ביום חמישי שעבר מול דנמרק, במכבי תל אביב מקווים לקבל את יתר שחקניהם הבינלאומיים בריאים אחרי המשחק של הנבחרת מחר (רביעי, 21:45, כאן 11) מול מולדובה. איתן טיבי ודור פרץ צפויים לפתוח גם מחר בהרכב של וילי רוטנשטיינר וזה יהיה משחקם השלישי תוך שישה ימים, כך שבמכבי תל אביב מחזיקים אצבעות שהם יסיימו בריאים לגמרי את המסע הנוכחי של הנבחרת וישובו לקרית שלום מוכנים למשחק הפותח את הפלייאוף העליון בשבת מול הפועל באר שבע.

גם מאור קנדיל עם הנבחרת, אבל הוא לא שיחק מול דנמרק וסקוטלנד וספק אם יקבל מחר דקות מול מולדובה. בכל מקרה נראה שאנדרה ז'ראלדש כשיר לחזור בשבת.

שחקני מכבי תל אביב יונתן כהן, דור פרץ, דן גלזר. דני מרון
יותר מדי היעדרויות? כהן וגלזר/דני מרון

באשר ליונתן כהן ולדן גלזר, הסיכוי שיהיו כשירים כבר לשבת אפסי ולא ברור בשלב הזה מתי יחזרו. גלזר כבר חש פחות כאבים בשרירי בטנו, אך עדיין לא התגבר על הפציעה וכהן מגביר קצב באימון אבל נזהר בשל רגישות המקום בו נפצע והעובדה שניסה כבר לחזור פעמיים לפעילות מלאה ולא הצליח. "להתחיל את הפלייאוף בלי יונתן כהן, דן גלזר ואייל גולסה ומבלי לדעת מתי הם חוזרים זה יותר מדי", אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב. "כמה כבר אפשר למשוך בלי השחקנים המובילים שלך?".

את המשחק בשבת מול הפועל באר שבע יחמיץ גם אלכסנדר פשיץ' שספג כרטיס אדום בדרבי מול הפועל תל אביב לפני שבוע וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully