וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אייל גולסה החל בטיפולים. מוקדם להעריך כמה זמן ייעדר

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 11:28

אחרי שמתח את רצועות הברך בנבחרת, הקשר חזר לשורות מכבי תל אביב והחל בשיקום. רק כשיסיים סדרת טיפולים יוכרע זמן היעדרותו, אבל בכל מקרה הוא צפוי להחמיץ את משחק העונה. הצהובים ייפגשו עם דור פרץ על מנת להחתימו על חוזה חדש, אבל מבינים: תידרש גמישות

תקציר: נבחרת ישראל - סקוטנד 1:1/ספורט 1

אחרי הפציעה במדי נבחרת ישראל ביום חמישי במשחק נגד דנמרק, חזר אייל גולסה לשורות מכבי תל אביב והחל בטיפולים ושיקום. על פי האבחנה, סובל הקשר ממתיחה ברצועות הברך ועדיין לא ברור כמה זמן הוא ייעדר.

כפי שכבר פורסם, גולסה צפוי להחמיץ את פתיחת הפלייאוף העליון בשבת הקרובה נגד הפועל באר שבע, וגם את משחק העונה הראשון מול מכבי חיפה בעוד שמונה ימים.

באשר למשך ההיעדרות, רק כאשר יסיים הקשר את סדרת הטיפולים הראשונה שנקבעה לו, ניתן יהיה להעריך מתי מכבי תל אביב תוכל לקבל אותו בחזרה.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב עוקבת בדאגה. גולסה/מאור אלקסלסי

אם במכבי תל אביב היו צריכים עוד הוכחה לכך שהם חייבים להשאיר את דור פרץ בקבוצה, באו שני משחקי הנבחרת מול דנמרק ואמש (ראשון) מול סקוטלנד והבליטו את הקשר של מכבי תל אביב שנמצא בכושר אדיר וכבש אמש שער נפלא לרשת הסקוטים. לוואלה! ספורט נודע כי מכבי תל אביב תיפגש עם פרץ אחרי משחק העונה נגד מכבי חיפה כדי לנסות ולהתקדם על מנת לחתום על חוזה חדש.

פרץ בן ה-26 שיהיה שחקן חופשי בתום העונה ויוכל לעזוב לחו"ל ללא תמורה, מוכן להישאר במכבי תל אביב ולא מתכוון לעזוב בכל מחיר, אבל הוא רוצה לייצר מול הצהובים מתווה שמצד אחד ישדרג אותו כלכלית ויהלום את התרומה שלו לקבוצה, ומן הצד השני יבטיח שאם הוא יקבל הצעה מחו"ל שלא יוכל לסרב לה, הקבוצה תהיה מספיק הוגנת כדי לא לעמוד בדרכו.

עוד בוואלה!

ביקורת בנבחרת ישראל: "דנמרק ברמה אחרת, אבל את סקוטלנד כבר ניצחנו"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל עופרי ארד, דור פרץ. ברני ארדוב
הפנים לחו"ל? לא כל כך מהר. דור פרץ חוגג אמש/ברני ארדוב

כזכור, מכבי תל אביב מסרבת להכניס לחוזי השחקנים סעיפי שחרור וכך היא משאירה אצלה את כל הכוח לקבוע את עתידם. כך היה בחוזה החדש של דן גלזר בו גם אין סעיף שחרור וכך זה בחוזים של כל השחקנים. פרץ אוהב מאוד את המועדון בו גדל ומתקשה לעזוב כל כך מהר, אבל הוא עדיין רוצה לממש את האפשרות הזו אם יקבל הצעה אטרקטיבית ממועדון משמעותי ומליגה בכירה באירופה, ולכן הצדדים יצטרכו לחשוב על פתרון יצירתי כדי שכולם יהיו מרוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully