וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בנבחרת ישראל: "דנמרק ברמה אחרת, אבל את סקוטלנד כבר ניצחנו"

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 7:46

אחרי שהדפו את הטענות כלפי רוטנשטיינר והשחקנים מול דנמרק, התיקו במשחק השני כבר לא התקבל בסלחנות: "לנצח זו לא משימה בלתי אפשרית". המאמן גונן על זהבי, בנבחרת מחכים שיכבוש: "שמו עליו שמירה צמודה". אלחמיד עשוי להחמיץ את מולדובה, ארד ייבדק

תקציר: נבחרת ישראל - סקוטנד 1:1/ספורט 1

אכזבה בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל אחרי התיקו 1:1 אמש (ראשון) מול סקוטלנד. אם אחרי ההפסד לדנמרק ביום חמישי שעבר, הדפו בנבחרת ובהתאחדות את הביקורות כלפי וילי רוטנשטיינר והשחקנים בטענה שמדובר ביריבה קשה במיוחד, אמש בסיום התיקו מול סקוטלנד התחושה הייתה שישראל הייתה חייבת לנצל את המצבים שלה במחצית הראשונה ולא להתבטל בצורה קיצונית ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, בדרך לתיקו שהוא למעשה הליכה אחורה אחרי שכבר ניצחנו את סקוטלנד בארץ פעמיים.

"מאוד מאכזב", אמר אמש גורם בנבחרת ישראל. "הוכחנו לעצמנו כבר שאנחנו יכולים לנצח את סקוטלנד בישראל. עשינו זאת פעמיים, כך שזו לא משימה בלתי אפשרית. דנמרק היא ברמה אחרת, אבל את סקוטלנד היינו צריכים לנצח למרות שהיא נבחרת יותר טובה מישראל".

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
כבר לא יוצא נקי לחלוטין. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • בנבחרת כבר לא הודפים את כל הביקורות כלפי וילי רוטנשטיינר והשחקנים
  • ערן זהבי ספג אש על האנוכיות בהתקפה, המאמן גונן: "יהיה טפשי לבקר אותו"
  • רוטנשטיינר הגן על החלטות נוספות שלו, והתרשם מההקרבה של אלחמיד ודאבור
  • אלחמיד עשוי לא להמריא למולדובה. עופרי ארד שקיבל שבחים ונפצע, ייבדק

אחרי דנמרק עיקר הביקורת בתקשורת הייתה כלפי וילי רוטנשטיינר. אמש הצטרף לרשימת המבוקרים ערן זהבי שסגר משחק נוסף בלי לכבוש ואמש הוא ספג חצים על כך שחיפש את השער כמעט בכל מחיר ובכל הזדמנות, לעתים על חשבון אפשרות למסור לשחקן שהיה במצב יותר טוב ממנו. רוטנשטיינר הגן אמש במסיבת העיתונאים אחרי חצות על הסקורר שלו. "זה יהיה טפשי מצדי כמאמן הנבחרת לבקר את ערן זהבי וזה יהיה טפשי לבקר אותו אחרי כל מה שהוא נתן לנבחרת", אמר המאמן הלאומי. בנבחרת היה מי שאמר: "היריבים שלנו פראיירים? אין היום מאמן באירופה שלא יודע מי זה ערן זהבי. אין מאמן שלא מתכונן לנבחרת ישראל ויודע שאם הוא סוגר את זהבי, הוא עושה חצי עבודה. באו שני מאמנים בפתיחת הקמפיין הזה ושמו עליו שמירה צמודה ודאגו שהוא יכוסה היטב בכל פעם שהוא קיבל את הכדור. קשה לנבחרת ישראל הנוכחית לנצח בלי גול של ערן זהבי. מאוד חשוב שערן יחזור להבקיע נגד מולדובה ביום רביעי".

רוטנשטיינר דחה אמש גם את הביקורות על כך שלא היה מספיק אמיץ כדי לרצות לנצח את המשחק בסיום. הוא לא הבין מדוע צריך לבקר אותו על כך שהחליף את שון וייסמן במונאס דאבור ושהעביר את מנור סולומון בדקות ההכרעה לשחק כסוג של מגן שמאלי במקום סאן מנחם. האוסטרי פירגן לרבים משחקניו. כך למשל הוא ציין את חאתם עבד אלחמיד. "לא האמנתי שהוא ישחק כי יום לפני המשחק, הוא היה פצוע והייתי בטוח שהוא לא יהיה איתנו. חאתם היה מדהים". על דאבור אמר רוטנשטיינר: "הוא בא אלי ואמר לי שהוא לא מוכן לוותר על המשחק ושהוא יקבל זריקה ויישב על הספסל וגם אם לא אכניס אותו זה בסדר גמור מצידו. מעולם שחקן שלי לא אמר לי כאלה דברים ואני מודה לו על הגישה הזו".

ערן זהבי, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"היריבות לא פראייריות". זהבי אמש/ברני ארדוב

יחד עם זאת, רוטנשטיינר כן התייחס כמו אחרי המשחק מול דנמרק לטעויות בהגנה ודיבר על כך שהנבחרת חייבת לדעת לנצל מצבים כפי שהיו לה במחצית הראשונה, כדי שמשחק כמו זה של אמש יוכרע כבר בהפסקת המשחק.

לקראת המשחק מול מולדובה מחרתיים עשוי חאתם עבד אלחמיד להישאר בארץ. הבוקר יוכרע עם רופא הנבחרת ד"ר אודי קאופמן האם אלחמיד שהשלים שני משחקים מלאים, יכול לצאת עם הנבחרת בכפוף לכאבים שיש לו בשרירי המפשעה. גם עופרי ארד שסיים את המשחק עם התכווצות בשרירים ולא היה מי שיחליף אותו, ייבדק. ארד שערך הופעת בכורה בהרכב הנבחרת, זכה אף הוא למילים חמות מגורמים בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully