וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטשנטיינר אחרי התיקו: "אי אפשר לשלוט 90 דקות נגד סקוטלנד"

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 0:44

מאמן נבחרת ישראל סיכם את ה-1:1: "מחצית ראשונה מדהימה שלנו, אבל לא הצלחנו להתמודד מולם מבחינה טקטית לאורך 90 דקות". זהבי: "מי שחשב שצריכים לנצח את דנמרק, לא מבין בכדורגל"

תקציר: נבחרת ישראל - סקוטנד 1:1/ספורט 1

נבחרת ישראל צברה הערב (ראשון) נקודה ראשונה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, אחרי שנפרדה ב-1:1 ביתי מסקוטלנד, ושוב יצאה מאוכזבת. דור פרץ כבש שער יפה בדקה ה-44, אבל ריאן פרייזר איזן בדקה ה-56, וישראל עם נקודה משש בשני מחזורים הפתיחה של בית ו', נקודה משש בבית.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
איבד יתרון. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

המאמן רוטנשטיינר סיכם: "שני משחקים, נקודה אחת. המחצית הראשונה הייתה מדהימה. במשך 45 דקות היינו יותר טובים, הגענו להרבה מצבים, ואם היינו מנצלים אותם... קשה לשחק בקצב כזה 90 דקות. אי אפשר לשלוט 90 דקות נגד סקוטלנד, זו נבחרת טובה עם שחקני פרמיירליג. ציפינו לכך שהם ישתפרו במחצית השנייה ולא הצלחנו להתמודד מולם מבחינה טקטית לאורך 90 דקות. צריך לקבל את התיקו".

דור פרץ שכבש שער שני במדי הנבחרת (גם הקודם היה נגד סקוטלנד), אמר: "עלינו מהוססים למחצית השנייה, אבל חזרנו להיות טובים בסוף. ציפיתי להוציא יותר משני המשחקים האלה, אבל המגמה היא טובה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני נבחרת ישראל סאן מנחם, עופרי ארד, אופיר מרציאנו. ברני ארדוב
מחצית ראשונה טובה, שנייה פחות. ישראל/ברני ארדוב

ערן זהבי: "המחצית הראשונה הייתה אחת הטובות של הנבחרת. הגנו למצבים, היינו דומיננטיים. במחצית השנייה ברבע השעה הראשונה עלינו לא חדים, איבדנו את האומץ ואת האסרטיביות והסקוטים קיבלו ביטחון ויצאו קדימה. שילמנו על זה בספיגה. מבחינה אישית, כל מצב שהיה לי לבעוט, הם קפצו על הכדור כמו משוגעים. הרגשתי שיכולתי להוציא יותר".

זהבי הוסיף: "פגשנו שתי נבחרות מצוינות. אני חושב שקצת הורדתם בערך של דנמרק. זו נבחרת שמדורגת במקום ה-12 בעולם ומי שחשב שצריכים לנצח אותה לא מבין בכדורגל. היום שיחקנו טוב נגד סקוטלנד ואנחנו צריכים להיות גאים. חבל שלא ניצחנו, אבל יש משחק ביום רביעי, צריך לקחת במולדובה שלוש נקודות למרות שגם שם לא יהיה קל. ננסה להוציא כמה שיותר נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully