וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הישראלי: צפו ב-0:8 של דנמרק על מולדובה, גם אוסטריה ניצחה

הדנים רשמו את הניצחון הגבוה בתולדותיהם במשחק רשמי, דמסגור ודולברג כבשו צמדים. איי פארו הובילה בווינה, אוסטריה הפכה ל-1:3

תקציר: דנמרק מביסה 0:8 את מולדובה/ספורט 1

המחזור השני בבית ו' "הישראלי" במוקדמות מונדיאל 2022 התקיים הערב (ראשון) כשמלבד ה-1:1 בין ישראל לסקוטלנד, נערכו שני משחקים נוספים. בראשון ביניהם, דנמרק המרשימה הביסה ללא תנאי את מולדובה 0:8. אוסטריה נחלצה מפיגור מפתיע וגברה 1:3 על איי פארו.

שחקני נבחרת דנמרק הנריק דמסגור (ימין), קספר דולברג. רויטרס
לא ריחמו על מולדובה האומללה. דמסגור (ימין) ודולברג שכבשו צמדים/רויטרס

דנמרק - מולדובה 0:8

במאי 1989 דנמרק הביסה את יוון 1:7 במוקדמות מונדיאל 1990 במה שהיה הניצחון הכי גבוה שלה במשחק רשמי (מאז היו לה גם כמה תוצאות 0:6). הערב השיא הזה נשבר וכמה חבל שהאוהדים האדומים-לבנים לא היו יכולים להיות שותפים לחגיגה. זה גם היה הניצחון הכי גבוה של דנמרק מאז ה-0:8 על פולין במשחק ידידות ביוני 1948.

שלושה ימים אחרי הניצחון בישראל ושלושה ימים לפני משחק החוץ נגד אוסטריה שעשוי להתברר כמכריע בהמשך, קספר יולמאנד ביצע 10 שינויים בהרכב של נבחרת דנמרק, דבר שלא מנע ניצחון גבוה וקליל במיוחד. קספר דולברג (19 בפנדל, 48), הנריק דמסגור (21 ו-29), ינס סטרוגר לארסן (35), מתיאס ינסן (39), רוברט סקוב (81) ומרכוס אינגברטסן (90) מצאו את הרשת בזה אחר זה מול הופעה הגנתית מביכה.

עוד בוואלה!

מוקדמות המונדיאל: ישראל וסקוטלנד נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת אוסטריה חוגגים עם אלכסנדר דראגוביץ'. רויטרס
נמנעו מסנסציה כמו ב-1990. אלכסנדר דראגוביץ' והאוסטרים החוגגים/רויטרס

אוסטריה - איי פארו 1:3

אוסטריה איבדה פעמיים יתרון בדרך ל-2:2 בחוץ נגד סקוטלנד ביום חמישי וגם הערב נלחצו, אבל בסופו של דבר לקחו נקודות ראשונות. בספטמבר 1990 הפרואנים ניצחו את האוסטרים 0:1 במשחק הרשמי הראשון של נבחרתם - במה שנחשבת עד היום לאחת מהסנסציות הגדולות בתולדות כדורגל הנבחרות באירופה - אבל הפעם רק הלחיצו את המארחת לקצת יותר מ-10 דקות. לא מעבר.

בדקה ה-19, הלם באצטדיון ארנסט האפל. קרן של יואן סימון אדמונדסון מצאה את הבלם סוני רגנאר נאטסטאד, שרכב על גרנוט טראומר ונגח אל הרשת. אלא שהאוסטרים חזרו עם קרן בצד השני בדקה ה-30, כאשר שטפן ליינר הסיט לעבר הבלם אלכסנדר דראגוביץ' שירה פנימה. המהפך הושלם בחלוף שבע דקות, כשכריסטוף באומגרטנר ניצל טעות בהגנה והקדים את השומר שלו עם השפיץ. דייויד אלאבה בישל לסשה קליידז'יץ' הלוהט לפני ההפסקה, והאוסטרים נרגעו עם 1:3 ומחצית שנייה שלא שינתה דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully