וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ז'ראלדש וקארצב חזרו, כהן וגלזר בספק לפתיחת הפלייאוף

25.3.2021 / 13:29

תשעה ימים לפני המשחק מול באר שבע, סגנית המוליכה הביסה 0:3 את הפועל כפר סבא במשחק אימון. גררו, בלקמן וגלוך הצעיר כבשו, המגן והקשר שמתאוששים מפציעות שותפו, אבל מלך שערי הקבוצה ושחקן העונה שעברה עדיין בספק, ועלולים לפספס גם את מכבי חיפה

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

תשעה ימים לפני משחק פתיחת הפלייאוף העליון מול הפועל באר שבע, ערכה היום (חמישי) מכבי תל אביב משחק אימון נגד הפועל כפר סבא וניצחה 0:3. אדוארדו גררו (42), ניק בלקמן (64) ואוסקר גלוך הצעיר (89 בפנדל) כבשו לזכות הקבוצה של ואן לוון, שקיבלה בחזרה את אנדרה ז'ראלדש ועדן קארצב שמתאוששים מפציעות.

המגן הימני הפורטוגלי פתח בהרכב ושיחק 45 דקות, וגם קארצב פתח ב-11 של ואן לוון עד שהוחלף על ידי אנריק סבוריט בדקה ה-30.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש (איתי בן חמו 45'), מתן בלטקסה (דור תורג'מן 73), שרן ייני (עילאי תומר 65'), אופיר דוידזאדה (שחר רוזן 73'), עדן קארצב (אנריק סבוריט 30'), רותם יצקר (נובאטוס דיסמאס מירושי 45'), דן ביטון (אוסקר גלוך 45'), מתן חוזז (אילון אלמוג 45'), אדוארדו גררו (אורי הלוי 65'), איתי שכטר (ניק בלקמן 45').

עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב. עדן קארצב, אתר רשמי
יהיה מוכן לפלייאוף? קארצב/אתר רשמי, עדן קארצב

החדשות הפחות טובות של הצהובים מגיעות מכיוונם של יונתן כהן ודן גלזר. השניים אמנם מתקדמים בהליך השיקום שלהם, אבל טרם החלו להתאמן בצורה מלאה עם הקבוצה.

כהן אמור להתחיל להתאמן בצורה מלאה בתחילת השבוע הבא וספק אם מכבי תל אביב תעלה אותו לשחק מול הפועל באר שבע במשחק שיפתח את הפלייאוף העליון ב-3 באפריל. גלזר כבר מרגיש הרבה יותר טוב עם פציעת שרירי הבטן שהייתה לו, אבל גם הוא עדיין לא מתאמן בעצימות מלאה. גם אלכסנדר פשיץ' שספג כרטיס אדום בדרבי מול הפועל תל אביב בשבת האחרונה, יחמיץ את המשחק מול באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully