וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של מכבי תל אביב: להכשיר את יונתן כהן, גלזר וז'ראלדש לתחילת הפלייאוף

21.3.2021 / 6:36

הצהובים מודים שהתיקו בדרבי "מרגיש כמו הפסד בגמר גביע", תוהים האם הירידה ביכולת קשורה לעייפות או התרגשות ומחכים להתאוששות של הפצועים: "שוכחים שאנחנו בלי שני הישראלים הכי טובים בעונה שעברה". איבוד המקום הראשון? "חסר משמעות, ההכרעה תיפול במפגשים הישירים"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

במכבי תל אביב מתכוונים לנתח את הסיבות לתיקו 1:1 אמש (שבת) מול הפועל תל אביב בדרבי שלווה ביכולת חלשה של מרבית שחקני הקבוצה. "או שהייתה התרגשות גדולה מכך שסוף סוף יש קהל, או שיש עייפות גדולה אצל שחקנים רבים או שפשוט נקלענו ליום רע שנפתח גם בפיגור", ניסה אמש אחד משחקני הקבוצה לנתח בעצמו את ההופעה הפושרת של האלופה דווקא מול 4,500 אוהדים שהגיעו נרגשים וחגיגיים לפרמיירה בבלומפילד אחרי שנת הקורונה.

שחקן אחר במכבי תל אביב ביטא את מה שחשו רבים בקבוצה אמש בחדר ההלבשה כשאמר: "התיקו הזה הוא כמו הפסד בגמר גביע בגלל החגיגיות של המשחק הראשון בבלומפילד עם קהל וזה ממש לא קשור להפועל תל אביב ולדרבי. זה היה כואב באותה המידה אם היינו מאבדים שתי נקודות מול הפועל כפר סבא או בני סכנין. לעובדה שעשינו תיקו מול הפועל תל אביב וירדנו למקום השני אין שום משמעות מיוחדת למעט העובדה שאיבדנו שתי נקודות יקרות במירוץ לאליפות".

אבי ריקן, אייל גולסה, שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
עייפות או התרגשות? שחקני מכבי תל אביב אחרי התיקו/אריאל שלום

עיקרי הדברים

  • שחקני מכבי תל אביב מודים אחרי התיקו בדרבי: "זה כמו הפסד בגמר גביע בגלל החגיגיות של המשחק"
  • בקבוצה טענו שאיבוד המקום הראשון חסר משמעות: "הרבה יוכרע במפגשים הישירים עם מכבי חיפה"
  • המטרה של הצהובים: להכשיר את דן גלזר, יונתן כהן ואנדרה ז'ראלדש עד לפתיחת הפלייאוף העליון

החל מהדקה הראשונה ניכר היה שמכבי תל אביב לא הגיעה במיטבה. חוליית ההגנה נראתה מאוד מהוססת ולא הייתה חדה בפעולות פשוטות ביותר. שרן ייני בקישור האחורי שהיה נפלא במשחקים האחרונים היה מאוד מפוזר ואיחר בסגירה בדרך לשער שכבשה הפועל תל אביב, דבר שפגע בביטחון שלו. אייל גולסה לא התעלה ולעתים לא הורגש. בכנפיים הייתה בעיה גדולה כשפטריק ואן לוון בפעם הראשונה שגה בגדול בהצבות של דן ביטון וטל בן חיים שהיו לא טובים. בהפסקה פעל נכון מאמן מכבי תל אביב כשהוציא את ביטון והעלה את מתן חוזז, אבל הוא לא הבריק כשהשאיר את בן חיים לתחילת המחצית השנייה והשחקן הוותיק לא הצליח להרים את איכות המשחק שלו. גם הבחירה באיתי שכטר כחלוץ הפותח לא הוכיחה את עצמה.

מכבי תל אביב תצא הבוקר לפגרת הנבחרת ותקווה לסיים אותה בעוד שבועיים עם יונתן כהן, דן גלזר ואנדרה ז'ראלדש בריאים וכשירים למשחק מול הפועל באר שבע. "שוכחים שאנחנו בלי שני השחקנים הישראלים הכי טובים של העונה שעברה, גלזר וכהן, וגם בלי ז'ראלדש שאת התרומה שלו לריצה המטורפת שעשינו עם פטריק ואן לוון, כולם ראו", אמרו אמש במועדון. המטרה כעת במכבי תל אביב היא להביא את כל השלושה מוכנים למשחק העונה מול מכבי חיפה במחזור השני של הפלייאוף העליון וכאמור אולי גם למשחק הפותח של הפלייאוף בעוד שבועיים מול הבאר שבעים.

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
מחכים לו. ז'ראלדש/אריאל שלום

למרות שכבר הצליחה לכבוש את המקום הראשון אחרי ריצה נהדרת ועל אף שרצתה להיכנס לפלייאוף העליון מהמקום הראשון בעיקר כדי לארח את משחק העונה הראשון מול מכבי חיפה, במכבי תל אביב מוצאים את עצמם הבוקר עם פיגור של נקודה אחרי הירוקים, אבל משוכנעים שהכל פתוח לחלוטין. "גם אנחנו וגם מכבי חיפה נפסיד עוד נקודות בפלייאוף, שלא לדבר על כך שהרבה יוכרע במפגשים הישירים בינינו לבינם", אמרו אמש במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully