וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו זקוקים לפגרה הזו, בטוח שנפתח את הפלייאוף טוב ואנרגטי"

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 0:25

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-0:2 על נתניה: "היינו חייבים לבצע שינוי במחצית, היינו רכים". אטפלד: "גאה בשחקנים, אנשי חיפה אמרו לי שמה שעשינו היה מדהים"

תקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) את העונה הסדירה ברגל ימין, כשציינה ניצחון שביעי ברציפות על מכבי נתניה - הפעם 0:2. רז מאיר חגג שער בכורה העונה (7), ניקיטה רוקאביציה חזר למצוא את הרשת (62) והירוקים יגיעו בראש שקט לפתיחת הפלייאוף העליון.

"שלטנו בפתיחה, אחרי הגול הם באו והשתלטו ושיחקו כדורגל ברמה גבוהה, לא מצאנו פתרונות ולא הצלחנו ללחוץ", סיכם ברק בכר. "בחצי השני היינו חייבים לשנות את השיטה אחרת זה היה הולך למקומות לא טובים, וזה עבד. היינו רכים וחייבים לבצע שינוי, אחרת היינו סופגים את ה-1:1. שמח שהשינוי הזה עזר. שיחקנו נגד קבוצה שחבל שלא הגיעה לפלייאוף העליון, זו קבוצת כדורגל".

המאמן הירוק הוסיף ואמר: "סיימנו את העונה הסדירה בצורה טובה וזה היה חשוב, בעיקר מול קבוצה שנלחמה על החיים שלה. יש לנו עכשיו קצת זמן לנוח, גם היום ראינו שחקנים עייפים, יש שחקנים שהולכים לנבחרת, אנחנו זקוקים לפגרה הזו. אני בטוח שנתחיל את הפלייאוף בצורה הכי טובה ואנרגטית ונראה את הקבוצה שאנחנו רוצים לראות. אני שמח שהפועל באר שבע הגיעו לפלייאוף העליון, יהיה מעניין".

רז מאיר הוסיף: "אני מאוד שמח על השער, זה היה חשוב מאוד עבורי. היה משחק מאוד לא קל מול קבוצה מצוינת, אני שמח שלקחנו את שלוש הנקודות, אנחנו עושים עבודה מצוינת ובעזרת השם ניקח אליפות. כרגע אני שחקן של מכבי חיפה, זה מה שאני יכול להגיד - כמובן שאני רוצה להמשיך כאן. יש מישהו שלא?"

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם הצוות והשחקנים מול הקהל. ברני ארדוב
הפגרה באה בזמן. בכר/ברני ארדוב
מאור לוי עם נטע לביא שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
ועכשיו, לפלייאוף. נטע לביא ומאור לוי/ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
חגיגות בירוק/ברני ארדוב

מנגד, מאמן נתניה ריימונד אטפלד אמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים, אנשים במכבי חיפה באו ואמרו לי שמה שעשינו היה מדהים. אני גאה מאוד בשחקנים, על האומץ שהם גילו במצב לא פשוט מול קבוצה מצוינת. ראיתם לכמה מצבים הגענו, אני לא חושב שעוד קבוצה ייצרה כל כך הרבה מצבים מול מכבי חיפה. לא הצלחנו לסיים".

אלמוג כהן הוסיף: "כל העונה אנחנו במקום 5-6 ורק המחזור הזה ירדנו מתחת למקום השישי כך שבטח שזה מאכזב. אני גאה בשחקנים שעשו כל מה שהם יכולים. אנחנו לא קבוצה שמשחקת בשביל להוציא 0:1, אנחנו משחקים כדורגל יפה ואנחנו לא יודעים לשחק אחרת. אני חושב שגם החמצנו המון מול הפועל באר שבע במשחק בו הפסדנו וגם שם זה היה משחק מכריע". על המשך העונה: "גרמנו לעצמנו שהגענו למצב שאנחנו מאוכזבים, ואנחנו ראויים למחמאות כי בתחילת העונה מי שהסתכל על הסגל שלנו לא חשב שנהיה במקום הזה. ננסה להנות כמה שאפשר גם בפלייאוף התחתון, אבל זה מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully