וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר בכעס לשחקנים: "אני רואה הכל". דאבור יהיה כשיר?

עודכן לאחרונה: 27.3.2021 / 7:09

המאמן הלאומי ניער את השחקנים באסיפה מתוחה אמש. "אתם לא מרוכזים ולא עושים לחץ אמיתי על היריבה". חלוץ הנבחרת שנפצע בקרסול שלשום צפוי להיות כשיר מחר מול סקוטלנד אבל כנראה יתחיל על הספסל. התלבטות באשר לעמדה של דור פרץ

תקציר: ישראל - דנמרק 2:0/ספורט 1

שחקני נבחרת ישראל יחזרו לפנות ערב לבלומפילד אחרי ההפסד שלשום לדנמרק, כדי לקיים את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול סקוטלנד (ראשון, 21:45). המאמן וילי רוטנשטיינר יערוך לפחות שינוי אחד בהרכב כאשר יוציא את הבלם ג'ואל אבו חנא. בניגוד לאייל גולסה שנפגע בברכו וכבר שוחרר לטובת בירם כיאל, במצבו של מונס דאבור חל שיפור והוא עשוי להתאמן הערב ולהיות בסגל.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. דני מרון
אסיפה טעונה. רוטנשטיינר/דני מרון

יחד עם זה, ייתכן כי רוטנשטיינר יעדיף לא לסכן את דאבור כבר בפתיחה ויעלה דווקא עם שון וייסמן בהרכב. באשר למחליף של אבו חנא, כאן כבר רוטנשטיינר מתלבט וההחלטה שיקבל תלויה במיקום אותו הוא מייעד לדור פרץ מחר. רוטנשטיינר הסיט בהפסקת המשחק שלשום מול דנמרק את פרץ לעמדת הבלם מצד שמאל, אבל יתכן שמחר הוא יעדיף לפתוח איתו שוב בקישור בתפקיד המקורי שלו. אם יחליט למקם את פרץ כבלם יעלה נטע לביא בקישור האחורי. אם יעדיף רוטנשטיינר את קשר מכבי תל אביב בקישור הנבחרת, הוא יעלה את לואי טהא או עופרי ארד כבלם.

עוד בוואלה! ספורט

בירם כיאל זומן לסגל הנבחרת על חשבון גולסה הפצוע

לכתבה המלאה
מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל מקבל טיפול. דני מרון
בספק לסקוטלנד. דאבור/דני מרון

רוטנשטיינר נתן אתמול לשחקני ההרכב מנוחה כמעט מלאה ולמעט אימון שחרור קל ובדיקות קורונה שנערכו לשחקנים בבוקר, חודשה הפעילות רק בערב כאשר המאמן ערך לשחקנים אסיפה בה ביקר את הטעויות שנעשו נגד דנמרק ובעיקר עמד על הרשלנות במילוי ההוראות והדגשים שהוא נתן לשחקנים. "אני רואה הכל", אמר רוטנשטיינר לשחקנים בכעס ואף הרים את קולו מספר פעמים. "אתם לא מרוכזים ולא עושים לחץ אמיתי על היריב".

בנבחרת מקווים שאחרי הבדלי הרמות שבאו לידי ביטוי ביכולת הדלה מול דנמרק, תחזור הנבחרת להציג כדורגל הרבה יותר חיובי מול סקוטלנד אותה כבר ניצחה הנבחרת. "המבחן הגדול של וילי לא היה במשחק מול דנמרק, אלא ביכולת שלו להרים את השחקנים מדנמרק למשחק מול סקוטלנד", אמרו אתמול בהתאחדות לכדורגל. "אם ננצח את סקוטלנד, נתחיל את הקמפיין ברגל ימין כי המשחק מול דנמרק היה מול נבחרת הרבה יותר טובה ולא היה לנו סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully