וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל זומן לסגל הנבחרת על חשבון גולסה הפצוע

קשר בני סכנין חוזר למדים הלאומיים ויחליף את קשר מכבי תל אביב שנפגע בברכו בחמישי. תחושות מעורבות לאחר ההפסד לדנמרק

תקציר: ישראל - דנמרק 2:0/ספורט 1

בירם כיאל חוזר לסגל נבחרת ישראל. הקשר ששב העונה לליגת העל וחתם בבני סכנין זומן על חשבונו של אייל גולסה, שספג מכה בברכו אמש (חמישי) במשחק ההפסד 2:0 מול דנמרק. ניר ביטון הסובל מקרע במפשעה שוחרר מהסגל. מונס דאבור, הסובל מחבלה בקרסול, דיבר בחשש בסיום על מצב הרגל וייתכן שייעדר גם מול סקוטלנד, כאשר שון וייסמן צפוי להחליפו. דור פרץ עשוי לפתוח כבלם שלישי.

שחקני נבחרת ישראל נראו מעט מבולבלים בסיום המשחק מול הדנים בבלומפילד אמש. מצד אחד הם נוצחו ולא באמת היוו יריב ראוי, אך מנגד, חשו שנתנו הופעה מכובדת, מה גם שהמאמן וילי רוטנשטיינר עודד וחיזק אותם על ההופעה. "זה מוזר, הם הרבה יותר טובים וכנראה שלא באמת יכולנו להוציא משהו, אבל היו לנו דקות טובות ואת זה אנחנו לוקחים, מנסים להסתכל על הדקות הטובות במשחק", אמרו חלק מהשחקנים.

דולב חזיזה, חאתם אבד אלחמיד, שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
אולי מול סקוטלנד זה ייראה אחרת. שחקני הנבחרת/דני מרון

יחד עם זאת, השחקנים גם ידעו לשים את האצבע מה לא היה צריך לקרות: "מאמן או לא מאמן, אנחנו מקבלים גולים קלים מדי, מטעויות שלנו או חוסר ריכוז, חבל שזה קורה. כנראה שהיינו מפסידים בכל מקרה אבל הגולים שנכנסו לא היו צריכים לקרות אם היינו מרוכזים, זה יכול היה להשאיר לנו סיכוי למרות שדנמרק עדיפה בכל חלק במגרש". ג'ואל אבו חנא הועדף על פני לואי טהא בהרכב בשל היכולת להניע כדור טוב יותר, אך התקשה להביא זאת לידי ביטוי.

בנבחרת משוכנעים כי זה משחק שאפשר לנצח: "דנמרק וסקוטלנד זה לא דומה בכלל, כנראה שמול דנמרק אנחנו לא שווים נקודה לא משנה מה יקרה במגרש, נגד סקוטלנד אנחנו שווים ניצחון וחייבים אותו". רוטנשטיינר סיפר בסיום לאנשי הנבחרת כי גם אם יש לו ביקורת, הוא לא יגיד אותה אל מול התקשורת כי אם ידבר עם השחקנים באופן אישי. בשיחות סגורות אמר המאמן כי ישנם דברים שאסור שיקרו ברמת ההגנה, במיוחד כאשר הנבחרת משחקת עם שלושה בלמים. יחד עם זאת, טען שהגישה של שחקניו והניסיון לחזור למשחק ב-20 הדקות בחצי השני עודדו אותו והוא מאמין שזה יבוא לידי ביטוי כבר נגד סקוטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully